Xboxlife forum

Super Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Super Street Fighter IV - er mere af det samme en god eller en dårlig ting?

God - De nye tilføjelser er geniale!
26
65%
Dårlig - Den nye version tilføjer for lidt nyt til at være interessant.
14
35%
 
Afgivne stemmer : 40

Indlægaf neonxaos » 29. apr 2010 08:28

"Juri er for begyndere", sagde Ono. "Ono er for viderekomne", siger jeg. Hvordan pokker skal jeg lære comboer, hvor jeg først skal gemme to fireballs ved at holde to knapper nede, og derefter give slip på dem, samtidig med at jeg laver lv2 focus? Det er jo insane, jeg skal snart have monteret robotfingre.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 29. apr 2010 15:19

Pludderkal skrev:Så kom spillet dumpende ind af døren. Skriv hvis der skal spilles ! . sætter mig i practice mode med mine nye venner Makoto og Cody !


Du er den eneste, der har meldt tilbage :) Hvad med jer andre? har I ikke modtaget spillet? Ellers kan Zarfax nok lokkes til at smadre os til ukendelighed i aften.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf fr1lund » 29. apr 2010 16:39

Får det først på lørdag, men SÅ skal der godt nok også marathon games! :D
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf munckster » 29. apr 2010 16:45

Jeg har endnu ikke modtaget det, har bestilt fra England, så har ikke sat næsen op efter det til før på mandag :) Har dog lige modtaget en kode fra dem til nogle special costumes.. Hvad mon det er for nogle? :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Kayniel » 29. apr 2010 17:29

man får fandme organisme spasmer af det her!
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf neonxaos » 29. apr 2010 18:40

KANEL skrev:man får fandme organisme spasmer af det her!


...af hvad, lige præcis? Eller vil jeg ikke vide det?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf christianmp » 29. apr 2010 18:48

Bare sæt ordene sammen.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Da Senzai » 29. apr 2010 20:19

neonxaos skrev:"Juri er for begyndere", sagde Ono. "Ono er for viderekomne", siger jeg. Hvordan pokker skal jeg lære comboer, hvor jeg først skal gemme to fireballs ved at holde to knapper nede, og derefter give slip på dem, samtidig med at jeg laver lv2 focus? Det er jo insane, jeg skal snart have monteret robotfingre.


Haha, det lyder ligesom Liu Kang. Der skal man også holde LK inde, medens man komboer på de andre knapper. Det er svært at give den gas over hele joypadded uden at løfte sin ene finger :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Pludderkal » 30. apr 2010 23:13

Efter at have siddet igang med spillet i godt 26-27 timer over 2 dage sammen med nogen venner er der kun én ting at sige.. Det her spil er konge.

er fuldstændig oppe at køre over det her spil. er nok i den helt anden grøft end nogen herinde kan jeg se ;)
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf Da Senzai » 30. apr 2010 23:48

Det lyder fedt! Jeg glæder mig til den 19, hvor jeg modtager spillet fra England! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Pludderkal » 30. apr 2010 23:59

Så ser jeg frem til at battle dig på links og combos ;)

Kan forresten stå inde for dit førstevalg af fighter. har leget lidt med hende Makoto, og hun er jo en giftig fighter med nogen af de combos hun har. glæd dig :D
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf fr1lund » 1. maj 2010 13:55

Hvor er det her spil bare FEDT :D! Nogle der har lyst til team battle eller endless battle?
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf Kayniel » 1. maj 2010 14:55

yep, bare add mig.

GT'et er selvfølgelig det samme som navnet.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Da Senzai » 2. maj 2010 18:21

Nogen der var til Copenhagen Robot idag? Hvordan gik det, og hvem vandt?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 2. maj 2010 18:38

Jeg kan lige starte med at fortælle selv.

Jeg bankede folk til højre og venstre med min Gen. "Desværre" var det bare imod randoms da jeg ikke selv deltog i turneringen, da jeg var på på Dyrehavsbakken ved kampstart.

Gen var god som altid, og jeg rockede winner stays indtil jeg forsøgte mig med T-Hawk mod ingen ringere end BJARNE THE FIGHTER herinde fra, der bankede mig med Ryu :D.

Jeg så ikke, hvem der vandt den rigtige SSFIV turnering, da jeg var gået inden den sluttede.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron