Xboxlife forum

The Kumite Arena

Alt snak om Fightingspil.

Re: The Kumite Arena

Indlægaf TerrificFalcon » 5. dec 2014 14:25

Kampspil var, ganske rigtigt, dødt.
Det er stadigvæk dødt. R.I.P.
Nu er det mere dødt.
Street Fighter V - eksklusivt til PC og PS4
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: The Kumite Arena

Indlægaf IkkNico » 5. dec 2014 15:07

TerrificFalcon skrev:Kampspil var, ganske rigtigt, dødt.
Det er stadigvæk dødt. R.I.P.
Nu er det mere dødt.
Street Fighter V - eksklusivt til PC og PS4

Se det er en system sælger. Personligt er jeg ikke til fighters, men jeg ved der er et publikum til dem. Især til the grand old man Street Fighter
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: The Kumite Arena

Indlægaf TerrificFalcon » 15. sep 2015 18:37

King of FIghters XIV og Guilty Gear Xrd: Revelator begge bekræftet - eksklusive til PS4 (og PS3).
Nå ja, men det var jo ligesom heller ikke rigtig fordi jeg havde lyst til at spille kampspil.

Åh, altså. Jeg kan bare ikke overskue at skulle købe en PS4, nyt stick og PS+ bare for at spille Street Fighter V. Håber fandeme det lykkedes Capcom at få PC-udgaven til at virke flydende.

PS. EVO i år var også virkelig stygt, og jeg kan anbefale alle - også jer, der ikke spiller kampspil - at begynde på Street Fighter som spectator-(e)-sport. Det er ret godt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: The Kumite Arena

Indlægaf TerrificFalcon » 29. feb 2016 14:01

Kane Blue River og FilipinoChamp har haft et beef kørende længe, og blev enige om at spille først til 15 om $500 her til Winter Clash.

FilipinoChamp førte 4-0 da han disrespectede Kane Blue River så hårdt, at han følte det var nødvendigt at tage en mikrofon og råbe "THIS IS MY GAME" op i ansigtet på ham. Ouch. Det hele endte 15-10, hvor FilipinoChamp endda gav Kane Blue River point ved bare at pause spillet for at taunte ham (og dermed bevidst gav ham runden). Jesus, aldrig har jeg set nogen få så meget tæsk.

Nå, men I kan næsten selv gætte hvem af dem, det var der vandt grand finals i spillet i dag til Winter Clash. Det her er noget det mest grineren jeg længe har set: https://www.youtube.com/watch?v=Qo828jP3U8E

FilipinoChamp har nu meldt ud, at han ikke vil deltage i Marvel-turneringer længere. Aldrig har en kampspilsturnering udviklet sig så fint. Kvalitetsweekend ud over det sædvanlige!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: The Kumite Arena

Indlægaf Mitzurugi » 29. feb 2016 17:57

Jeg forstod ca. 10% af det du skrev, men ganske underholdene youtube klip de første tre minutter :D
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron