Xboxlife forum

Den bedste Gadekæmper!

Alt snak om Fightingspil.

Den bedste Gadekæmper!

Indlægaf Da Senzai » 28. maj 2009 15:56

Det er egentligt totalt ligegyldigt, men jeg synes, at det er sjovt at diskutere alligevel!

Hvem mener I er den Bedste Danske Street Fighter IV spiller på Live?

Nu har jeg ikke selv spillet mod så mange Danskere (Det havde jeg nok, hvis der var lobbier! Hvor godtfolk er kommer godtfolk til, Capcom!)

Jeg vil umiddelbart sige Enyeez! Jeg synes godt nok, at hans Dhalsim er en kælling, selvom jeg er ved at have lidt styr på ham! Eller er NeonXaos også vild! Det der måske gør Neon lidt bedre er, at det virker som om, at han kan spille flere forskellige Chars!

Hvem synes I er den bedste Dansker?

(Adnan (på PS3) er nok den bedste Dansker, jeg har mødt, men han spiller Ryu. Zzzzzz)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 1. jun 2009 22:33

Well, det er over en måned siden at Enyeez og jeg sidst battlede, men der tog han mig vist 12-6, så... Min Chun er blevet meget bedre siden sidst, men jeg føler mig bestemt ikke overlegen online. Jeg er sikker på, at Enyeez stadig er bedre end mig.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Mouse » 3. jun 2009 10:51

Adnan IMO, men kender ikke så voldsomt mange andre.
Mouse
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Indlægaf neonxaos » 7. jun 2009 14:31

Nu har jeg kigget lidt på GP-rankings, og der ligger to danskere over mig på listen. Den første er billumbee, tilsyneladende også en Chun-spiller, hvilket er rart at se. Men en hel del over finder vi vores nationale stolthed GX1983, som ligger nr. 83 (!) med over 19.000 point. Det er godt gået, så han er sgu nok den bedste i landet, i hvert fald på Xbox.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 7. jun 2009 18:47

Jeg synes egentligt, at det er meget sjovt, at dem, der ligger højest herhjemme er folk man (jeg) aldrig har hørt om før. Navnene siger mig ikke noget, og de har da vist heller ikke brugere herinde :)

Jeg spillede offline igår mod "Pinball", der ligger nr. 1 i Championship points på Playstation Network. Han var ret god med Zangief som han mainer :)

Jeg vandt første runde Perfekt mod ham med Gen, og så bankede han mig tre runder i træk :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron