Xboxlife forum

UFC Undisputed hjælp??

Alt snak om Fightingspil.

UFC Undisputed hjælp??

Indlægaf hamdermjay » 27. maj 2009 17:38

hey derude..

Har fået købt spillet og igang med karrieren. Er det bare fordi ens spiller er dårlig i starten at han ikke kan så mange moves og hvordan lærer man dem så ??

Et andet problem jeg har, er at hver gang jeg mounter en tager han fat i hovedet om mig så jeg ikke kan slå ham, og 2 sekunder efter ruller han over så han sidder mountet på mig. hvad skal man trykke så man undgår han tager fat i ens hovede og man kan tæve ham ?? Det samme spørgsmål stiller jeg hvis man ligger i defense guard, hvordan tager man så fat i ham så han ligger på en??

Er alt for frustreret.. Kan heller ikke finde ud af hvordan man kaster dem rundt når man har dem i clinch.. min mand er judo så det burde han kunne men hvordan?

/hamdermjay
hamdermjay
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf Cena » 27. maj 2009 17:41

Brug Toturial. Spillet er nærmest umuligt uden. Den vil besvare en masse af dine spørgsmål.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf hamdermjay » 27. maj 2009 17:55

Den har jeg brugt, men synes ikke at jeg har fundet svar på det.. Kan du uddybe ???
hamdermjay
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf DelPrado » 27. maj 2009 18:14

Du lærer flere moves i løbet af career ja. Pludselig får du en besked om, at du skal vælge enten en striking eller grabble træner. Du vælger så én af disse, og der kommer så noget træningslejr i din kalender. Den skal du så deltage i, i stedet for at træne på normal vis. Ikonet er en Octagon.

Den bedste mulighed for at lære de forskellige moves (hvis du da allerede har kørt tutorial'en igennem som du har sagt), er lige at trykke start når du er i en position hvor du er i tvivl om hvad du kan gøre. Så kan du gå ind i action listen og se hvad du har af muligheder.
DelPrado
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf Morten Skou » 27. maj 2009 18:14

Cena skrev:Brug Toturial. Spillet er nærmest umuligt uden. Den vil besvare en masse af dine spørgsmål.


Jeps, tutorial er et must i UFC.

Dog kan du også trykke på START knappen og se de forskellige kombinationer du kan lave i de forskellige situationer, det hjalp også mig en del...
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


..

Indlægaf Michael2730 » 27. maj 2009 19:20

startede karriere idag , og har lige vundet mod lesnar , full mount ftw :P
Michael2730
Niveau 0
 
Indlæg: 26



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron