Xboxlife forum

Marvel vs. Capcom 3

Alt snak om Fightingspil.

Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Cerialbox » 14. feb 2011 16:03

Anastacio skrev:Tror jeg kører Ameterasu, Viewtiful Joe og Dante i første omgang, men de forskellige skal selvfølgelig afprøves. Deadpool ser cool ud.

Kan stadig huske jeg spillede Marvel vs. Capcom 2 på Dreamcast med mine fætre for 10 år siden, det går godt nok hurtigt.

Så er der kun fire dage til lanceringen, går fighterne stadig og glæder sig til det?


Hell yes. Vi er 4 gutter der skal spille det til vi segner på fredag, er så hyped!
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Gaden9210 » 15. feb 2011 00:24

Man kan mærke hypen i aalborg, vi glæder ogs !!!
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf pumpking » 15. feb 2011 13:23

Hej allesammen det er længe siden :D

glæder mig også til dette spil. Hvor har i bestilt spillet fra, jeg har bestilt det fra gamestation

jeg regner med at køre to team
capcom: Dante Amaterasu Tron Bonne
marvel: Spiderman Dormamu X-23

for resten der er lige udkommet dlc costumer Dante og Cap. ser fed ud.

ps Senzai der køre to tråde hvor du kan stemme din top 3-5 karekterer til dlc, marvel og capcom seperat

jeg tænker på at stemme
capcom: Leon s. Kennedy(re4)
hayato(star gladiator)
Bass EXE(megaman net work)
Sonson(mvc2)
Soki(onimusha dawn of dreams)

her er links
http://www.capcom-unity.com/marvelvscap ... _THE_RULES)?pg=1

http://www.capcom-unity.com/marvelvscap ... _THE_RULES)?pg=1
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Anastacio » 16. feb 2011 14:43

Så fik jeg det lige ind ad døren til PS3. Overvejer hvilke tre fighters jeg skal prøve først.

Tutorial videoer ryger desuden op her (ikke mine):
http://www.youtube.com/watch?v=eRHJyQ8q ... ture=feedu
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Pludderkal » 16. feb 2011 14:57

Ugh. Darksydephil.. well ja hvis man er helt på barebones med hensyn til fighting spil, så er det sikkert en ret så god tutorial.

ellers har vi alternativet http://wiki.shoryuken.com/Marvel_vs_Capcom_3

Som allerede er ret stocked med god info og videoer. glæder mig stygt meget til at game med Cerialbox og Ithrowpills. ved ikke hvad mit team bliver. men det er ligemeget for det bliver vildt!!
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Anastacio » 16. feb 2011 15:13

Spillede min første onlinekamp og fik klø, as expected lol.
Er i gang med training mode og ser ellers nogle videoer og bruger wikien yea.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf pumpking » 16. feb 2011 16:17

jeg var lige ved at poste det link pludderkarl :) er helt klart hvad man har brug for indenfor hjælp og rigtig god til at indlære spilsystemet med. hvordan ser det ud med jer, har i spillet eller venter i også som mig på gamestation.

ps lidt off topic men denne fighting tråd er næsten helt død. der kommer få beskeder med flere dage mellemrum til nogen svare mange gange er der slet ingen svar. Tekken ser ud til at være mest aktiv. Senzai er egentlig den eneste som sådan er rigtig aktiv, neonxaos var også men det er han ikke mere, ikke som før værtfald. Er i har stadig og lurer rundt? tråden kommer nok til at lukke ned hvis det kører som nu.
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 16. feb 2011 17:03

Hej Pumpking.

Grunden til, at vi ikke er aktive længere er, at vi er begyndt at bruge et andet site end xboxlife.dk.

Når de andre ikke skriver herinde mere, så gider jeg heller ikke, da responsen er minimal, og at man ikke kan få en diskussion (staves) igang. Derudover er jeg også begyndt at spille offline, hvilket automatisk gør at online ikke længere er så interessant.

Mvh,
Shin.

Læs evt: viewtopic.php?f=67&t=75176 , og de sidste par indlæg i Tekken-tråden
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Cerialbox » 16. feb 2011 17:06

Yep, har sendt en PB til dig om hvad den hjemmeside hedder Pumpking.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Anastacio » 18. feb 2011 12:38

Kunne det tænkes at der også er plads til mig inde på jeres website? =)
Jeg har slet ingen danske fighters at chatte med.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Gaden9210 » 27. feb 2011 17:27

Traditionen tro når der udkommer et nyt stort fightinggame, skulle der holdes en turnering for crewet, og da MvC stod for tur, var jeg hurtig til at melde mig selv som arrangør og ligge lejlighed til :)

Det endte med en komplet turnering/aften med Pokal, medaljer, alkohol, tatsubattles, upsets, x-factor akuma's, og kampe spillet med fødderne ^^

Top 4 blev optaget, røg desværre selv ud på 5. pladsen, så der er ingen phoenix-action her :/









Der blev ogs taget en masse billeder som kan ses her http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 6269dcef8f

Endnu engang blev det Mikkel (V1perT) der løb med pokalen, dog var den helt store overraskelse Fallaz der slog sin bror (Falgren) 2 gange, vandt knebent over mig, vandt over Hest, for til sidst at tabe til Mikkel i den store finale.

Alt i alt en super fed aften :D
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Jibla » 27. feb 2011 18:11

Gang i pølsefesten. Og cool skæg dér til nummer 2.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 2. nov 2011 16:30

GiantBomb har et Quick Look oppe af Ultimate Udgaven

http://www.giantbomb.com/quick-look-ult ... 3/17-5192/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf TerrificFalcon » 12. nov 2011 19:43

Tja...

Hvad så, ser I frem til Ultimate Ultimate Marvel Vs. Capcom 3, eller tror I bare de kalder det Ultimate Marvel Vs. Capcom 3 2012? Måske Ultimate Marvel Vs. Capcom 3 Complete Edition?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 12. nov 2011 21:19

Jeg skal ihvertfald have The Super Hyper Fighting Turbo Alpha 3rd Strike Championship Edition EX HD Remake version af Marvel vs. Capcom 3.
Der er bare lige det ved det. At på min Xbox, der kan man kun vælge Iron Fist. Altså indtil Moon Knight og Howard the Duck kommer som DLC :P

Heh, der er altid figurer, jeg gerne vil have, som ikke er med, men må alligevel give dem props for at inkluderer folk som Iron Fist, Taskmaster og Nova.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron