Xboxlife forum

Tak for denne gang

Alt snak om Fightingspil.

Tak for denne gang

Indlægaf neonxaos » 14. jan 2011 19:47

Jeg har længe tolereret ledelsens beslutninger herinde på Xboxlife, da jeg med held har fået stablet et lille fightingforum på benene, som sitet har lagt hus til. Og det har jeg været glad og taknemmelig for i de sidste par år.

Jeg vil ikke brokke mig for meget, da det simpelthen er spild af tid, men jeg kan ikke udtrykke mig ordentligt i et forum, hvor man ikke kan tale frit omkring hele det danske spilcommunity uden at blive censureret, selv i private meddelelser. Ledelsen her har valgt den hårde linje, og det skal de da have lov til. Jeg vil bare ikke være en del af den slags.

Derfor bliver dette formentlig en af de sidste beskeder, I ser fra min hånd herinde i vores fightingtråd. Jeg takker meget for alle de mange, sjove oplevelser, jeg har haft på Xboxlife, men det er tid til at rykke teltpælene op og flytte hen til et sted, hvor der fokuseres på gaming uden dikkedarer. Alle involverede ved jo, hvor det er.

Må alle jeres comboer connecte, til vi mødes igen i ringen.

Vive la résistance!

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

GAME OVER!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Competa » 14. jan 2011 20:05

What... The... Fuck ?
Altså, jeg forstår man rage quitter et spil, men et Forum?
Jeg er ked af at høre at du har taget denne beslutning.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Prozel » 14. jan 2011 20:10

Ses i FightersLounge, undskykd tekst fjernet af autocensur..
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Juxer » 14. jan 2011 20:11

Drama.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Tak for denne gang

Indlægaf fodbod1232 » 14. jan 2011 20:36

Ok farvel
Senest rettet af fodbod1232 14. jan 2011 22:15, rettet i alt 1 gang.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Tak for denne gang

Indlægaf makta » 14. jan 2011 20:37

Hvad mener du med, at de har "censureret" dig?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Da Senzai » 14. jan 2011 20:49

Jeg vil gerne sige tak for denne gang, Neon, i Xboxlife-regi.

Der er ingen tvilv om, at du bliver et stort tab for forummet. Der er måske ikke så mange herinde, der kender dig, da det er begrænset, hvor mange, der læser fighting-trådende, men du har været med til at hæve niveau´et herinde, og det skal du have tak for.

Love,
Shin.

Edit: Med hensyn til, at "censuren" så er det, når man linker til et konkurrende spilsite som f. eks http://www.tekst fjernet af autocensur.dk, så bliver linket fjernet.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tak for denne gang

Indlægaf xsoenx » 14. jan 2011 21:12

makta skrev:Hvad mener du med, at de har "censureret" dig?

han linket til en side i en PB som er imod XBLF regler og det er åbenbart over hans grænse og må indrømme jeg forstår ham godt
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Tak for denne gang

Indlægaf centric dk » 14. jan 2011 21:20

fodbod1232 og Juxer: Vær venlige at holde god tone og skriv kun indlæg med indhold tak.

neonxaos: Er det autocensur af link til konkurrenterne der har gjort dig gal?
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Tak for denne gang

Indlægaf ELScrappy » 14. jan 2011 21:21

okay hvor lamt, det er jo en PB, den har ingen udover ejeren rettigederne til eller?
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Tak for denne gang

Indlægaf neonxaos » 14. jan 2011 21:36

Jeg kender reglerne på Xboxlife, og jeg har jo accepteret dem som bruger. Men jeg ønsker ikke, at nogen piller i mine PB'er, automatisk eller ej. Jeg har tolereret den almindelige autocensur her, da Xboxlife jo er et ganske fint forum på mange måder, men jeg er træt af at få mundkurv på, bare fordi jeg linker til et "konkurrerende" site som... ja... tekst fjernet af autocensur.dk

I er velkomne til at kalde mig dramatisk eller overreagerende, men vi er flere, der har diskuteret censuren i ro og orden her i lang tid. Og jeg vil hellere være en del af et forum, hvor den slags ikke findes. Jeg ønsker alt godt til alle her fremover.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Da Senzai » 14. jan 2011 21:38

Læs eventuelt de sidste par beskeder i Tekken-Tråden, hvor der også kommer meninger frem om emnet : viewtopic.php?f=67&t=50846&start=660

Jeg linker, da jeg går ud fra, det er de færreste herinde, der læser Tekken-Tråden, og derfor går glip af beskederne i forhold til belysning af grunden til at forlade xboxlife.dk.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Juxer » 14. jan 2011 21:53

Jeg kan sådan set godt forstå dig, den har bare været oppe at vende flere gange før, og vi har lært at der ikke bliver ændret i reglerne. Det er super ærgerligt du forlader siden når du var med til at puste liv i en døende niche, men som du jo selv skriver vidste/ved du også hvordan det fungerer her :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Tak for denne gang

Indlægaf makta » 14. jan 2011 22:11

Jeg holder med XboxLife her...
Hvis det her var min hjemmeside, ville jeg da heller ikke have, at folk linker og sender mine besøgende hen til mine konkurrenter.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Juxer » 14. jan 2011 22:16

Jeg holder med ShredNinja på den her. Selvom jeg finder Xboxlife langt bedre end den pågældende konkurrent så er det alt for gammeldags at censurere på den måde.

I burde læse den bog der hedder 'Hvad ville Google gøre?' :)
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster