Xboxlife forum

Mortal Kombat 9

Alt snak om Fightingspil.

Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 21. apr 2011 10:58

Jeg er nødt til at spørge. Hvad synes I andre om online-delen? Fungerer det for jer?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Moju » 21. apr 2011 13:44

Smider lige et link til krypt unlocks :D
http://www.strengthgamer.com/MK_9_Unlockables.html
Moju
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Glide » 21. apr 2011 13:52

Da Senzai skrev:Jeg er nødt til at spørge. Hvad synes I andre om online-delen? Fungerer det for jer?


Synes der er lige lovlig lang ventetid på at finde en kamp, men det kan skyldes at de bruger det tåbelige RealSkill system, eller hvad det nu hedder. Ellers virker online delen perfekt for mig.

Moju skrev:Smider lige et link til krypt unlocks :D
http://www.strengthgamer.com/MK_9_Unlockables.html


Tak!
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Moju » 21. apr 2011 13:54

Den funker også fint for mig, fik lige tæv af Kong Tommy. Men det var tæv uden lag :)
Moju
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Tr3piD » 21. apr 2011 14:13

Da Senzai skrev:Jeg er nødt til at spørge. Hvad synes I andre om online-delen? Fungerer det for jer?


har spillet en del kampe mod dansker og har ikke oplevet nogle problemer.
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Slimjay DK » 21. apr 2011 18:01

Da Senzai skrev:Jeg er nødt til at spørge. Hvad synes I andre om online-delen? Fungerer det for jer?



Så er det måske i virkeligheden dit eget net der sutter ? :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Jibla » 21. apr 2011 18:12

Slimjay DK skrev:
Da Senzai skrev:Jeg er nødt til at spørge. Hvad synes I andre om online-delen? Fungerer det for jer?



Så er det måske i virkeligheden dit eget net der sutter ? :)


Eller så er I alle sammen noobs der ikke bemærker input/frame lag :p
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 21. apr 2011 18:16

Slimjay DK skrev:
Da Senzai skrev:Jeg er nødt til at spørge. Hvad synes I andre om online-delen? Fungerer det for jer?



Så er det måske i virkeligheden dit eget net der sutter ? :)


Med al respekt, så tror jeg ikke, at det er problemet. Jeg kan sagtens spille Tekken 6 og Marvel Vs. Capcom 3 uden problemer.

De personer, der har svaret i tråden, og skriver, at det kører fint er ikke ligefrem brugere der - så vidt jeg ved - normalt spiller fighters. Mine kampe mod Netdukke var okay, selvom jeg kunne mærke lidt forsinkelse, så jeg er fristet til at påstå, at dem her i tråden, der har sagt, at spillet kører fint online er "scrubs", der simpelthen ikke ved bedre.

Edit: Haha, Jibla kom mig i forkøbet :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Glide » 21. apr 2011 18:25

Nu jeg tænker over det, så har et par af mine ranked kampe rent faktisk været plaget af en form for choke/frame lag. Ikke noget der har gjort det umuligt at spille dog, i modsætning til det samme problem i MKvDCU. Mon ikke det bliver fanget i en patch hvis amerikanerne har samme problem.
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf MR eg HALOman » 21. apr 2011 19:02

Er jeg den eneste der ikke ser noget flow i kampsystemet?
Det virker utrolig tungt og kedeligt..

Det er muligvis fordi jeg ikke kan finde ud af det, men hvad mener i andre som f.eks. har prøvet DOA 4?
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blebarnet » 22. apr 2011 02:36

Lækkert spil.
Virker som det er ret let at gå i forhold til andre fighting spil.
Skal lige vende mig til at blokere med en knap, da jeg kommer fra street fighter :)
Spiller med pad i øjeblikket da mit stick ikke er ret brugbart i dette spil, så jeg klarer det ikke skide godt.
Har desværre lag i de fleste online kampe selvom jeg har god connection til dem i følge spillet.
blebarnet
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 22. apr 2011 09:37

MR eg HALOman skrev:Er jeg den eneste der ikke ser noget flow i kampsystemet?
Det virker utrolig tungt og kedeligt..

Det er muligvis fordi jeg ikke kan finde ud af det, men hvad mener i andre som
f.eks. har prøvet DOA 4?


Tungt?! Det må være alt den input-delay.. (plat, I know :P )

Altså, det er meget Mortal Kombat så det gælder bare om at løbe i folks face og smadre dem.
I modsætning ti DOA, så spiller det som en 2D Fighter, hvilket betyder, at mens du løber i deres face, så skal du undgå projectiler og teleports. i DOA, der kan du hele tiden se, hvor modstanderen er, og hvad han laver, da det er en 3D fighter.
Derudover, i DOA, kan man counter alt, selv midt i strings og comboer. Så der handler det om at baite stuns og reversals, så du kan kaste eller launche med plus 25% damage mod, at du selv kan risikere at blive fanget i reversal´en.

blebarnet skrev:Lækkert spil.
Virker som det er ret let at gå i forhold til andre fighting spil.
Skal lige vende mig til at blokere med en knap, da jeg kommer fra street fighter :)
Spiller med pad i øjeblikket da mit stick ikke er ret brugbart i dette spil, så jeg klarer det ikke skide godt.
Har desværre lag i de fleste online kampe selvom jeg har god connection til dem i følge spillet.


Hvorfor kan du ikke bruge dit stick?

Jeg har sat mit sådan her op.

TAG FPUNCH BPUNCH
BLOCK FKICK BKICK
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blebarnet » 22. apr 2011 11:25

Jeg har et Hori EX2 og layoutet af knapperne på det er bare ikke optimalt til MK,
da jeg føler det er nødvendigt med alle 8 knapper lige ved hånden.
blebarnet
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 22. apr 2011 11:35

Uden at være flabet, kan du ikke bare kaste ved at trykke på FP og FK på engang? Det er vel ikke meget anderledes, end når du kaster i Street Fighter? X-Ray er bare ligesom at lave lariat :P

Edit: Flip stance laves ved at trykke på de to sparkknapper på en gang.
Senest rettet af Da Senzai 22. apr 2011 11:49, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf TerrificFalcon » 22. apr 2011 11:44

blebarnet skrev:Jeg har et Hori EX2 og layoutet af knapperne på det er bare ikke optimalt til MK,
da jeg føler det er nødvendigt med alle 8 knapper lige ved hånden.


Seriøst? Flip Stance skal du jo aldrig bruge, så du behøver uanset hvad ikke 8 knapper. Jeg kører også selv på et EX2, hvor jeg bruger det mest logiske setup:

TAG FP BP
BLK FK BK

Skift eventuelt tag ud med throw, og sæt så tag op på RB - det er sådan jeg ruller, i hvert fald.

Det eneste jeg ikke har LIGE ved fingrene er dermed muligheden for at tagge ind/ud, men den kan jeg sagtens nå ved at strække min finger, så det er no problemo at ramme den i en kombo og/eller lave et tag-attack ind. Alt andet - X-Rays, Flip Stance, etc. - det kan jeg lave lige så hurtigt som du kan lave det på en controller.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster