Xboxlife forum

Mortal Kombat 9

Alt snak om Fightingspil.

Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blebarnet » 22. apr 2011 12:21

Jeg synes ikke at grab på 2 knapper er pålidelig nok, jeg fejler grabs på den måde for ofte.
Har også en knap der er lidt slidt og driller lidt nogle gange.
blebarnet
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blebarnet » 23. apr 2011 12:40

Efter at have spillet en del online i aftes, så er jeg sgu bange for det spil ryger hurtigt på hylden igen...
Det er måske 5% af kampene der ikke er plaget af meget input lag, så er det næsten totalt random hvem der vinder kampen.
Håber sgu de forbedre det i den nærmeste fremtid.
blebarnet
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Glide » 23. apr 2011 12:41

Har lige et spørgsmål: Er der nogen der ved hvad den 3. finisher er? The Pit Fatality? Friendship? Babality? Animality?
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf TerrificFalcon » 23. apr 2011 12:43

Den trejde er en Babality - alle har 2 Fatalities (1 de starter med, en der kan unlockes i The Krypt), en Babality og en Stage Fatality.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Glide » 23. apr 2011 12:45

Hvornår unlockes Babality, og hvad er det nu reglerne for den er. Er det når man har vundet 2x flawless?
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blomselomse » 24. apr 2011 16:16

hvis i vil se nogle bad ass MK gamers så kig her, http://da.justin.tv/iplaywinner/b/284348645 ca. 45 min inde i videoen. CEO turnering.
Der er 2 hc kung lau gamers, meen som de siger virker hans spin liiiidt O.P.
blomselomse
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 24. apr 2011 18:34

Jeg har spillet lidt mere idag online, og er kommet frem til følgende. Spillet er uspilbart online.

Selvom mod folk, hvor der står at forbindelsen er 3 ud 4, er der massere af input-delay.

Jeg spiller selvfølgelig Liu Kang og i practicemode har jeg ingen problemer med at lave hans BP,FP,FK ---> FP,BP, B+FB --> Cykelspark Kombo, men så snart, jeg går online bliver det umuligt. Der handler det bare om, hvem, der kan bedste kan udnytte forsinkelsen bedst muligt med Teleports og Projectiler. Jeg fik også selv racket nogle wins op, ved at løbe hen til modstanderen, og så buffer en masse High og Lows Mix-ups, som modstanderen har ekstra svært ved at gøre noget ved pga forsinkelse.

Det er for klamt, og det er ikke sådan, at det skal spilles. Jeg så også de kampe Blomselomse linkede til ovenover, og jeg kan ikke se, hvordan man skal kunne udføre de komboer de laver der, med den timing det kræves, og netkoden er så ringe.

Det er fandeme syndt, og virkeligt ærgeligt. Spillet og gameplayet holder 100, og alle kæmperne er ekstra seje i denne her udgave, og jeg har faktisk lyst til at spille dem alle. Især Quan Chi havde jeg glædet mig til. Men næeh nej. Næse til mig.

Jeg er færdig med det her. Spillet er nice, men jeg kan ikke se, hvorfor jeg skal bruge tid på det, når man ikke kan spille det med nogen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blomselomse » 24. apr 2011 19:54

Har du prøvet at spille en private match med en fra DK? hvis der altså er sådan noget.. private rooms eller lig. evt kunne "længden" af afstanden af spillerne gøre noget for det.
Har stadig ikke spillet så har slet ikke tjeck på hvilke muligheder der er ang. online play. men har også læst at det er noget hø.. ... .. damn u neatherrealm og damn u væsen af post!

om ikke andet må jeg se om jeg ikke kan lure nogen af mine roommates til at få en masse masse bank i MK når det så endelig kommer ;)
blomselomse
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blomselomse » 24. apr 2011 20:16

"Lag is fairly dependent on the connection quality between your system and the other persons system. This can be affected by any number of factors including your geographical distance apart and the quality of the network implementation at every point between your systems, including the ISP especially. Other factors such as netcode quality can affect it heavily, but generally distance and IT infrastructure are the biggest culprits.

If the person who stated their Xbox Live friends were less laggy lives closer to the Xbox live friends, that would definitely make them lag less."
fra http://www.trmk.org/forums/showthread.p ... d%29/page2

hvis det virkelig er lag hovedsagelig pga distancen, så er det bare om at få stablet er godt DK community på benene!! !!! !! og det kan ikke gå hurtigt nok.. eller jo.. efter.. jeg har fået mit spil kan det ikke gå hurtigt nok ;) Evt. kan det gøres via en blog eller lig.
At man poster om bloggens eksistens inde på alle de forskellige xbox360, (/ps3 hvis der er nogen der er til sådan noget stads) sider der er som denne. Evt. også svensk og norsk hvis det er holdbart i forhold til lag'n. Men det er jo bare at prøve det af.
Inde på bloggen kunne man så skrive gamertags, opsætte spil tider og hvad der ellers kunne være brug for.
Men det vil jeg lige overveje lidt nærmere på når jeg har mit spil, leget lidt med det og har prøvet online delen... Måske kunne det være at neatherrealm studios fik det fix'et via en patch inden der er gået for lang tid. 7 9 13
Senest rettet af blomselomse 24. apr 2011 20:20, rettet i alt 1 gang.
blomselomse
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 24. apr 2011 20:18

Ja. Mod Netdukke (dansker), der kørte det bedre, men stadigvæk ikke optimalt. At spillet tilnærmelsesvis fungerer mod folk fra Danmark er jo ikke godt nok. Det er der slet ikke nok danskere til.
Og vi ved også godt, at om 14 Dage er der ingen danskere i spillet :(
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blomselomse » 24. apr 2011 20:23

hmmmm... jeg gir hvertfald ikke op uden en kamp! jeg har ventet AAaaaaaaalt for længe på det her spil. Så det har bare at makke ret ^^
blomselomse
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 24. apr 2011 20:24

blomselomse skrev:hmmmm... jeg gir hvertfald ikke op uden en kamp! jeg har ventet AAaaaaaaalt for længe på det her spil. Så det har bare at makke ret ^^


Haha, Du er mig - Bare for en uge siden :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blebarnet » 24. apr 2011 21:08

Har spillet med en kammerat som bor 30km fra mig, det er ikke uspilbart, men det er fandeme bare ikke godt nok når vi snakker fighting spil.
Men i langt de fleste spil imod randoms er det simpelthen uspilbart.
Når vi spiller Street Fighter er der ikke det mindste lag.

Jeg har også ventet længe på det her spil, blev preorderet for længe siden, men for satan hvor er jeg skuffet :evil:
blebarnet
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Morten Skou » 24. apr 2011 21:17

Hvis det virkelig er så slemt, så må man da krydse fingre for at de får det løst ret hurtigt med en patch....
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf blomselomse » 24. apr 2011 22:32

ja. det må man også mene at de har incitament for. Når spillet nu har fået 9.5/10 og 5/5 på 2 store gaming sites, ville være skørt hvis de lader online delen dø pga. skidt kodning eller hvad der nu skyldes. Man må gå ud fra at deres mål med det nye MK, er at slå MK branded fast som et spil på højde med tekken og S.F.
imo burde det hvertfald være deres mål. Har gonnok kun spillet demoen; men allerede der var jeg 110% solgt.
blomselomse
Niveau 0
 
Indlæg: 33


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron