Xboxlife forum

Dead or Alive 5 - officiel tråd

Alt snak om Fightingspil.

Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2012 14:24

Ham Leifang12 der har oprettet tråden er en Legit SS-Rang spiller i Dead or Alive 4. Så. AIN`T GONNA HAPPEN!

- og det er endda uden at spille Ninja.

Det var en sød tanke ellers :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Leifang12 » 16. maj 2012 12:44

Da Senzai skrev:Ham Leifang12 der har oprettet tråden er en Legit SS-Rang spiller i Dead or Alive 4. Så. AIN`T GONNA HAPPEN!

- og det er endda uden at spille Ninja.

Det var en sød tanke ellers :0)


Lad os nu se Senzai :P Det er jo et nyt spil, så alt kan jo ske :P Men skal gøre mit bedste :)
Leifang12
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf YaYo » 16. maj 2012 13:55

Håber det bliver på Xbox, og at det er en dag man har tid til at spille.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 16. maj 2012 15:57

Haha, Ja!

Tror bare, at jeg gør ligesom i SCV DM, og siger, at jeg gerne vil garantere jer en Top 3 -Placering :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 26. maj 2012 19:21



Det ligner så meget sig selv det spil! :D

Glæder mig til at fyre den af med Eliot og Bass igen. Jeg håber også at Ein er med. De tre er mine favoritter. Og så Tina :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Jibla » 28. jun 2012 13:18



Bromance.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 30. jun 2012 12:38

Så fik vi også vores Taek-Won-Do kæmper.

Så mangler vi bare en fed mand, der kan Kung-Fu. Og en Stance-Baseret Kung-Fu-fyr a la Lei Wu Long og Lei Fei for at have alle Stereo-typerne repræsenteret :P.

Nå Ja, og en Capoiera-tøs.. Men Så er vi også ved at være der! :D

When you're not pounding and pounding and pounding (and pounding and pounding) away at Lei Fang and Kasumi in Dead or Alive 5, you'll be able to snap still pics of them. DOA5 features a photography mode, Famitsu says this week. Using an improved control system over previous DOA photo modes, you'll be able to set your favorite angle and snap a still pics of the fight.

You're not just limited to still pics, of course. The game also allows you to play back your replays. You're free to zoom in and change angles, meaning you can place the focus on your favorite parts.

If you plan on doing away with the fighting all together, the game also gives you full zooming and angle control when watching CPU fights.

As reported earlier, Famisu also has a look at Bass and newcomer Rig. The latter character is a Taekwondo fighter from Canada.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 29. jul 2012 14:26

Så er der vid med Jann Lee, han stadig sweet!

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 9. aug 2012 15:03

SAY WHAAAAT?!

Upon closer inspection we discovered that players now have the ability to customize the random select feature. You’ll be able to choose any number of characters and stages, and the random select option will be limited to only the characters and stages selected. If your favorite characters are Bass, Kasumi, Ayane and Zack, simply select those four fighters, and when you choose the random select box on the character select screen, only one of the four will be selected. The same rules apply to the random select box on the stage selection screen as well.

Fuck, hvor fedt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Triforce » 9. aug 2012 15:07

Haha, fuck ja det er sku en lækker feature :)
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf TerrificFalcon » 9. aug 2012 15:10

En feature som under fem procent af spillerne kommer til at bruge...
Og de tilføjer den. Hold da op, hvor er det fedt. Glæder mig!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 9. aug 2012 15:15

Jeg kommer ikke til at vælge andet end Random-Select i det her: :D

Bass, Eliot, Hitomi, Tina, Jann Lee og Bayman :D

(ville gerne skrive Ein og Leon på, men det lader ikke til at de er med denne gang :0/ )

Kæft, det bliver fedt med en Random-Select, hvor man ikke kan få figurer, man ikke kan lide! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 15. aug 2012 17:56

Yes, Baby!

Prinsen af Kung-Fu er tilbage! <0/

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 16. aug 2012 16:41

Det bliver bedre og bedre det her :D

Team Ninja goes hands-on with breasts to create 'the cutest chicks in videogames'

In an exclusive interview with PSU, Team Ninja producer Yosuke Hayashi said the development team went "hands-on" with partners and other members of the Japanese studio in order to get the breast physics right for its upcoming brawler Dead Or Alive 5. That’s right; the team put an awful lot of attention on that specific “feature” of the game.

In DOA5, female breasts jiggle and bounce realistically depending in what costume they're wearing. Responding to a question: "what would you say to those people who think that the bikini-clad babes in DOA5 are sexist," Hayashi said that all the team wanted to do was create "the cutest chicks in videogames," and he feels DOA5 achieves that.

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf Da Senzai » 18. aug 2012 21:32

Så er der endeligt en ordentligt Match-video med Eliot. Nøj, jeg glæder mig til at spille med ham igen! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron