Xboxlife forum

Super Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Super Street Fighter IV - er mere af det samme en god eller en dårlig ting?

God - De nye tilføjelser er geniale!
26
65%
Dårlig - Den nye version tilføjer for lidt nyt til at være interessant.
14
35%
 
Afgivne stemmer : 40

Indlægaf Pludderkal » 2. maj 2010 23:29

Tror trash placerede sig på en 5 plads. var i al fald hvad jeg hørte fra ham o:

Takker til Kayniel, Neon og Trashberry for nogen fine kampe. håber på jeg ikke æder så mange throws en anden gang :( ham T. Hawk er en arrig mexicaner :(
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf Kayniel » 3. maj 2010 08:57

Hvorfor bruger du ikke ultimate, hvahvahvahva?!

..hehe

HAHAHAHAHAH hvad griner i af, hvahvahvahva?!?
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf munckster » 3. maj 2010 15:44

Æv.. Intet SSFIV til mig idag heller :(
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 3. maj 2010 16:06

munckster skrev:Æv.. Intet SSFIV til mig idag heller :(


Hvis du har bestilt det fra England, så kan der komme til at gå et stykke tid. jeg bestilte mit BlazBlue i sidste uge, og Amazon regner med at levere det 18 maj. SUK!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 3. maj 2010 16:11

neonxaos skrev:
munckster skrev:Æv.. Intet SSFIV til mig idag heller :(


Hvis du har bestilt det fra England, så kan der komme til at gå et stykke tid. jeg bestilte mit BlazBlue i sidste uge, og Amazon regner med at levere det 18 maj. SUK!


Jeg har bestilt fra Game.co.uk, det skulle være afsendt i torsdags ifølge deres mails. Så håber da på at det kommer tirsdag eller onsdag.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf TerrificFalcon » 3. maj 2010 16:12

Da Senzai skrev:Gen var god som altid, og jeg rockede winner stays indtil jeg forsøgte mig med T-Hawk mod ingen ringere end BJARNE THE FIGHTER herinde fra, der bankede mig med Ryu :D.


Hadouken, Hadouken, Hadouken :D!

Jeg får mit spil imorgen (dvs. jeg hørte det ikke da postbuddet kom forbi med det idag...)!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf neonxaos » 3. maj 2010 17:46

munckster skrev:
neonxaos skrev:
munckster skrev:Æv.. Intet SSFIV til mig idag heller :(


Hvis du har bestilt det fra England, så kan der komme til at gå et stykke tid. jeg bestilte mit BlazBlue i sidste uge, og Amazon regner med at levere det 18 maj. SUK!


Jeg har bestilt fra Game.co.uk, det skulle være afsendt i torsdags ifølge deres mails. Så håber da på at det kommer tirsdag eller onsdag.


Mit BB er skam også afsendt samme dag, jeg bestilte. Men Royal Mail har efter sigende stadig enorme mængder pakker liggende fra vulkanudbrudsblokaden, hvor der ikke blev afsendt luftpost. 18. maj er forhåbentlig også højt sat for mig, men der kan i teorien gå lang tid.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 3. maj 2010 21:05

neonxaos skrev:
munckster skrev:
neonxaos skrev:
munckster skrev:Æv.. Intet SSFIV til mig idag heller :(


Hvis du har bestilt det fra England, så kan der komme til at gå et stykke tid. jeg bestilte mit BlazBlue i sidste uge, og Amazon regner med at levere det 18 maj. SUK!


Jeg har bestilt fra Game.co.uk, det skulle være afsendt i torsdags ifølge deres mails. Så håber da på at det kommer tirsdag eller onsdag.


Mit BB er skam også afsendt samme dag, jeg bestilte. Men Royal Mail har efter sigende stadig enorme mængder pakker liggende fra vulkanudbrudsblokaden, hvor der ikke blev afsendt luftpost. 18. maj er forhåbentlig også højt sat for mig, men der kan i teorien gå lang tid.


Nitten. Så er det godt jeg tager på en uges ferie til syden næste lørdag :D Og når jeg kommer hjem er der eksamener, så har ikke meget tid at game det i alligevel - det går nok det hele :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Pludderkal » 3. maj 2010 22:48

og en gang til kan der siges tak til en dag med gode kampe ;)

Synes vi skulle få nogen team battles op at stå engang når alle er klar. det ville jo være perfekt. bare for at udnytte bare lidt af de nye features.
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf Kayniel » 3. maj 2010 22:49

jep, tak for nogle hyggelige kampe. Efter mig og Zarfax var færdige, gik jeg direkte ind i training mode med verdens bedste juri, hvor jeg lærte et nyt trick i alle vil tude over i morgen :)

Også vil jeg også gerne sende et shout-out til gud, for at udlade HenrikHalo10år fra vores party. Min hørelse er stadig intakt.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Pludderkal » 3. maj 2010 23:15

MAGTER DET IKKE. så må jeg komme stærkt igen med verdens bedste Tony hawk og kickflippe dig hen til akuma.
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf munckster » 4. maj 2010 11:47

1stk SSFIV modtaget med posten idag :D Så ved jeg da hvad jeg skal lave i morgen!!!! Can't wait!
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 4. maj 2010 11:54

munckster skrev:1stk SSFIV modtaget med posten idag :D Så ved jeg da hvad jeg skal lave i morgen!!!! Can't wait!


Jeg fik sørme også mit BlazBlue - så var Amazons estimater heldigvis helt i skoven!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 4. maj 2010 11:58

neonxaos skrev:
munckster skrev:1stk SSFIV modtaget med posten idag :D Så ved jeg da hvad jeg skal lave i morgen!!!! Can't wait!


Jeg fik sørme også mit BlazBlue - så var Amazons estimater heldigvis helt i skoven!


Det var da altid noget, den 18. lyder jo også helt vildt :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Da Senzai » 4. maj 2010 14:32

Jeg har så ikke fået mit endnu. Det er helt kedeligt, at se, at alle dem jeg har på vennelisten spiller det, og jeg ikke kan være med :/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron