Xboxlife forum

Super Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Super Street Fighter IV - er mere af det samme en god eller en dårlig ting?

God - De nye tilføjelser er geniale!
26
65%
Dårlig - Den nye version tilføjer for lidt nyt til at være interessant.
14
35%
 
Afgivne stemmer : 40


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Cerialbox » 1. aug 2011 20:58

Jibla skrev:http://kotaku.com/5826480/2012-will-get-a-new-super-street-fighter-iv-version lulz


I typisk Kotaku stil glemmer de lige at sige at det bare er en gratis balance patch til spillet.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Jibla » 1. aug 2011 21:00

Jaeh. Men lad os nu se hvad Capcom finder på. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 23. sep 2011 15:58

Jeg har fået det der Super Duper Street Fighter IV Turbo HD Arcade Remix Edition.

Hold kæft, det er svært.

Mit GamerTag er Shin Senzai, og jeg spiller Makoto. Eller trykker ihvertfald på knapper med hende.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Jibla » 23. sep 2011 16:13

Nice. Hvad gav du for det?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 23. sep 2011 16:18

200 Inklusiv porto fra en sælger på Amazon.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 23. sep 2011 18:03

Jeg elsker Karate, og derfor er Makoto´s kampstil lige mig.

Der er en ret sej Makoto her, og hun ser monsterfed ud. Jeg er "bare" nødt til at øve mig på Execution. Jeg har bare svært ved at forstå, at man kan lave inputs for hurtigt. Det er det, der gør det svært for mig. Tror jeg.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 28. sep 2011 19:03

Jeg forstår ikke, hvad jeg gør forkert.

I Challenge 10 med Makoto skal jeg lave en combo, der hedder.

LP -->MP.

Og det er det. Men det kan jeg ikke. Hvordan ved jeg, hvad timingen er? Jeg kan godt se, at liv-baren blinker, men hvor på baren skal stregen være? Skal jeg ramme ,når den er helt ude i siden eller skal det bare være inden eller hvad? Argh.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 28. sep 2011 19:08

Under liv-baren, der hvor den er hvid. Er der et stid, hvor den er lidt mørk. Har jeg ret i, at man ikke skal trykke inde i det mørke, men mellem det mørke, og der hvor baren slutter? Jeg synes ikke, at jeg kan gøre det konsekvent -.-. Altså få min Sick, Sick to-hit kombo til at ramme.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 28. sep 2011 19:11

Hey!

NU HAR JEG LURET DEN!!

Man skal ramme inden for det Mørke felt! AWESOME!!

Forvent, at se mig vinde en Turnering Near You!

Nu bliver spillet ligepludseligt åbent for andre Figurer end Gen! :D

Grunden til, at jeg spillede Gen var udenover hans awesome Kung-Fu, at han ikke dial-comboer, men Juggler :P

Skal I have en tur i Combo-maskinen? :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 28. sep 2011 19:24

Galskab, jeg har lige lavet en Jump + Hard Kick --> Hard Punch --> ned,frem Light Punch.

Jeg kan ikke se, hvordan man nogensinde skulle kunne gøre det konsekvent under kamp. Det kræver da sindssygt meget øvelse og muskel-hukommelse, det her spil.

Det er lidt mærkeligt, at animationerne ikke viser, hvad det er man gør galt. i UMK3 f.eks, der kan man se, at grunden til, at du ikke rammer er fordi, at din fod er en halv meter fra hans hoved.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Cerialbox » 29. sep 2011 18:50

Da Senzai skrev:Galskab, jeg har lige lavet en Jump + Hard Kick --> Hard Punch --> ned,frem Light Punch.

Jeg kan ikke se, hvordan man nogensinde skulle kunne gøre det konsekvent under kamp. Det kræver da sindssygt meget øvelse og muskel-hukommelse, det her spil.

Det er lidt mærkeligt, at animationerne ikke viser, hvad det er man gør galt. i UMK3 f.eks, der kan man se, at grunden til, at du ikke rammer er fordi, at din fod er en halv meter fra hans hoved.


Lad os sige at du prøver at combo 2 Standing Medium Punch med Makoto. Hvis det ikke lykkedes skal du kigge på hvad Makoto gør i stedet. Hvis hun bare står der, og der ikke kommer noget Medium Punch så trykkede du for tidligt. Hvis det kom ud, men ikke var et combo, så trykkede du for sent. Så kan du justere timingen efter det.

Det samme princip gælder for alle link combos i spillet.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 29. sep 2011 21:09

Tjah, det er vel rigtigt nok.

Nøj, jeg synes stadig svært. Min Win-Rate er på omkring de 10%. Eller lidt lavere nok. Har vundet 2-3 ranked kampe med hende.

Øvelse, Øvelse, Øvelse!

Sørgeligt nok, fik jeg et sår på mit venstre håndled nede til Karate. Det gør naller, når jeg spiller på arcade stick, så jeg må vente til det er helet ](*,)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Jibla » 10. mar 2013 21:04

Er jeg den eneste der bruger lang tid på at finde ranked matches? Spillet kan da ikke være dødt, helt ærligt!
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Jibla » 14. jul 2013 02:41

http://kotaku.com/street-fighter-iv-get ... -770875769
http://www.polygon.com/2013/7/13/452089 ... rs-in-2014

Rolento, Elena, Hugo and Poison will join the roster, plus an unnanounced fifth fighter.

15 dollarh DLC eller;

Update: Capcom Unity posted additional details about the 2014 update, which will also come to retail disc as a complete, standalone package for $39.99. The disc version will include "all DLC costumes for all characters released until now, as well as future content."

At Capcom overhovedet tør lave sådan et move. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron