Xboxlife forum

Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Alt snak om Fightingspil.

Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf NetDukke » 22. okt 2010 07:44

Hej Folkens.. jeg er en af dem som har importeret spillet og ELSKER det! men der er bare et "lille" problem, det er at da jeg tastede min CD-Key til online pass ind, accepterede den.. men da den skulle finde downloaden på xboxlive, retunerede den med en fejl... når jeg prøver igen siger den at koden allerede er brugt men jeg kan download online pass igen... men med samme resultat. :( er det fordi at de ikke nok med ikke kommer til danmark, men de lader simpelthen ikke danskere download online pass?
NetDukke
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf Cena » 22. okt 2010 08:35

Prøv at ringe ind til EA kundeservice når de åbner. Oplevede det samme med en kode til Skate 3. Der hjalp den flinke kundesupporter mig og efter 5 min havde jeg fået det jeg skulle bruge :)
Tror sådan set EA er ligeglade med om du har importeret spillet. Det er ikke dem der har bestemt det ikke må udgives i Danmark :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf W4NKER » 22. okt 2010 14:19

Hmm jeg har også samme problem. Netdukke fandt du en løsning?
W4NKER
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf Hanzo » 23. okt 2010 04:53

Cena skrev:Prøv at ringe ind til EA kundeservice når de åbner. Oplevede det samme med en kode til Skate 3. Der hjalp den flinke kundesupporter mig og efter 5 min havde jeg fået det jeg skulle bruge :)
Tror sådan set EA er ligeglade med om du har importeret spillet. Det er ikke dem der har bestemt det ikke må udgives i Danmark :)


Hvis EA's support kun gælder for de lande som spillene bliver udgivet i, så tror jeg nu ikke de er ligeglade. Det er ellers altid et forsøg værd.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf NetDukke » 24. okt 2010 22:15

W4NKER skrev:Hmm jeg har også samme problem. Netdukke fandt du en løsning?

Nej ikke endnu :( jeg prøver at købe onlinepass på min US account for at få downloadet filen og ser om det vil virke, selvom det tror jeg godtnok ikke.. men skal nok skrive hvad resultatet bliver.
NetDukke
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf W4NKER » 25. okt 2010 23:14

Ok
Jeg har skrevet til EA Support i fredags men har ikke hørt noget endnu.
W4NKER
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf staalmanden » 26. okt 2010 14:27

Følger lige med her i tråden. Er lidt spændt da jeg netop har bestilt MMA fra UK. Bestilte dog også FIFA 11 fra UK og der havde jeg ingen problemer med at bruge mit online pass, selvom det var en engelsk udgave. Tror ikke online passet er bundet på den måde, men har sq heller ikke nogen ide om, hvad hulen det kan være!
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf Gaden9210 » 27. okt 2010 21:38

Det virker for mig nu.

- Redeemede på mit DK acc
- Købte online pass på mit US acc

nu kan jeg så spille på mit DK acc
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf staalmanden » 28. okt 2010 14:50

Gaden9210 skrev:Det virker for mig nu.

- Redeemede på mit DK acc
- Købte online pass på mit US acc

nu kan jeg så spille på mit DK acc


Skal lige forstå det ret. Har du betalt yderligere for, at få adgang til online delen, eller kunne du bruge det online pass der var med spillet.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf Gaden9210 » 31. okt 2010 11:30

staalmanden skrev:
Gaden9210 skrev:Det virker for mig nu.

- Redeemede på mit DK acc
- Købte online pass på mit US acc

nu kan jeg så spille på mit DK acc


Skal lige forstå det ret. Har du betalt yderligere for, at få adgang til online delen, eller kunne du bruge det online pass der var med spillet.


Begge dele, brugte pass'et på mit DK acc som EA serveren accepterede, men gav mig dog ikke adgang til at hente filen ned.

Så betalte jeg får online access på mit US acc, og fik lov til at hente adgangsfilen ned.

Kunne så derefter spille online på mit DK acc, da jeg var accepteret af EA serveren & havde accessfilen
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf staalmanden » 31. okt 2010 15:47

Gaden9210 skrev:
staalmanden skrev:
Gaden9210 skrev:Det virker for mig nu.

- Redeemede på mit DK acc
- Købte online pass på mit US acc

nu kan jeg så spille på mit DK acc


Skal lige forstå det ret. Har du betalt yderligere for, at få adgang til online delen, eller kunne du bruge det online pass der var med spillet.


Begge dele, brugte pass'et på mit DK acc som EA serveren accepterede, men gav mig dog ikke adgang til at hente filen ned.

Så betalte jeg får online access på mit US acc, og fik lov til at hente adgangsfilen ned.

Kunne så derefter spille online på mit DK acc, da jeg var accepteret af EA serveren & havde accessfilen


OK, det er den løsning jeg gerne vil undgå, da jeg ikke lige gider betale mere for spillet, når nu der er et online pass med i spillet. Har du prøvet at skrive til EA?
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf Gaden9210 » 1. nov 2010 11:13

staalmanden skrev:OK, det er den løsning jeg gerne vil undgå, da jeg ikke lige gider betale mere for spillet, når nu der er et online pass med i spillet. Har du prøvet at skrive til EA?


Jeg har ikke, men længere oppe er der en der har prøvet uden held
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf Gamemakerman » 1. nov 2010 11:41

I teorien kan i bare dele en amerikansk konto hvor online pass'et er betalt og så hente filen ned. Filens DRM burde blive godkendt på Eu kontoen hvor koden er indtastet.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: Problemer med at download EA online pass til EA MMA

Indlægaf staalmanden » 8. nov 2010 14:25

Jeg har nu, efter 6 mails til EA, hvor min frustrations-viveau steg stør og roligt, fået en ny kode fra dem.

Den redeem'ede jeg på min US account, hentede filen ned. Så loggede jeg af og loggede på med min "rigtige" konto og har nu fuld adgang til Xbox LIVE indholdet.

Jeg kontaktede EA's danske support og de kunne ikke gøre noget som helst (eller ville ikke?). Så skrev jeg til EA support på http://support.ea.com/app/home/showhome/true og efter de nævnte 6 mails frem og tilbage kom der endelig en kode. Man skal brokke sig en del!
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron