Xboxlife forum

Smackdown Vs. RAW 2010 i morgen

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Annxii » 26. okt 2009 11:09

Divi skrev:
Annxii skrev:er der nogen, der har nogle gode råd til reversals? jeg synes jeg trykker hele tiden nå icon er der men det lykkes storts set aldrig. Jeg synes heller ikke rigtig at jeg kan bruge "duck/leapfrog". Er det noget man ikke kan hvis ens wrestler er for stor? Det er lidt svært at hæve technical på ens selvlavede wrestler


Du skal trykke för det der icon kommer.

hehe jeg trykker hele tiden!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Divi » 26. okt 2009 13:31

Du skal time det, og trykke en gang.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf C.C » 26. okt 2009 14:36

CrazyMonkey-dk skrev:Nogle i tråden som er wrestlingfans ?



Nizzel, hvem er du fan af? :)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Divi » 26. okt 2009 22:37

Jeg er fan af triple h og HBK.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Midget » 27. okt 2009 17:20

Divi skrev:Jeg er fan af triple h og HBK.


...And if your'e not down with that.. We've got two word for ya!

...SUCK IT!! :D

jeg er wrestling fan :D D-generation X er os blandt favoritterne :P

Men omkring de der reversals..

jeg var ringe til dem da jeg spillede 2009 udgaven.. men efter jeg har prøvet det der træningsprogram der er før startsmenuen, hvor man os kan træne reversals, er jeg blevet meget bedre tid det.. altså ik sådan at jeg laver counter på hvert move, men gør på langt flere end før :b
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Divi » 27. okt 2009 20:43

Midget skrev:
Divi skrev:Jeg er fan af triple h og HBK.


...And if your'e not down with that.. We've got two word for ya!

...SUCK IT!! :D

jeg er wrestling fan :D D-generation X er os blandt favoritterne :P

Men omkring de der reversals..

jeg var ringe til dem da jeg spillede 2009 udgaven.. men efter jeg har prøvet det der træningsprogram der er før startsmenuen, hvor man os kan træne reversals, er jeg blevet meget bedre tid det.. altså ik sådan at jeg laver counter på hvert move, men gør på langt flere end før :b


Helt sikkert.

Er også ret vild med mysterio.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Midget » 27. okt 2009 23:11

hvor mange herinde følger med i WWE shows som RAW Smakdown og ECW?
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf KingHans » 28. okt 2009 10:48

Jeg er meget stor wrestling fan, og ser stort set alt WWE smider ud.
Jeg følger desuden både den europæiske og US indy scenen.
Jeg vil gerne anbefale DPW, Dansk Pro Wrestling...

mine WWE farvoritter må være
CM Punk og Evan Bourne!
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf Midget » 28. okt 2009 19:57

[quote="KingHans"]Jeg er meget stor wrestling fan, og ser stort set alt WWE smider ud.
Jeg følger desuden både den europæiske og US indy scenen.
Jeg vil gerne anbefale DPW, Dansk Pro Wrestling...

mine WWE farvoritter må være
CM Punk og Evan Bourne![/quote

kan ikke være enig i CM 'skunk', men evan bourne ja! :b

Cm punk er en tøs, når han er i ringen med batista og undertaker som han var i søndags til braggin rights.. han var aldrig i ringen, han lod Batista, Undertaker og Mysterio gøre jobbet for ham så han selv kunne lave et pinfall, hvilket aldrig lykkedes for ham :P og til breaking point kunne han kun vinde ved hjælp af snyd :P

Ja sry, hader ham virkelig :P hellere Chris Jericho :P
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf kongjohn » 1. nov 2009 12:31

hey nogle der har gået i krig med create a story???
jeg er igang med at lave og har lavet et par shows, men hvordan faen saver jeg det jeg har lavet??? jeg kan kun sige cancel og så gå ud af showet og så siger den data vil gå tabt.
og et andet problem, lig pludselig kan jeg ikke vælge min crreated superstar i en kamp jeg har sat op?????
kongjohn
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Midget » 1. nov 2009 15:47

kongjohn skrev:hey nogle der har gået i krig med create a story???
jeg er igang med at lave og har lavet et par shows, men hvordan faen saver jeg det jeg har lavet??? jeg kan kun sige cancel og så gå ud af showet og så siger den data vil gå tabt.
og et andet problem, lig pludselig kan jeg ikke vælge min crreated superstar i en kamp jeg har sat op?????


det har jeg os oplevet hvor man ikke kunne vælge sine gen superstar.. mega nederen! men jeg lavede bare min første kamp til at være i "Royal Rumble" PPV.. når du skal save skal du gå ud i oversigten over de forskellige shows, og så trykke på preview show, og så får du en besked om at du skal gemme først, og så kan du trykke OK for at gemme :b
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf kongjohn » 1. nov 2009 18:22

ok, thanks midget, ved du hvorfor man ikke kan vælge sin created ss? jeg kigget lidt omkring men kunne ikke lige finde noget
kongjohn
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Midget » 1. nov 2009 22:14

kongjohn skrev:ok, thanks midget, ved du hvorfor man ikke kan vælge sin created ss? jeg kigget lidt omkring men kunne ikke lige finde noget


Er ik helt sikkert, og synes det er meget mærkeligt!

Kan det passe at der istedet for din egen superstar bare står 'vacant'?

Men tror det har noget at gøre med de win-conditions man sætter på sine matches.. hvis man bare sætter den ved 'Win or lose' som er standart tror jeg ik man kan vælge sin egen superstar.. Så prøv at gå ind og sæt conditions til 'Win' så du kun kan komme videre ved at vinde kampen ;)

Mit bedste bud :P
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf austerellis » 27. nov 2009 12:59

Midget skrev:hvor mange herinde følger med i WWE shows som RAW Smakdown og ECW?


Jeg ser lidt indimellem. RAW er blevet helt tosset med alt for meget reklame, tåbelige gæsteværter og Hornswoggle-kampe. Smackdown er noget mere lige til, og ECW er cool, fordi Christian og Shelton Benjamin er der.

Hos RAW er jeg vild med Bourne, men han skal desværre åbenbart tabe alle sine kampe. Jeg er træt af Cena og D-X (dog ikke de to hver for sig), og så er det på tide, at DiBiase bliver face, som der har været gættet på i et stykke tid.

Hos Smackdown elsker jeg Jericho. Han er det største, mest gennemført irriterende fjols i WWE. Batista er sejere som heel, Mysterio er meget cool, men når han åbner sin mund bliver jeg træt af ham. Endelig er jeg vild med John Morrison og Kane. The Undertaker irriterer mig den dag i dag.

ECW - som sagt Christian og Shelton Benjamin. Især Shelton. Han er, efter han er blevet face, en rigtig imponerende figur.

Men jeg ser det efterhånden kun af og til - wrestling forekommer mig dummere og dummere efterhånden, og mange af de nye navne er kedelige og uinteressante (især ham den rødhårede irer og en sur skotte, de er godt nok fesne)

Jeg har lige anskaffet mig Raw vs Smackdown, så jeg ser frem til at se, hvad det kan, når min Xbox kommer tilbage fra reparation.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf C.C » 27. nov 2009 13:54

Ved godt det er off topic, men det er noget til fan delen.

Men mine favoritter er

Triple H (SAVNER DOG HAM SOM HEEL)
Batista
Randy Orton
Egde
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron