Xboxlife forum

The Kumite Arena

Alt snak om Fightingspil.

The Kumite Arena

Indlægaf neonxaos » 17. nov 2009 21:59

Hej gutter!

Jeg tænkte, at vi manglede en lille generel tråd til at annoncere battles, så det ikke hele tiden ligger og fylder inde under de respektive spils tråde.

Hvem vil slås, hvad hedder spillet og hvornår skal der uddeles håndmadder og kindheste? Smid handsken her.

FIGHT!!!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf ShredNinja » 18. nov 2009 14:00

Glimrende ide!

Jeg er på i morgen torsdag fra ca. kl. 20 FOR SURE THIS TIME! Og vil meget gerne spille nogle kampe mod folk herfra.

Jeg opretter en lobby og holder øje med jer ;) men skriv endelig her i tråden, hvis I regner med at komme på.
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf munckster » 18. nov 2009 14:15

Jeg er helt sikkert på snart igen til noget fighting, hvis det ikke var fordi der kommer så mange spil lige for tiden. MW2 og i morgen kommer L4D2 og AC2..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 18. nov 2009 16:10

Vi spiller jo ikke det der MW2L4D2AC2 her, unge mand!

Jeg er formentlig på Tekken i aften omkring kl 21.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Trashberry » 18. nov 2009 16:14

Fantastisk.. (Vi skulle jo helst ikke støde på hinanden i den rigtige verden).

Vis ikke Postmand Per er dukked op i dag med MW2. Så kan jeg godt lokkes til noget SFIV :P iaften.. er på efter kl 20
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf neonxaos » 18. nov 2009 16:52

Nej, fy for Satan! Min kæreste driller mig stadig med det :D
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 19. nov 2009 12:16

Nå, jeg skal alligevel arbejde til kl lort i aften, så hvad er en times Tekken eller to fra eller til? Jeg joiner ShredNinjas rum kl 21, eller også opretter jeg et selv.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Trashberry » 19. nov 2009 13:43

Jeg er nok på Xbox iaften.. ved en 21 tiden ca.. ved ikk helt hva jeg spiller.. Men det finder jeg nok ud af, når jeg trykker på start.
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf neonxaos » 19. nov 2009 15:16

Jeg har hørt dit rigtige navn irl... jeg er ikke sikker på, at vi kan være onlinevenner mere. Det er ligesom blevet lidt for personligt nu!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf ShredNinja » 19. nov 2009 15:50

Hate when that happens... Well håber at se nogle folk herfra, der er på i aften!
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf Trashberry » 19. nov 2009 16:18

neonxaos skrev:Jeg har hørt dit rigtige navn irl... jeg er ikke sikker på, at vi kan være onlinevenner mere. Det er ligesom blevet lidt for personligt nu!


Ja jeg overvejer os og få et nyt Gametag navn.. Håber det kan hjælpe lidt.
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf neonxaos » 19. nov 2009 19:26

Ingen andre på Tekken kl 21?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Trashberry » 20. nov 2009 12:39

Du kan jo bare spille noget Street Fighter 4 :P Der kommer snart noget der hedder Super Street Fighter 4. Dov kan figurerne stadivæk ikke ørle, som i de gamle spil. Men det skal nok blive OK aligevel.
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf neonxaos » 20. nov 2009 12:45

Trashberry skrev:Du kan jo bare spille noget Street Fighter 4 :P Der kommer snart noget der hedder Super Street Fighter 4. Dov kan figurerne stadivæk ikke ørle, som i de gamle spil. Men det skal nok blive OK aligevel.


Ja, ørl er virkelig en vigtig funktion. Men nu er der endelig kommet et socialt fightingspil på banen, og så gider ingen være med. Det er lidt trist.

Jeg er pænt træt af SFIV, så det bliver ikke til noget før det nye udkommer.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 20. nov 2009 13:19

neonxaos skrev:
Trashberry skrev:Du kan jo bare spille noget Street Fighter 4 :P Der kommer snart noget der hedder Super Street Fighter 4. Dov kan figurerne stadivæk ikke ørle, som i de gamle spil. Men det skal nok blive OK aligevel.


Ja, ørl er virkelig en vigtig funktion. Men nu er der endelig kommet et socialt fightingspil på banen, og så gider ingen være med. Det er lidt trist.

Jeg er pænt træt af SFIV, så det bliver ikke til noget før det nye udkommer.


De kunne bare have released det noget før... De vidste jo godt, at MW2, L4D2 og AC2 udkom få uger efter..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster