Xboxlife forum

Tekken Tag Tournament 2

Alt snak om Fightingspil.

Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 13. nov 2012 11:17

De sidst 8 figurer udkom sammen med updaten idag - Gratis obviously.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Vicsage » 13. nov 2012 21:19

Hvordan er aktiviteten online? Og er der overhovedet danskere der spiller det på 360?
Vicsage
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 14. nov 2012 05:08

Der er massere, der spiller det online. Det går lynhurtigt med at finde kampe.

Tilgengæld er der ingen Danskere, der spiller det. Jeg har spurgt efter danske spillere både her, på Gamereactor, på tekst fjernet af autocensur og på Facebook.

Inden Tekken Tag Tournament 2 udkom skrev alle mennesker og deres mor i denne tråd, men efter release, er det kun mig, der skriver her, som du kan se.

Jeg kender 5 Danskere, der spiller TTT2; Neonxaos, Shredninja, Shin Senzai, EpicStoffer, og CGS Jethuty, der nok mest er et Capcom-hoved.

Der var faktisk en del dygtige Tekken 6 spillere på Xbox 360, men det ser ud som om, at vi har tabt en del af dem i overgangen fra Tekken 6 til TTT2.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 16. nov 2012 16:33

haha! Jeg spillede Snoop Lion´s bane igår, og den er faktisk ret sej! Ud fra ideen og Screen-shots, så det plat ud, men Baggrundens musikken og holder, og den ser faktisk okay ud i action! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Vicsage » 26. dec 2012 22:36

Hvis nogle har fået TTT2 og er newbie ligesom mig, så add mig endelig og lad os tage nogle spil :)
Vicsage
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Jibla » 18. jan 2013 17:17

399 kr eller 44xx point for TTT2 på games on demand is way too much. Jeg har dog 2900 point der skal bruges på et eller anden, og jeg har været så retarderet at have købt guld helt til november 2013, så, de måtte godt lige sætte prisen på TTT2 GoD ned så jeg kan lege lidt! >_<
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Mikadk » 18. jan 2013 21:34

bif1964 hvis i vil spille lidt, engang i mellem :)
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron