Xboxlife forum

Dead or Alive 5 - officiel tråd

Alt snak om Fightingspil.

Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Kayniel » 12. sep 2012 21:36

Hvordan ser ham den rige neger ud i doa 5?
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 13. sep 2012 04:22

Eller Vigtigere... HVOR ER GOH?!?!?!?!!

Jeg tror, at VF-figurerne udelukkende er valgt efter deres popularitet. Akira Yuki er VF´s ansigt udadtil, og når jeg spiller online i VF, så møder jeg kraftedeme mange Sarah´s og Pai´s.

Selvom det havde været federe med stilarter vi endnu ikke har set i DOA som Lei Fei eller...GOH!!!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 14. sep 2012 14:09

Pai in action her :D

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 22. sep 2012 21:06

Lidt Tag-Action, mens jeg venter

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 24. sep 2012 10:08

Bloodburger har lavet et video review her:



Jeg glæder mig så meget! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf TerrificFalcon » 24. sep 2012 12:28

Taber man først når begge personer er ude af kampen, når man spiller tag? Kører tag-systemet egentlig som i TTT2 eller SFxT, mht. om det er personen der er inde, som skal gøre noget for at tagge ud, eller om det er personen som er ude, som skal gøre noget for at tagge ind?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Jibla » 24. sep 2012 14:09

Men har det ikke 4'erens lobby system?! :(
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 24. sep 2012 15:43

Så vidt jeg ved, Jibla, så er der endnu ikke blevet vist nogle billeder fra online-delen. Det betyder nok, at lobby-systemet ikke er ligeså sejt som i Dead or Alive 4. Det lader også til, at de denne gang har delt det op i Player-Match og Ranked, hvor at i 4´eren var der kun Player-Matches - dog med Team Ninja´s eget Rating-system.

I 4´eren var der online-survival-mode mod rigtige spillere, så man kunne vise hele verden hvor overlegen man er, og så var der også "loser stays" der der næsten grænsede sig til decideret mobning xD.

Når det så er sagt, Jibla, er jeg nødt til at lette mit hjerte her, da det nager mig meget.

Jeg synes, at det er lidt plat, at du sletter os fra vennelisten, og herefter ignorerer vores privat-beskeder. Især fordi, at vi kan se, at du stadig er aktiv herinde, og læser, hvad vi skriver. Med alle de timer, vi har spillet sammen, synes jeg, at jeg fortjener mere end at blive ignoreret. Hvis du ikke vil spille med mig, er det en ærlig sag- og helt fair.

Du kunne også bare havde skrevet noget så simpelt som:

"Dudes!

Jeg trænger lige til en pause fra online-gaming. Jeg ved ikke, hvornår eller om jeg får lyst til at spille igen"

Mvh. Jibla.



Det havde jeg fuldt ud af accepteret. At undlade at svare på PB, synes jeg er tarveligt, når det er tydeligt, at du stadig er aktiv herinde.

Dette jeg skriver her er ikke ment som "Jeg synes, at du er en spasser for at slette mig som ven", men mere, at jeg synes, at det er kedeligt den måde du vælger at brænde dine broer på, da jeg har nydt spille med dig i forskellige spil her i de sidste 5 års tid.

Nu har jeg fået det ud ihvertfald.

TerrificFalcon skrev:Taber man først når begge personer er ude af kampen, når man spiller tag? Kører tag-systemet egentlig som i TTT2 eller SFxT, mht. om det er personen der er inde, som skal gøre noget for at tagge ud, eller om det er personen som er ude, som skal gøre noget for at tagge ind?


Man har først tabt, når begge sine kæmpere er blevet slået ud. Når man spiller to mennesker på hold sammen, så er det ham, der er ude, der skal trykke på "Tag" for at komme ind på banen.

Jeg har spillet meget Tag sammen med MrGhostBadBoyReptile, og det er en fornøjelse, når man er blevet spillet godt sammen, og ved, hvornår man kan tagge sig ind. F. eks midt inde i Komboer eller man kan komme ind med et Dragon Stomp, når modstanderen ligger ned.

Tilgengæld er det svært, når man spiller med folk, man ikke har spillet så meget med. Når ham, der sidder på side-linien trykker på Tag, så vil den aktive figur vende sig om, for at løbe ud af banen. Når denne gør det kan han ikke blokere, og det gør ham åben for angreb. Man kan nemt miste en figur ved et dårligt time´t tag.

Spilleren, der er inde kan dog godt tagge ud, ved at lave et Tag-Throw a la TTT2 :P


Edit: Her er vist noget pre-release online play. Vi kan først rigtigt vurdere, hvordan det kører, når spillet er udkommet

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Jibla » 25. sep 2012 14:05

Det var sgu da lamt hvis det ikke har det geniale lobbysystem fra 4'eren. Så er der jo ingen grund til at købe det.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 25. sep 2012 14:58

Spillet er lige udkommet, og der streames online her

http://da.twitch.tv/nycfurby
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 5. okt 2012 20:06

Jeg ved sgu ikke rigtigt med det her.

Dead or Alive 5 er det bedste Fighting Game, jeg har spillet. Det virker bare umuligt at få nogle gode spil igang med randoms. Når jeg laver en lobby - 4 spillere - Solo Fight - 3 Runder - Navn: Europe, tager det ca. 1 et kvarter før, der er nogle der joiner, og når der kommer nogen ind er det ikke engang sikkert at spillet køre godt.

Det tager 100 år at få et godt spil igang, og det er altså helt ad helvedes til. Bliver netkoden ikke forbedret er jeg nødt til at droppe spillet. og det er fucking ærgeligt. DOA 5 er pissefedt, men hvis man ikke kan spille det er det ligemeget.

Jeg har over 13.000 online kampe i DOA4. Ord kan slet ikke beskrive, hvor skuffet og frustreret jeg er ligenu. Jeg vil så gerne spille DOA5, men online fungerer bare ikke for mig.

Jeg kan godt møde spillere, hvor det kører godt. Der er bare alt, alt for langt imellem dem.

Øv.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 6. okt 2012 14:24

Nu har jeg spillet nogle gode kampe i dag.

Jeg tror, at jeg venter lidt med at droppe spillet. Team Ninja har skrevet på FaceBook, at der kommer med en patch, der skulle fikse "Online Issues". Jeg venter lige og ser om den forbedrer netkoden, for jeg elsker alt andet ved spillet. Banerne, figurene, Lobby-funktionerne.

Alt er cool, lige undtagen netkoden, der sagtens kunne være bedre.

Ligenu, så tilføjer jeg bare alle til vennelisten, som jeg har god forbindelse med.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 7. okt 2012 10:19

Så har jeg fået spillet lidt mere, og jeg har faktisk haft ret god succes med at spille Simple Matches, og så søge efter "Nearby spillere". Det kan god tage lidt tid at finde kampe, men tilgengæld, så fungerer de! :D

Jeg er også begyndt at spille Akira! Nogle af hans Moves er godt nok svære at lave! Tilgengæld er han rigtigt sjov at spille med, og man lærer at lade være med at Mashe, når man laver moves :D

Han er ret god træning synes jeg! :D. Man lærer at counter-hit-confirme, og man får tilmed trænet sin ryg, og spidset sine albuer! :D ELSKER DET HER SPIL! :D :D :D

Men seriøst. Prøv at spille Simple Match, hvis I har probler med at finde gode kampe. Det fungerer fortrineligt hos mig! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 7. okt 2012 15:22

neonxaos har skrevet sin anmeldelse her.

Jeg synes, at han rammer rigtigt godt.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf TerrificFalcon » 10. okt 2012 22:31

Tog lige et par screenshots tidligere i dag. Læg mærke til, at på de karakterer, hvor man kan komme til at se deres undertøj, der kan man ændre hvilke trusser de har på, ved at trykke A, X og Y, når man vælger kostume. Det er edderfandeme skørt. Med forsker-kostumet plejer Lisa's at være sorte, men se nu her:
Billede
Billede
Billede

Det sidste billede her er måske ikke lige så godt, men forskellen burde være ret tydelig. Det har jeg lige godt ikke oplevet i et spil før.
Der er selvfølgelig også den bikini man kan unlocke med samme pigebarn, men den kan vist stå for sig selv...
Billede
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron