Xboxlife forum

Tekken Tag Tournament 2

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Da Senzai » 18. sep 2010 21:00

Fedt, mand! Og vigtigt at Leo er med!

Jeg forestiller mig noget Leo og King ligesom jeg kørte Eliot og Bass i DoA.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Anastacio » 19. sep 2010 15:43

Min totale yndlingsfighter! Lidt "news" fra Harada himself:

-This game will have the largest roster of any Tekken game yet.
-There will be a significant number of returning characters that didn't make the roster in Tekken 6 or Tekken 6: Bloodline Rebellion.
-Like Tekken Tag, this game exists as a side-story to the main Tekken plot.
-The developer is making some key tweaks to combat to improve on what Tekken 6 contributed to the fighting game genre. In particular, Harada told us to "watch out for" floating mechanics.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Saka » 19. sep 2010 17:12

Den kommer ikke til konsoller, ikke endu, den kommer til arcade maskiner, først i japan.
Saka
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf pumpking » 20. sep 2010 00:40

har i lagt mærke til at der er en Heihachi på alder med jin eller kazuya i traileren, man kan se hans ryg og hår frisure
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf neonxaos » 20. sep 2010 10:38

De der tag juggles ser godt nok hurtige ud... spændende! Måske man skulle fyre op for noget Anna/Nina bitch slap team :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf EpicStoffer » 20. sep 2010 10:53

Must learn to play with baek... Fury of Kicks Team! (Som tilfældigvis staver : Fo(u)kt :D)

Men wow... Da jeg så traileren følte jeg fandme at jeg mistede et uendeligt antal timer af mit liv på forskud... Forstil jer lige hvor meget man kan (læs:Skal) nørde Tekken tag tournament 2? En ny juggle for hver team man sammensætter, og der er flere characters at vælge imellem end før....

Somebody should make a ATF group before this game comes out (Anonymous Tekken Fanatics)

-Stoffer
EpicStoffer
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Anastacio » 20. sep 2010 11:57

pumpking skrev:har i lagt mærke til at der er en Heihachi på alder med jin eller kazuya i traileren, man kan se hans ryg og hår frisure

Yup, Kazuya Mishima og Jin Kazama er også selv yngre - muligvis fra Tekken 2 perioden, hvor Kazuya ikke havde nogle ar fra vulkanen.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf ShredNinja » 20. sep 2010 13:25

Awww yeah! Bruce/Raven for Muay Thai Ninja Knees og Feng/Law for Shaolin Legends of the 36 Chambers :-D

Det oprindelige Tekken Tag spillede jeg aldrig særligt meget. Please refresh my memory: Kunne man spille tag team med en kammerat mod to andre? For hvis det bliver en mulighed over Live, så tror jeg også, jeg skal i gang med præventiv afvænning... NU!
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 20. sep 2010 15:20

Nej, det kunne man ikke, Shred :P

Men når man nu kan i Dead or Alive 4 og Mortal Kombat 9, så er de nødt til at lave det, så man også kan i Tekken Tag 2 :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Anastacio » 7. nov 2010 10:15

Harada-san viste ny debug kode frem igår ved MLG turneringen:



Vi kender altså til King, Armor King, Paul Phoenix, Marshall Law, Lili, Asuka Kazama og Jin Kazama. Har jeg glemt nogle?
Tag systemet ser fænomenalt ud.

Her er et billede, der viser det grafiske løft hos modellerne, Tekken 6 til venstre, TTT2 til højre:

Billede
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf neonxaos » 7. nov 2010 11:16

Oh my God... Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige - det ser virkelig godt ud. Jeg kan også godt lide tempoet i det - det kunne godt tyde på et lidt mere tilgivende inputsystem, når det skal gå så hurtigt, og Tekken har altid været en lille smule tungt at danse med.

Billedet af Jin ser umiddelbart kun lidt bedre ud, men når man kigger nærmere efter, så har de gjort ham så meget mere cool at se på. Der gik et eller andet galt i ansigtsdesignet i Tekken 6 efter min mening - specieolt Jin og Devil Jin ligner slet ikke sig selv, men på det nye billede sidder den jo lige i skabet.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 8. nov 2010 09:37

Argh, Ana! Du har jo glemt den vigtigste! Min Main Leo! :D

Bortset fra det, så ser det da meget sjov ud med alt det taggeri. Det ligner jo helt Dead or Alive 4 bare klammere fordi Walls i Tekken er noget ulækkert noget! Det er derfor, vi spiller det :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf ShredNinja » 8. nov 2010 14:33

Nice! Og så er der escapes også. Det ser ud til, at det strategiske niveau lige blev en tand dybere :-)
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Anastacio » 27. nov 2010 21:06

Nyt billede fra Haradas Twitter:

Billede
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron