Xboxlife forum

Brok over SF4 achievements

Alt snak om Fightingspil.

Brok over SF4 achievements

Indlægaf asgerfv » 29. okt 2009 16:13

He he, bliver lige nødt til at brokke mig over SF4. Ikke selve spillet, men dets achievements!

Noget af det sværeste var at unlocke Gouken, men det får man ikke noget for. Det eneste, der indikerer at man har opnået Gouken, er "The World Warrior". Men den får man 20G for!!

Okay, det er måske mere bare XBox'ens achievement system, der kunne forbedres. PS3'ens trophies har jo rent faktisk muligheden for at vise sværhedsgraden via enten bronze, sølv eller guld. Men hov, hov; "The World Warrior" er her angivet som bronze!! Bronze!!

Når man så ser på listen over achievements, så er der f.eks. de samme 20G for at vinde 10 kampe online.

"10 Years Too Late" (vinde 100 online kampe) er iøvrigt et guld trophy!

Og hvorfor er det her vigtigt? Fordi det er fedt at konkurrere med vennerne om, hvem der har opnået de sværeste ting i spil, ikke om hvem, der har flest gamer score point! Og når jeg ser nogen have 200G i SF4, tænker jeg at han må være god. Lige indtil man ser at det hele bare er fra online-spil.

Pyh! Måtte bare lige bitche lidt, tag det ikke for alvorligt *G*. SF4 er et super spil alligevel.
asgerfv
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf munckster » 29. okt 2009 17:07

Du kun god til SFIV, hvis du vinder online.. Offline er ligemeget:P men ja, spillets achievements er ikke nemme, men de første ca 700 point burde langt de fleste kunne få uden større problemer.. De tager dog noget tid som fx "Sunny Daze"
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Trashberry » 2. nov 2009 13:10

Yep de første 700/800 i Arcade og Online delen er til at få fat på.. Men bare vent... Trial Mode er helt klart der, de sværeste achievements ligger. :shock:
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


-

Indlægaf asgerfv » 1. dec 2009 11:31

Nå, fik jo så endelig mulighed for at spille online her i weekenden pga. Xfestival (har normalt ikke guld).

Mit første indtryk er at niveauet er meget højere, end jeg troede.
Dernæst at det var mærkeligt at 90% af kampene var mod folk der havde over 2000, hvos jeg rodede rundt omkring 20.
Der var også en del problemer med lag, men det kan være pga. min 2 MBit forbindelse (har nu opgraderet til 6 MBit).

Kan nu bedre forstå achievements'ne, må jeg sige. Mener dog stadig at offline challenges må være meget svære, end at bare spille 100 kampe online. Oh well :D

Må så lige benytte lejligheden til at sige at Tekken 6's achievements er endnu værre. De er jo kun lagt an på deres story mode, der bare er kedelig.

8)
asgerfv
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf Rotjen » 1. dec 2009 12:07

munckster skrev:Du kun god til SFIV, hvis du vinder online.. Offline er ligemeget:P

Seth's AI vil gerne tale med dig...
Rotjen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf asgerfv » 1. dec 2009 12:39

Rotjen skrev:
munckster skrev:Du kun god til SFIV, hvis du vinder online.. Offline er ligemeget:P

Seth's AI vil gerne tale med dig...


Specielt på hardest ;)
asgerfv
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf Trashberry » 1. dec 2009 14:42

asgerfv skrev:
Rotjen skrev:
munckster skrev:Du kun god til SFIV, hvis du vinder online.. Offline er ligemeget:P

Seth's AI vil gerne tale med dig...


Specielt på hardest ;)


Lav denne seje combo på ham, den virker "næsten" hver gang.

Jump in hard kick, hard sweep, block, hard sweep, block, hard sweep, block, hard sweep, block og hard sweeeep.
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf neonxaos » 1. dec 2009 15:47

Eller prøv denne vilde combo med Akuma: hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick, hard kick.

Jeg kan også en med Zangief: Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat, Lariat.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Trashberry » 1. dec 2009 16:59

Zangief super CRAZY!!! combo kan også bruges på Time Attack Hard :D
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron