Xboxlife forum

X1: Soul Calibur IV

Alt snak om Fightingspil.

X1: Soul Calibur IV

Indlægaf Da Senzai » 9. jun 2009 06:01

Xboxlife.dk Har netop annonceret, at de holder en Soul Calibur IV turnering ved deres X1 på lørdag.

Nogen, der har tænkt sig at dukke op`?

Jeg ved ikke rigtigt, om jeg gider sætte mig ind i spillet til på Lørdag, da jeg ærligt talt synes, at SCIV er lidt kedeligt :)

Jeg var ellers ret rofl og sej med Yoshimitsu :P

Hvis der ikke er nogle af jer, der skal med, så kunne det jo godt være, at jeg skal powergame det på fredag, og så tage ind og vinde lørdag! xD.

Han er trods alt, alt for sjov, ham Yoshi. Bare synd, at man ikke kan sige, det om resten af spillet! :D

HAHA! Kunne være, at jeg skulle lægge min Liu Kang CaF ned på mit memorycard og represente Mortal Kombat Lidt!

Edit: Jeg kommer nok bare for at støtte den danske fighting scene. Jeg regner ikke med at vinde eller bruge tid på at øve mig. Synes, at der er begyndt at dukke forskellige fighting turneringer op rundt omkring i landet (eller også hører jeg først om den nu! xD). Jeg synes, at er er fantastisk, og at vi skal blive ved med det! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 9. jun 2009 07:05

zzzz... blev virkelig træt af det spil på rekordtid, så jeg springer over. Vi ses en anden god gang.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Morten Skou » 9. jun 2009 07:45

Der er ellers fine præmier, men deltagelse er naturligvis frivilligt. Det kunne dog være rart hvis folk mødte op - så er der større chance for at fightingspil også bliver en del af fremtidige events.

Iøvrigt, så er der plads til en ekstra "walk-in" turnering lige efter Soul Calibur, vi har bare ikke annonceret spillet endnu - så måske kan du bedre lide det andet spil 8)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf neonxaos » 9. jun 2009 09:42

Hmm ja, men så skulle I måske også annoncere det, i stedet for det fightingspil, de fleste af os har mindst respekt for.

Nu lyder jeg vist gammel og sur. Jeg skal genoverveje at møde op. Er det tilladt at medbringe sit arcade stick til turneringerne?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 9. jun 2009 10:44

Der står at Ubisoft leverer spil til turneringen (Hvilket selvfølgelig er mega fedt), men vil det så være muligt at øve sig lidt inden det starter? :P Har kun prøvet SCIV i noget der ligner 30min.. Så jeg kommer nok ikke langt..

(Håber den uanoncerede turnering bliver Street Fighter IV :D, der har jeg nok lidt større chancer.. hehe)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf pivos » 9. jun 2009 13:47

Jeg kommer ikke, men hvis det bliver online, er da det da muligt :p
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Fresssh » 9. jun 2009 14:27

Kan vi ikke headhunte Sidney lee? :b
det ville da være vild reklame!

om det så er positivt eller negativt, det ved jeg ikke helt : D
X-Lan Summer 2009
Fresssh
Niveau 1
 
Indlæg: 95



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron