Xboxlife forum

Marvel vs. Capcom 3

Alt snak om Fightingspil.

Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf neonxaos » 16. dec 2010 10:00

De 88 shoryus var da fede! Og nu er der to mere på vej! ;)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf ShredNinja » 16. dec 2010 14:06

Er den korrekte term ikke "Shotoclones"? ;-)
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 16. dec 2010 21:29

Pludderkal skrev:Undskyld men hvilke "kloner" taler vi om i MVC3? :P er du stadig sur over alle de "kloner" i SF4? :P


Haha! Det skal lige siges, at når jeg er alene hjemme, kan jeg godt finde på at spille Ken/Ryu/Akuma/Dan/Sakura hold bare for lulz.

Umiddelbart er der ikke så mange "kloner" i MvC3.
Kun lige

Ryu/Morrigan
Dante/Trish
Wolverine / X-23
Jill / Ham RE Gutten

Jeg synes ihvertfald, at det er lidt synd, at når Capcom har 2 Kæmpe, Kæmpe, Huge Universer at vælge fra, at de så vælger at lave X-23, som en het ny figur. Ham Niitsu, tror jeg, at han hedder sagde, at det var pga, at han gerne ville have en ung kvindelig figur fra Marvel for at balancere rosteret. Hvorfor vælger de så ikke Hope fra Messiah Complex -Storylinen i stedet? Hun er da anderledes, og yderst aktuel.
De må da også kunne finde en anden fra Darkstalkers end Morrigan. I MvC2, der kan hun da ikke meget andet end Shoryuken og Hadouken. Der er selvfølgelig heller ikke lagt skjul på, at hun DS´s Ryu - Men netop derfor kunne de vel godt vælge en anden :0)


Jeg savner lidt en Big Guy udover Hulk. Gerne the Juggernaut :P

Og så lige Zangeif vil jeg gerne have igen. Han er så sjov i VS. Serien.

Jeg vil ikke hate på MvC3. Jeg er lidt tøsefornærmet over at Strider ikke er med, men det ser ud til, at der er en del forskellige kampstile repræsenteret.

Jeg er ikke længere sur på Street Fighter 4. Jeg har efterhånden erkendt, at jeg simpelthen ikke er dygtig nok til at kunne lære spillet. Jeg skal ramme folk 3 gange med Gen, hver gang de rammer mig en gang. Jeg husker stadig til Headstomper, hvor jeg lavede en 7 hit Combo med Gen, hvorefter trykkede 1 gang på Fierce Kick, og så havde vi mistet lige meget liv. Marvel vs. Capcom, det er mere mig :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 12. jan 2011 15:26

OH MY GOD; DE ER FEDE DE PREORDER TSHIRTS!!

http://www.trueachievements.com/n2708/m ... -deals.htm
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Cerialbox » 17. jan 2011 15:31

http://www.eventhubs.com/news/2011/jan/ ... -capcom-3/

60 FPS videoer af Taskmaster og Akuma. Sig hvad i vil om shoto kloner og bla bla bla, Akuma ser altså pisse sej ud :D

Taskmaster ser også super sjov ud. Synes dog det er noget underligt noget at man skal unlocke dem i Ranked mode. Jeg vil da spille dem på release dagen med mine buddies :/
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 17. jan 2011 16:51

YES, FUCKING TASKMASTER!!

Jeg skal læser både Deadpool og Moon Knight, og da Taskmaster optræder i begge, er det oplagt, at han skal være min Main! Selvfølgelig skal man unlocke ham først -.- Nederen.

Edit: Og selvfølgelig er Taskmaster 8000 -.-
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Pludderkal » 17. jan 2011 17:57

Der står jo så også at det kun tager et par timer at få de point, så så galt er det jo heller ikke.

Jeg er også virkelig hype på det her spil nu. Glæder mig rigtig meget til at få fingrene i det !
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 17. jan 2011 18:02

Fedest :D.

Jeg må bare håbe, at en af de næste, der bliver annonceret er enten; Jin Saotome, Cyclops, Juggernaut, Sabretooth, Zangief eller Blackheart, og så powerwinne nogle rankede kampe :D.

Jeg glæder mig virkeligt til det her, men samtidigt er det lidt mærkeligt af ingen af mine mains fra MvC2 er blevet annonceret endnu :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Pludderkal » 17. jan 2011 19:09

http://www.eventhubs.com/news/2011/jan/ ... haracters/

"If the most popular rumor list holds up again, Hsien-Ko (Lei Lei) and Sentinel will be the last two people announced."

Så tror desværre at vi må nikke nej til dine mains Shin medmindre de kommer engang :/. listen har holdt temmelig meget stik indtil nu..

Men hallo istedet for Gief har vi Haggar? han er da også rimelig sej.
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 17. jan 2011 21:05

Haha, jeg er ikke så vild med det der Narkoman overskæg, som Haggar rocker! :D

Ellers må det bare blive Tron-Bonne, Viewtiful Joe eller gode gamle Hulk, som jeg kører som tredje-mand :P

Ellers kan man Altid spille Ryu.

Jeg læste lige på Giantbomb, at man også får point for løbe igennem Arcade-Mode. Så jeg kan bare nappe nogle achievements, mens jeg unlocker Taskmaster :P, og lærer det nyt 3 button (+ Launcher :P) system i forhold til det gamle six-button! Jeg glæder mig så meget!

GET HYPE! :D

Indtil videre regner med med at køre

She-Hulk - Taskmaster - Hulk/Joe/Tronbonne/Random/MåskeHagger. Det går ikke, at jeg spiller en fighter uden at have en grappler som Main eller Sekundary

Mainer Grappler i Tekken, DOA, MvC, VF, BB xD

Kan I høre mit stick? Klick, Klick, Klick, Klick, Klick, Klick, Klick!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Pludderkal » 17. jan 2011 23:35

Altså det er jo stadigvæk 6 button i den forstand at der er to assist knapper som altid :P det eneste der er ændret er launcherknappen ja.

uha lyder som et uhyggeligt team. ond damage fra Hulk, og zoning fra Taskmaster.. Tronbonne ligner sig selv på den fede måde. lyder rocket :D

Regner selv med (13 years old mode engage) Dante/Deadpool (en af dem), Skrull (fuck han ser fed ud) og Enten Crimson Viper eller Iron Man som den sidste.

men det kan jo nå at ændre sig fuldstændig allerede første dag når man finder ud af der er en der er sejere.. bliver lækkert at eksperimentere med.

NEJ HVOR GLÆDER JEG MIG! DET BLIVER SÅ FEDT!
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Da Senzai » 17. jan 2011 23:46

Nej, Hvor pinligt! Havde glemt at MvC2 kun havde 4 standard angrebsknapper!

SuperSkrull ser MegaCrazy ud! Dante og Deadpool er også seje begge to!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jan 2011 00:37

Jeg kører Dante/Deadpool, Redfield/Wesker og/eller Amaterasu/andet gøgl til at sarte med, tror jeg.

Dante, Deadpool og Redfield samt Wesker var fucking fede dengang jeg fik lov til at prøve spillet. Hands down, så er de også dem som de 13-årige vil vælge - men hvad fanden, :D!

Glæder mig godt nok også til rigtigt at få fightet igen! Ganske vidst er det jo ikke meget andet end opvarmning til MK9, men never the less... :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf Anastacio » 14. feb 2011 11:44

Tror jeg kører Ameterasu, Viewtiful Joe og Dante i første omgang, men de forskellige skal selvfølgelig afprøves. Deadpool ser cool ud.

Kan stadig huske jeg spillede Marvel vs. Capcom 2 på Dreamcast med mine fætre for 10 år siden, det går godt nok hurtigt.

Så er der kun fire dage til lanceringen, går fighterne stadig og glæder sig til det?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Marvel vs. Capcom 3

Indlægaf makta » 14. feb 2011 13:59

Jeg glæder mig til at spille som WESKER! :D
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron