Xboxlife forum

Marvel vs. Capcom 3

Alt snak om Fightingspil.

Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 18. nov 2011 17:23

Jeg kunne ikke lade være, så nu har jeg også købt det.

Jeg vil gerne spille Hulk, Ryu og Jernnæven fra K´un Lun, men så mangler jeg bare en assist, der kan OTG´e så jeg kan lave de gode komboer med Hulk.

Det kan godt være at She-Hulk kommer på teamet igen, jeg har bare svært ved at lave hendes d,d specials.

Nu mangler jeg bare, at MS åbner for min profil, så jeg kan spille online igen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Jibla » 18. nov 2011 17:57

Jeg afbestilte min preorder, da jeg alligevel ville gå død i det inden for ganske kort tid.

Jeg har bare hverken lyst eller disiplinen til at pracce komboer til at mine fingre bløder.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 26. nov 2011 12:58

Så har Gootecks og Mike Ross også fået spillet!

I love Those Guys!

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 27. nov 2011 00:27

Jeg har fået spillet lidt mere Practice Mode, og nøj, hvor er det her spil sjovt!

Iron Fist er også rigtigt sej, nu, hvor jeg er ved at få styr på hans Rekka-moves :D.

Mit hold er Hulk + Ryu + enten Iron Fist eller She-Hulk! Min favorit Combo med Hulk lyder

f,d,f + H, H -->L, M --> f+M --> S --> M, M ,H, S --> b,f+H --> Meteor Crash! :D. Den fjerner 80-90% af Modstanderens liv! :D

f,d,f + H,H rammer oppefra, så når jeg starter med dem, kan jeg kalde She-Hulk ind som assist, da hendes torpedo rammer lavt. Så er det lidt svært at blokere :D.

Med Iron Fist kan jeg godt lide

L, M, H --> b+H --> d,b+ L --> d,f +M --> S --> M, M, H, S --> d,b + M --> Ultra

Min Tekken Juggle med Ryu er:

L, M, H --> f+H --> b,d,b+ H --> L, S --> M, M, H --> d,b + H --> Shinkuu Hadouken!

Jeg har stadig lidt problemer med She-Hulks komboer, men hun er ret sej. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal have hende eller Iron Fist som tredje-mand på holdet.

Jeg kan stadig ikke spille online, så jeg spiller sådan kun practice mode.

Hvem spiller ellers Marvel herinde?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Cerialbox » 27. nov 2011 15:32

Spiller næsten kun UMvC3 for tiden, og ja det er rigtig skægt. Kører et Taskmaster/Captain America/Dr. Doom lige nu, men har også leget lidt med Iron Fist og Hawkeye. Iron Fist er rigtig fed i training mode, hans combos er vildt sjove at lave men har godt nok svært med ham online. Kan ikke rigtig se hvordan man skal lande et hit med ham udover bare at dashe op, trykke på medium punch og håbe på det bedste.

Send lige en message når du får din account tilbage Senzai, så tager vi nogle kampe :)
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 28. nov 2011 14:05

Jeg er helt sikkert frisk på at spille, når jeg engang får lov.

Min BFF og hans kæreste var på besøg igår, så vi fik spillet en masse Random vs Random offline casuals.

Det jeg gør med Iron Fist er at bruge hans Standing H, når modstanderen er inden for rækkevidde. Den crusher en del angreb, og når den smasker modstanderen lige i ansigtigt, så kan jeg følge op med Double palms til spark over skinnebenet til one-inch punch i solarplexus til launcher.

F. eks: H, b+H --> d,b+L --> d,f+M --> S.

Jeg elsker Iron Fist i det her. Hans kampstil er lige mig. Den der overdrevne Kung-Fu, som han selv tager seriøst. Det er også alt for sjovt, at han giver den sygt gas nede i bunden af skærmen med den vilde Kung-Fu, men da hans eneste Superkræfter er, at hans "chi" er god, så kan han hverken flyve eller hoppe rundt op i luften xD.

Jeg tror bare han er mega dårlig mod folk, der har gode projecttiler, men sjov er han :0)

Edit: Uden at havde testet det bør man kunne få et "rekka" move mere end de combo, jeg skrev.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 1. dec 2011 17:30

Okay, så fik jeg min Profil tilbage, og hoppede online.

Jeg spillede omkring 25 kampe mod en før, der hed lil maestro. Jeg vande de tre.

Nøj, hvor jeg fumler meget online i det her spil. Jeg kunne slet ikke lave mine Kombo´er med Iron Fist og Thor, og der var øjeblikke med She-Hulk, hvor jeg ikke lige vidste, hvad jeg skulle gøre. Min Hulk og min Ryu var okay, men resten. Puha!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 8. dec 2011 14:47

Jeg har fået spillet lidt mere, og synes, at jeg er blevet bedre til at forstå spillet. Min She-Hulk er også ved at komme efter det, selvom jeg stadig taber mere end jeg vinder.

Jeg var lidt frustreret i starten, men nu kan jeg bedre forstå, hvorfor jeg taber, og at jeg stadig kan blive ramt, selvom jeg holder baglæns inde. De 20 nederlag i streg mod CerialBox hjalp også en del :)

Nå ja, og under stats. Hvad betyder "stability"? :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Jibla » 8. dec 2011 15:22

Jeg overvejer lidt at købe det.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 8. dec 2011 16:08

Det er også rigtigt sjovt, men som med alle andre Fighters, så kræver det en indsats at lære spillet, før det bliver rigtigt sjovt at spille.

Det er ret brutalt online. Lige pludseligt, så er dit liv væk ^_^.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Jibla » 29. dec 2011 20:17

Nu spiller jeg også UMvC3. Men jeg fatter ikke at jeg ikke kan finde ud af at lave de simpleste cancel moves. Det er generelt i Capcom spil at jeg failer. >_<
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Jibla » 30. dec 2011 21:35

Cerialbox, kan du ikke lære mig det?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Prozel » 21. jan 2012 12:21

Er UMvC3 pengene værd? Det ser sjovt ud.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf TerrificFalcon » 21. jan 2012 12:32

Jeg vil bestemt mene at det ser ud til at være pengene værd, omend at jeg ikke har spillet det. Så længe at man har nogen at spille med på sit eget niveau eller noget der er lidt over, så er det sikkert sjovt nok - der er bare visse ting ved spillet som ikke er helt lige så fede som i så mange andre titler.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Prozel » 21. jan 2012 12:56

Grafikken ser sweet ud samt udvalget af characters er lige mig (<3 Marvel). Jeg kommer sikkert kun til at spille singleplayer.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron