Xboxlife forum

Mortal Kombat 9

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Da Senzai » 16. jun 2010 23:12

Haha, det kunne være dope! Men in All seriøsitet, så er jeg lidt ligeglad med fatalities - selv om de er fede!

Jeg vil hellere have, at de bruger tid på flere figurer, netkode og karakter balance end på antallet af falities :P

Jeff G siger, at der ikke er Run Button med, men tilgengæld er der dashes!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Deuone » 17. jun 2010 00:58

Mileena har ret nice nyt design syntes jeg, er vild med det totalt smadret zombie ansigt uden popiler :P langt bedre og mere skræmmende end nogen tidligere version. Hvis Jade også er med har jeg allerede alle mine favorit characters fra spillende med ^^ keep it up Midwa-er... jeg mener Warner :D
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Jibla » 17. jun 2010 01:03

So just who is going to be in this roster? "Our approach to the characters is that we're really focusing on Mortal Kombat 1, 2 and 3 in terms of the roster," Ed tells us. "So for the most part if you have a favorite character from those games, you're probably going to see him in the game." Sadly, they're not announcing any new characters – they want fans to be taken by surprise.

http://xbox360.ign.com/articles/109/1098518p1.html

Passer jo meget godt med 26, hva Senzai?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2010 07:44

Yeah, det er nice. Jeg beder dog en llle bøn for Quan Chi og Blind Kenshi.

Haha! Og hvor er det fedt, at de gør historien Canon, ved at Raiden from the future fortæller Raiden from the past, at han har fucked op, og skal gøre tingene anderledes og MK historien derved bliver rebooten. Good Shit, Ed! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf sLux » 17. jun 2010 08:13

Da Senzai skrev:Yeah, det er nice. Jeg beder dog en llle bøn for Quan Chi og Blind Kenshi.

Haha! Og hvor er det fedt, at de gør historien Canon, ved at Raiden from the future fortæller Raiden from the past, at han har fucked op, og skal gøre tingene anderledes og MK historien derved bliver rebooten. Good Shit, Ed! :D


:lol: \:D/
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Da Senzai » 18. jun 2010 14:41

GameSpot havde Ed Boon med i studiet, og derved fik vi endeligt lov til at se spillet i aktion. Det ser fantastisk godt ud, og det lader til at Ed Boon låner de bedste ting fra de andre spil. X-Ray Moves fungerer ligesom som Super Moves i Street Fighter, og Tag delen ligner meget den vi kender fra DOA. Blandt andet kan man tagge ind og ud som dele af komboer.

Video her: http://e3.gamespot.com/video/6266626/

Det ser fantastisk ud, Animationerne er fede (Kung Laos Kung Fu er god), og grafikken er sick. Animationerne har i øjne altid været utroligt gode i Mortal Kombat, og det har nok noget at gøre med, at de stadig bruger motioncapturing. Bagrundende er det bedste jeg nogensinde har set i en 2D Fighter.

In-Fucking-Game --v
Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 19. jun 2010 00:15

God damn en fucking fed video. Gameplayet ser virkelig ud til at være fantastisk, udover at Scorpions teleport stadig er lige så langsom som i MKvsDC :p

Det hele afhænger af netkoden!

Det kan virkelig kun blive 2011 alt for langsomt. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf ALIE » 19. jun 2010 11:18

ser da forfedt ud
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf neonxaos » 19. jun 2010 13:15

What? Animationerne i MK var fede i MK 1, men siden har de ikke ændret sig en skid, og har i over 10 år set helt vildt gammeldags ud. MEN, endelig ser det ud til, at der er sket noget - det her spil er det første MK, der virkelig ligner noget for mig.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Deuone » 22. jun 2010 12:10

Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Da Senzai » 24. jun 2010 17:24

Chosis fra Mugenguild spidsede ører, og lagde mærke til lidt online details.

Chosis skrev:GBK mentioned spectator mode affecting achievements/trophies, Boon actually spilled how. Spectators can offer up points to whoever they think deserve them after a match, which are then tracked for trophies and achievements specifically for winning crowds over. I for one think this is great; one of the problems plaguing SF4 right now is coming across assholes playing just to win, disconnecting or lagswitching when things look bleak, or even just boring, repetitive play with characters like Akuma or Ibuki jumping back and spamming air projectiles to guarantee that last hit. This Respect points system looks like it'll help do away with that sort of thing in MK, or discourage people from taking advantage of infinites or glitches, making for a more entertaining online experience


Meget sjov feature :P
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf ShredNinja » 30. jun 2010 10:06

Ooookay

Assholes playing just to win

Seriøst? Disrespect for disconnect - den er jeg med på. Disrespect for at hoppe tilbage og bruge fireballs? Bullshit.

Så nu skal piveriet gøres til en DEL af spillet? Suk. Kan vi så i det mindste ikke håbe på en "not a pussy" mode?

"Scorpion wins! No - he's deemed a cheap asshole by the crowd! Sub-Zero wins even though he's now separated from his spinal cord. What a victory!"

Credit til Neonxaos for at coine den her: FAIRALITY!

discourage people from taking advantage of infinites or glitches, making for a more entertaining online experience

Here's a thought: Hvad med at sørge for, at der IKKE ER GLITCHES og at spillet er BALANCERET? Hvad siger du? Nå ja, I forget - det er jo Mortal Kombat, beklager min naivitet ;-)

Men ellers ser spillet da fedt ud.
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf Mitzurugi » 30. jun 2010 12:08

Slap af med overbrug af engelske ord Ninja :o
De der X-Ray moves ser nydelige ud =P~ Det er godt nok også en brutal Fatality Scorpion bruger :D
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Da Senzai » 1. jul 2010 21:04

Så er der nyt interview med Mr. Boon:

http://forums.gametrailers.com/thread/m ... 326?page=1

Jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om det, men man må give dem credit for at spytte sandheder. Han er fandeme Fucking Real, ham Boon, dér.

Alt i alt, tyder det på, at de vil lave det nemt at lære, men svært at mestre, så det er vel godt nok :).
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 5. jul 2010 15:03

Der er intet nyt i denne video, men Nøj, hvor ser det fedt ud:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6ANvmMoA80Y[/youtube]
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron