Xboxlife forum

Tekken 6 DM

Alt snak om Fightingspil.

Tekken 6 DM

Indlægaf Da Senzai » 20. sep 2009 19:07

Man kan allerede nu melde sig til Danmarks Mesterskabet i Tekken 6 inde på
GR. Der er endnu ikke opgivet, hvilken dag, der battles, men reglerne for turneringen er kommet op

• Turneringen er bygget op som en standard cup, hvor der bliver spillet 1 mod 1 og vinderen af den indledende runde i hver by går videre til finalen.
• En battle mellem 2 spillere består af 3 kampe.
• En kamp består af 3 runder á 60 sekunder, hvor hver spiller har 100 % health.
• Kampene bliver spillet på PS3 med Dual Shock 2 joypads.
• Hvis du vil medbringe din egen kontroller, så er dette naturligvis tilladt. Dog er alle slags Rapidfire og turbofunktioner udelukket.
• Hvis du har brug for at konfigurere layoutet af dine knapper, så er dette naturligvis tilladt. Du har du 30 sekunder til at gøre dette. Du må ikke lægge kombinationsangreb på disse knapper. Dvs. greb, slagserier osv.
• Kampene afvikles i 60 Hz mode.
• Det er ikke tilladt at skifte karakter når en battlen er gået i gang.
• Bemærk: Alle karakterer er tilgængelige.
• Der trækkes lod om spillerplaceringerne, således at det er tilfældigt hvem der møder hvem.


At tilmeldingen allerede er oppe tyder på, at de atter en gang vælger at afholde DM kort tid efter spillets udgivelse. Det synes jeg er noget pjat, da de bedste spillere en måneds tid efter udgivelsen sjældent er de samme spillere, der ender med at være bedst i sidste ende.

Den tidlige annoncering af DM betyder også, at vi allerede må til at forberede os, hvis vi vil have en chance for at holde fanen højt og reppe os selv. Første forhindring er, at det er på PS3, og man er nødt til at bruge PS3 Controller og ikke sit elskede Hori eller MadCatz stick.

Skal man øve sig på sit pad´ istedet for at spille på Stick? Jeg kører selv på stick herhjemme, og det har jeg også tænkt mig at blive ved med.

Der skal også findes ud af, hvilken figur man vil bruge. Med et DM så hurtigt efter release er der ikke meget tid til at øve med de forskellige kæmpere. Slet ikke, hvis man også har Job, Familie og venner ved siden af sit spilleri. Det, der er svært ved Tekken for mig, er at jeg kan lide så mange af figurerne. Jeg overvejer lidt Hwoarang. Ham gik jeg top 8 med ved DM i Tekken 4, og han er bare generelt fed. Law har været min on-off main siden Tekken 3, og jeg synes, at han rigtigt cool. Kazuya er også en top contender for mig, da han repper Karate så hårdt, og jeg bare <3 Karate.

Tekken 6 DM. Hvad siger I?

Det ender sikkert med, at jeg bare bliver smasket af Gorm, Bonus-Ninja, Phi Ly, Shingo eller en anden :P
Senest rettet af Da Senzai 20. sep 2009 19:58, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Raider » 20. sep 2009 19:49

What... would Sidney Lee do?
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf Rotator » 20. sep 2009 20:04

Raider skrev:What... would Sidney Lee do?


He would show up, act like he's already won and then feign "internal injuries" and leave before the first match :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf mdaugaard1 » 20. sep 2009 20:21

hhahahahahahahahahahahhaha.
mdaugaard1
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf TerrificFalcon » 20. sep 2009 20:35

Smider du ikke også lige et link til tilmeldingen? Jeg kan ikke se den nogen steder, :P.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2009 05:10

Det er jeg bange for er imod Xboxlife.dk´s regler ^_^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf maagaard90 » 21. sep 2009 07:22

1# alt jeg hører er en lille utilfreds knægt som whiner :) Du må bare i gang med tekken 5 og øve dig. Der er f.eks. ikke den store forskel på characters og attacks i soul blade og soul calibur 4, så det er bare i gang Da Senzai.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf Da Senzai » 22. sep 2009 19:16

Du ved godt, at der er forskel på Street Fighter og 3D Fighters, ikk?

Forskellen på de to titler du nævner er vist 10-15 figurer og omkring 80-100 flere moves pr. mand.

Jeg er kommet frem til, at jeg dropper DM. Jeg mangler tiden, konkurrencen er hård, og jeg kan ikke bruge stick.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf maagaard90 » 22. sep 2009 19:19

Ej, det var da øv :( Kunne ellers være fedt, hvis du gav de PS3 gamere nogen tæsk!
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf Da Senzai » 22. sep 2009 19:24

Hehe, Jeg ville nu ikke havde en chance alligevel. Jeg har ikke spillet Tekken seriøst siden 4´ren, og det var ret anerledes i forhold til de andre Tekken spil.

PS3 har også nogle rigtigt hårde Fighting Gamere, så jeg ville nok ikke få et ben til jorden :D

Jeg synes ikke, at det lyder som om, at der er den store interesse for DM i Tekken herinde eller er jeg helt galt på den? :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf munckster » 22. sep 2009 20:05

Jeg er også 100% på off på den.. Tekken bliver ikke seriøst for mig, og overhovedet ikke på joypad.. sååh, nej tak :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Da Senzai » 23. sep 2009 06:14

Stick-Powahh! :D

Jeg har det svært ved Tekken. Før jeg fik Xbox så levede og åndede jeg Tekken. Lige indtil, at Tekken 5 kom herhjemme. Jeg synes, at de gik overgevind med, at det Juggleri. Jeg husker stadig, hvordan Hecko X, launchede mig med Bryan, hvorefter, jeg kunne nå at drikke et glas Cola, før jeg landede på jorden igen!

Det blev lige plat nok. Men når jeg ser Video´er fra 6´ren, så bliver jeg helt nostalgisk. Tekken har stadig nogle af de allerfedeste kæmpere!

Det bliver også lidt mærkeligt med 6´ren. Jeg har ikke spillet DR, så der kommer til at være ca 10 mænd med i spillet, jeg ikke kender :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 23. sep 2009 08:14

Joypads =fail. Jeg boykotter det, hvis det skal være sådan.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 6. okt 2009 06:19

Så er der kommet Dato´er! - Men ikke lokationer -.-

Qualifications 21st, 28th November and 5th December

Finals: 5th Decmeber

Det vil sige, at vi har 3 uger til at blive verdensmestre inden det går løs!

Desuden må man godt bruge arcade stick. Dog har du kun 30 sekunder til at sætte det til og configurerer det.

Jeg stiller op på pad, nu da Tekken 6 kun er 4-button-fighter. Desuden synes jeg, at det stadigvæk er lidt svært at lave shoryuken på stick, så ewgf´er tør jeg ikke tænke på - og slet ikke under pres.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf sLux » 6. okt 2009 06:21

jeg kommer kun hvis sidney lee gør!
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron