Xboxlife forum

Tekken Tag Tournament 2

Alt snak om Fightingspil.

Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf TerrificFalcon » 17. sep 2012 09:07

Jep, det er pre-order DLC som man kun fik visse steder. GameStop burde gerne have haft den samt de første fire DLC-figurer (som angiveligt bliver gratis senere), en helvedes masse badetøj til diverse figurer og så noget avatar-kluns.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf dbbuu » 17. sep 2012 12:33

Er det ikke muligt at få et kostume til Heihachi, så han bliver gammel igen? :P
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 23. sep 2012 08:14

Prøv at tjekke denne video ud, hvis I mangler inspiration, til jeres Tag-Comboer. DEN ER NUTS!! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 26. okt 2012 20:26

Overvejer lidt om, jeg skal sætte den til at søge efter folk, med lavere rang end mig selv. Synes godt nok, at jeg får mange tæsk!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Jibla » 28. okt 2012 18:19

http://kotaku.com/5955449/if-youre-gett ... half-of-it

Det er vildt at den kan fylde 16gb på Wii U - så, der må være en del komprimerede filer på Xbox udgaven.
Men derudover så bider jeg mærke i at man på wii U udgivelsesdagen kan købe TTT2 online på maskinen, den feature vil jeg sgu også have, jeg hader at skifte skive. >_<

Dagens lol:

http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Spil/ ... 115822.htm

http://kotaku.com/5955490/tekken-tag-to ... abia-stage
Senest rettet af Jibla 28. okt 2012 18:28, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf TerrificFalcon » 28. okt 2012 18:28

Hahaha, jeg elsker delen om Tekken. "De kæmper alle vidt forskelligt. I modsætning til mange andre kampspil, der fokuserer på flydende bevægelser og komboer der fortsætter i uendeligheder, så er Tekken en mere abrupt oplevelse"

Og så at man bare hele tiden skal angribe i Dead or Alive 5, så vinder man... Halløjsa, Holds?

0 points til Troldspejlet :(
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Jibla » 28. okt 2012 18:28

Pfft, alle elsker Troldspejlet. Det er obligatorisk.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 28. okt 2012 19:00

Jeg er slet ikke enig i Stegelmann´s betragtninger.

"I modsætning til mange andre kampspil der fokuserer på flydende bevægelser og combo'er der fortsætter i evigheder, så er Tekken en mere abrupt oplevelse. Man kan nemlig ikke bare være offensiv hele tiden, og håbe på at modstanderen ikke får slag ind. Der er hele tiden pauser i mellem de tricks man laver og de kan vare lang nok tid, til at modstanderen kan gøre gengæld."


Det lyder lidt som om, at den gode Stegelmann trænger til en tur i min Juggle-Maskine. Når jeg spiller mod gode spillere, der bruger f. eks Law, Hwoarang, Christie, Beak, Xiaou, osv, så er min umiddelbare reaktion oftest "Oh God! It never ends!", når deres bølge af angreb hagler ned over mig, og ikke." Hehe, nu venter jeg lige på, at han holder op med at angribe, så det bliver min tur til at slå"

Er Tekken ikke også den eneste fighter, hvor ALLE figurer har minimum to 10-hit komboer strings/comboer, hver?

Det er også sjovt, at hans største kritikpunkt mod DOA var, at deres mundbevægelser godt kunne havde været lidt bedre i cutscenes, og at historien ikke gav mening. Det er altså en fighter, det her.

Also, at det i DOA bedst kan betale sig at være offensiv hele tiden. WTF?! Det er da i Tekken, at man kan blive ved med at lave de samme sikre slag og spark, hvor, at hvis man gør det samme i DOA, så bliver man ramt af et hold, da alle figurer i castet, kan counter! En god teknik i DOA er ofte "do nothing", og vent og så, hvad modstanderen gør.

Hvorfor hidser jeg mig sådan op? FORDI; AT PROGRAMMET BLIVER SENDT PÅ FUCKING LANDSDÆKKENDE TV!

Der var en gang en, der fortalte mig. At med store kræfter følger stort ansvar.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 3. nov 2012 23:38

Hej!

Jeg mangler nogle Pro-tips til, når jeg spiller Armor King, og jeg har min modstander presset mod væggen.

Hvad gør jeg, hvis jeg først har boundet modstanderen og bagefter Wallsplatter ham?

Jeg plejer at bruge d/f+1 --> f+1+4.

Hvad gør jeg, hvis jeg Wallsplatter modstanderen uden at have boundet først?

Jeg forsøger gerne at lave sidestep 2,1 (for bound) --> d/f +1 --> d/f+2,1.

Jeg er ny med Armor King, og tænker lidt, at der må være noget, der er bedre at lave?

Tak for hjælpen,
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 4. nov 2012 02:10

Med hensyn til mine Armor King Wall Comboer. Jeg fandt det her:

Jeg er ikke helt sikker på, hvad det betyder.

Wall Combos:

With B!
- WB! d/f+1, f+1+4
- WB! d/f+1, d/f+2,1
- WB! d/f+1, d/f+2,1,3 (loses oki so only if the extra damage is needed)
- WB! d/f+1, GT (throw is escapable)

Without B! (all WB! combos apply if you're in range to connect d/f+1)
- u/f+1+2 (at distance)
- dash d+4,4,4
- iSW

With B! Må være Wall-comboer, hvor der allerede er blevet lavet en Bound, og man derfor ikke kan bounde, når de er op ad muren.

Der er ihvertfald, der jeg kan lave de komboer, der nævnes.

Without B!, forstår jeg ikke helt. Så vidt, jeg kan gætte mig til er det comboer, der kan laves efter, man har bounded dem, mens de ligger op ad væggen.

Men - u/f+1+2 (at distance) er jo en, der selv bounder?

Jeg savner lidt at vide, hvad man skal bounde dem med, når de er wallsplattet. Og så synes jeg også, at de tre, der nævnes virker noget sløje. Det kan selvfølgelig også bare være, at hans Wall Game ikke er bedre.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 4. nov 2012 17:56

Nu har jeg fået spillet lidt mere med Armor King og konklusionen er:

GREATEST CHARACTER EVER MADE!! :D

Med hensyn til Walls, så tror jeg bare, at det er bedste med ham, når modstanderen boundes op ad muren er slag efterfulgt af ground throw.

Jeg så også lidt kampe inde på Tekken CHannel inde i selve spillet, hvor man kan se andre spilleres kampe, og der lavede flere af dem lavede også bare ground-throws,

Ellers så generelt, når jeg er in doubt og ikke kan nå hen til muren i tide og bounde folk, så går man aldrig helt galt i byen med hans DOBBELTE HOPPENDE ØKSEPARK! u/f+3+4. Han er så sjov at spille xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 7. nov 2012 14:49

Okay, fuck da mig og det her spil.

Min Win-Rate er helt nede på 40% nu. Tror aldrig, jeg har fået så mange tæv, som jeg gør i det her.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 8. nov 2012 02:09

Yes! Så er jeg over 50% igen! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 8. nov 2012 14:33

Seriøst! Lee og Armor King er kongeholdet!

Jeg mangler bare nogle Wall Comboer med Armor King.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 12. nov 2012 19:32

Så har jeg fået kæmpet mig op 52% Ranked Win-Rate og er nu Brawler med både Lee og Armor King.

Min Leo er sacket lidt bagud er vist kun Mentor/Master pt. Har spillet med Lee og Armor King her det sidste stykke tid.

Med hensyn til Wall-Comboer med Armor King, så så jeg lidt af Finalen fra MLG turneringen i Dallas, hvor vinderen spillede Armor King og Heihachi. Han lavede den samme pre-bound wallcombo, som jeg bruger, nemlig Bound --> d/f+1 --> f+2,1.

Min Win-Rate er røget lidt op efter, at jeg er blevet bedre til Health-management, og sørger for at tagge i god tid, så jeg ikke dør til en pludseligt juggle. Det hjælper også at vurdere, hvornår man skal lave Tag-Juggle vs Solo-Juggle.

Med hensyn til at forsvare sig, så synes jeg det hjælper at "Do Nothing", når man er i tvilv. Altså blokke alle de høje angreb, og så æde de tilfældige low attacks, så man ikke lige pludseligt bliver offer for at et 50/50 mix-up, og mister halvdelen af sit liv, når der gættes forkert.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron