Xboxlife forum

FightStick nye knapper?

Alt snak om Fightingspil.

FightStick nye knapper?

Indlægaf ELScrappy » 8. jan 2010 11:19

Hello all.

En der ved hvor man kan købe nye/andre knapper til Street Fighter IV Round 2 FightStick Tournament Edition? for konen synes disse std. larmer lidt for meget :( måske det kan afhjælpes med nye knapper.
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Indlægaf munckster » 8. jan 2010 11:25

Altså de knapper der sidder i MadCatz' TE stick er de bedste der findes. Så hvis du skal skifte dem ud til nogen der ikke larmer skal du finde nogle i gummi, som jeg ikke tror findes, og så samtidigt gøre dit stick markant dårligere... Skidt idé. Men ja, det larmer sq... Min ex var heller ikke helt tilfreds med dem, men hun lærte at ignorere det :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 8. jan 2010 11:35

Jeg har aldrig hørt om helt lydløse knapper (see what I did there?) til fighting sticks. TE-knapperne er nogle af de mest lydløse, jeg kender.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf christianmp » 8. jan 2010 12:36

Du kan evt prøve at kigge på SRK forum, der er masser af fight stick builders. Og sikkert nogle der kan give besked.

Alternativt kan du søge lidt inde på arcade-shop.de
De forhandler alt mulig spændende. Har selv købt sanva-stick og seimitsu knapper til et DIY-projekt (pt. på standby)
Men tror ikke de gør det meget mere lydløst end dem der er i TE R.II -sticket.
Svjv er det de bedste Sanva-knapper der er smidt i TE sticket, hvorimod SE sticket har nogle horrible knapper der har det med at larme endnu værre og sætte sig fast.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf munckster » 8. jan 2010 14:14

christianmp skrev:Du kan evt prøve at kigge på SRK forum, der er masser af fight stick builders. Og sikkert nogle der kan give besked.

Alternativt kan du søge lidt inde på arcade-shop.de
De forhandler alt mulig spændende. Har selv købt sanva-stick og seimitsu knapper til et DIY-projekt (pt. på standby)
Men tror ikke de gør det meget mere lydløst end dem der er i TE R.II -sticket.
Svjv er det de bedste Sanva-knapper der er smidt i TE sticket, hvorimod SE sticket har nogle horrible knapper der har det med at larme endnu værre og sætte sig fast.


Hmm.. Synes nu ik SE stickets knapper er direkte horrible.. Har da hamret en del på mit, og de fungerer stadigt. De har aldrig sat sig fast.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Unklemac » 8. jan 2010 15:01

munckster skrev:Men ja, det larmer sq... Min ex var heller ikke helt tilfreds med dem, men hun lærte at ignorere det :P
Forhåbenligt ikke ved at forlade dig :) Dårlig fredags joke!

Og jeg har endda ikke engang et tip at tilbyde Elscrappy :cry:
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf ELScrappy » 8. jan 2010 16:14

Hmm sikke en skam, for det gider hun ikke høre på :( nå men jeg kigger lige lidt på ovenstående side og ser om jeg kan finde noget der kan bruges :) takker for alle indput's
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Indlægaf munckster » 8. jan 2010 16:35

Unklemac skrev:
munckster skrev:Men ja, det larmer sq... Min ex var heller ikke helt tilfreds med dem, men hun lærte at ignorere det :P
Forhåbenligt ikke ved at forlade dig :) Dårlig fredags joke!

Og jeg har endda ikke engang et tip at tilbyde Elscrappy :cry:


Godt ord igen ;) hehe.. aah.. tvivler på det var pga mit arcadestick :D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Kayniel » 8. jan 2010 16:37

Mit larmer også for meget til at jeg kan spille efter damen er gået i seng - det er af samme grund at jeg stort set aldrig spiller SF om natten.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Da Senzai » 13. feb 2010 08:03

Haha! Selv synes jeg, at jo mere et stick larmer des federe er det! :D :D :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Kayniel » 13. feb 2010 08:45

tja, smag og behag. Da Neon spillede på sit Hori X2, kunne man dårlig høre hans stemme når hans stick fik død med kølle.

mine nye knapper larmer heldigvis ikke så meget :)
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf ShredNinja » 26. feb 2010 09:48

Så har jeg sgu bestilt Sanwa-knapper og stick til mit MadCatz SE fra arcadeshop.de. (Jeg troede sgu aldrig, jeg ville blive SÅ nørdet, at jeg en dag skulle ud i at modificere et joystick :-D)

Heldigvis ser det jo ud til at være meget nemt at skifte udstyret i SE'eren, looking forward to it!

/Shred
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf Kayniel » 26. feb 2010 12:38

hvilket stick har du bestilt? JLF?
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf ShredNinja » 26. feb 2010 14:05

ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf Kayniel » 26. feb 2010 14:22

Okay :) jeg valgte sanwa knapper samt seimitsu stick da jeg skulle modde mit. Kan godt lide at det har et mindre throw når jeg spiller sf. Det var dog også en smule anderledes at smide i.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron