Xboxlife forum

Smackdown Vs. RAW 2010 i morgen

Alt snak om Fightingspil.

Smackdown Vs. RAW 2010 i morgen

Indlægaf Midget » 22. okt 2009 22:07

Hey alle :b som mange nok ved, udkommer Smackdown Vs RAW 2010 i morgen d. 23 oktober. Vil bare lige vide hvor mange af jer herinde der regner med at købe det i morgen? Selv har jeg forudbestilt det fra Coolshop, så det ligger i postkassen når jeg kommer hjem! Glæder mig vildt meget til den nye forbedrede "Create a Superstar" funktion, og alle de andre forbedringer.
Hvis nogle vil læse lidt om spillet så er her spillets officielle hjemmeside

www.smackdownvsraw.com

Hvis nogle var interesseret i lidt multiplayer i spillet, så bare skriv herinde eller add mig på Xbox Live, så kan vi sikkert godt finde ud af at tæske hinanden lidt ;)
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Divi » 23. okt 2009 18:34

Er der nogen der kender en guide eller noget, kan slet ikke finde ud af de forskellig moves.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Annxii » 23. okt 2009 20:00

Divi skrev:Er der nogen der kender en guide eller noget, kan slet ikke finde ud af de forskellig moves.
hehe ja det kunne jeg sgu også godt bruge
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf ZDanielZ » 23. okt 2009 20:19

Hvilke tricks har i problemer med? der er jo også menuen i kan bruge ved at trykke start og så tutorial der er de fleste tricks beskrevet.

Forresten hvis i er interesseret i wrestlingspil så er de to bedste der findes uden tvivl.

No Mercy til Nintendo 64
Return of fire pro wrestling til Playstation 2

Det er wrestling...

I kan evt tjekke dem på Youtube og lig da mærke til hvorledes folk kommentere dem

Mvh
ZDanielZ
ZDanielZ
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Midget » 23. okt 2009 22:15

Divi skrev:Er der nogen der kender en guide eller noget, kan slet ikke finde ud af de forskellig moves.


X: Punches
X + RB: Strong punches
B: Irish whip
B+B: Strong Irish Whip
RS: Grapple moves
RS+RB: Strong Grapples
LB: Run
Y: Finisher/ signature move (kun med full momentum)


Der var en lidt mere simpel forklaring end den jeg lavede før :b men det er ikke alle moves der er der.. men spørg endelig hvis der er nogle moves i er ldit i tvivl om.. Kan en del af dem..
Senest rettet af Midget 24. okt 2009 17:10, rettet i alt 1 gang.
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Divi » 24. okt 2009 13:49

Hej nogen der kan hjælpe mig?

Er nået til et sted i road to wrestlemania, jeg er orton og skal møde kane.

Jeg har 3 min. til at klare ham og jeg når at lave signature move og finsher move, men han når ikke at tælles ud og så er tiden gået.

Har prøvet 20 gange, nogen hjælp?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf TerrificFalcon » 24. okt 2009 14:40

Nu ved jeg ikke hvordan det fungerer i de nye, men at slå K.O.'s til var en mulighed i det gamle, og det virkede utroligt godt at slå dem til.

Eller du kan gå ud af ringen, vente på at han kommer ud, smække ham i gulvet og gå ind i ringen igen, så han bliver ring outet?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Midget » 24. okt 2009 17:03

TerrificFalcon skrev:Nu ved jeg ikke hvordan det fungerer i de nye, men at slå K.O.'s til var en mulighed i det gamle, og det virkede utroligt godt at slå dem til.

Eller du kan gå ud af ringen, vente på at han kommer ud, smække ham i gulvet og gå ind i ringen igen, så han bliver ring outet?


K.O skal du slå til under match rules..

Hvis du skal have din modstander skal du bare lave et irish whip (B + LS i den retning du vil have ham)

Og gå ud af ringen går du bare tæt på rebende, holder LS mod rebet, og trykker A..
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Midget » 24. okt 2009 17:06

Divi skrev:Hej nogen der kan hjælpe mig?

Er nået til et sted i road to wrestlemania, jeg er orton og skal møde kane.

Jeg har 3 min. til at klare ham og jeg når at lave signature move og finsher move, men han når ikke at tælles ud og så er tiden gået.

Har prøvet 20 gange, nogen hjælp?


Havde lidt det samme problem med HBK (Shawn Michaels) hvor jeg skulle banke Orton på 4 min i RTWM.. og under det kom JBL ind for at forhindre en i at vinde.. men jeg var heldig at det var en no DQ match.. hvis din mod kane er det, skal du tage trapperne (steel steps) og så slå døs på ham med dem i ca. 2 min. derefter lave din finisher (RKO eller Orton Boot ligemeget hvilken).. så burde den være der.. Men det er pænt svært vil jeg give dig ret i!!
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Divi » 24. okt 2009 20:55

Midget skrev:
Divi skrev:Hej nogen der kan hjælpe mig?

Er nået til et sted i road to wrestlemania, jeg er orton og skal møde kane.

Jeg har 3 min. til at klare ham og jeg når at lave signature move og finsher move, men han når ikke at tælles ud og så er tiden gået.

Har prøvet 20 gange, nogen hjælp?


Havde lidt det samme problem med HBK (Shawn Michaels) hvor jeg skulle banke Orton på 4 min i RTWM.. og under det kom JBL ind for at forhindre en i at vinde.. men jeg var heldig at det var en no DQ match.. hvis din mod kane er det, skal du tage trapperne (steel steps) og så slå døs på ham med dem i ca. 2 min. derefter lave din finisher (RKO eller Orton Boot ligemeget hvilken).. så burde den være der.. Men det er pænt svært vil

jeg give dig ret i!!


Jeg kom igennem den :D

Jeg fik ham ned i en pinfall og vandt på en mærkelig måde?

PS: hvad er strikes?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Midget » 24. okt 2009 22:50

Divi skrev:
Midget skrev:
Divi skrev:Hej nogen der kan hjælpe mig?

Er nået til et sted i road to wrestlemania, jeg er orton og skal møde kane.

Jeg har 3 min. til at klare ham og jeg når at lave signature move og finsher move, men han når ikke at tælles ud og så er tiden gået.

Har prøvet 20 gange, nogen hjælp?


Havde lidt det samme problem med HBK (Shawn Michaels) hvor jeg skulle banke Orton på 4 min i RTWM.. og under det kom JBL ind for at forhindre en i at vinde.. men jeg var heldig at det var en no DQ match.. hvis din mod kane er det, skal du tage trapperne (steel steps) og så slå døs på ham med dem i ca. 2 min. derefter lave din finisher (RKO eller Orton Boot ligemeget hvilken).. så burde den være der.. Men det er pænt svært vil

jeg give dig ret i!!


Jeg kom igennem den :D

Jeg fik ham ned i en pinfall og vandt på en mærkelig måde?


PS: hvad er strikes?


Strike moves er når du slår og sparker.. f.eks. hvis du får din modstander til at ligge ned, så kan du trykke X og LS i en retning, og så tramper du på ham/ hende :b

Man får meget ud af den training checklist der er i hovedmenuen under training facility, der står rigtig mange punkter som man kan gennemføre.. Og det får man os en achievement for til 50G, så jeg er i fuld gang ;)
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf C.C » 25. okt 2009 20:42

Nogle i tråden som er wrestlingfans ?
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Sterion » 25. okt 2009 20:51

CrazyMonkey-dk skrev:Nogle i tråden som er wrestlingfans ?


Yeah :)

Syntes spillet er blevet en del bedre end 09 .. Elsker den der "arena" ligesom i fifa 09-10, det er cool lavet.

Er lige gået i gang med create a superstar road to wrestlemania og starten er ALT for grineren! :D
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf Annxii » 26. okt 2009 07:26

er der nogen, der har nogle gode råd til reversals? jeg synes jeg trykker hele tiden nå icon er der men det lykkes storts set aldrig. Jeg synes heller ikke rigtig at jeg kan bruge "duck/leapfrog". Er det noget man ikke kan hvis ens wrestler er for stor? Det er lidt svært at hæve technical på ens selvlavede wrestler
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Divi » 26. okt 2009 09:05

Annxii skrev:er der nogen, der har nogle gode råd til reversals? jeg synes jeg trykker hele tiden nå icon er der men det lykkes storts set aldrig. Jeg synes heller ikke rigtig at jeg kan bruge "duck/leapfrog". Er det noget man ikke kan hvis ens wrestler er for stor? Det er lidt svært at hæve technical på ens selvlavede wrestler


Du skal trykke för det der icon kommer.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron