Xboxlife forum

Hvad vil du spille?

Alt snak om Fightingspil.

Hvad kommer du til at spille de næste par mdr.?

BlazBlue
1
6%
The King of Fighters XII
0
Ingen stemmer
Marvel vs. Capcom 2
0
Ingen stemmer
Street Fighter IV
7
39%
Mortal Kombat vs DC Universe
0
Ingen stemmer
SoulCalibur IV
2
11%
Virtua Fighter 5
0
Ingen stemmer
Dead or Alive 4
2
11%
Ultimate Mortal Kombat 3
1
6%
Samurai Shodown II
0
Ingen stemmer
SUPER STREET FIGHTER II TURBO HIGH DEF REMIX EDITION
1
6%
Battle Fantasia
1
6%
Fatal Fury Special
0
Ingen stemmer
Small Arms
0
Ingen stemmer
Naruto: Rise of a Ninja
1
6%
Dragonball Z: Burst Limit
0
Ingen stemmer
Det ved jeg ikke. Jeg spiller nok lidt af det hele :0)
2
11%
 
Afgivne stemmer : 18

Hvad vil du spille?

Indlægaf Da Senzai » 27. maj 2009 09:32

Yo, Yo, Yo!

Jeg synes, at det er rart, at der er kommet nyt liv i Fighting Genren! - Men, for der jo et men, så er det lidt synd, at deres release dato´er ligger så tæt op ad hinanden!

BlazBlue skulle vist være ude om en måneds tid, King of Fighters XII den 31 Juli, og imellem dem, kommer vi til at se Marvel vs Capcom 2! Tekken 6 kommer også sidst på året! :D

Jeg har selv svært ved at spille flere forskellige fighters på en gang! Hvilken Fighter kommer I til at spille?

Jeg vil nok være så kold, og svare: Whichever, der har lobby-system! :D

Nu håber jeg også at alle spillene kommer til at have et online crowd, så der er nogle at spille imod. På trods af at de udkommer næstent samtidigt .Det var lidt kedeligt med Battle Fantasia. I mine øjne et super spil (der dog bare er mega ripoff af alle andre 2D fightere xD. Det har også en konge, konge storymode! :D), men der var ingen at spille med!

Det kan også være fordi, at Battle Fantasia led under den samme major flaw som Mortal Kombat vs DC Universe gjorde i starten: Nemlig, at spillet ikke er til at opdrive i de Danske butikker!

Hvilket spil kommer I til at game?

Jeg skal have dem allesammen. Jeg kommer nok ikke til at spille så meget King of Fighters. Jeg har gamet et af de gamle King of Fighters med Jibla, og selvom om vi roflede og lollede lidt, var det ikke den store succes! :D

Jeg glæder mig meget til at prøve BlazBlue, og hvis jeg synes, at det er sjovt, så bliver det nok det :D

Ellers så gamer jeg bare Marvel vs. Capcom. Jeg elsker det spil, men jeg har ligesom spillet det før! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 27. maj 2009 16:20

SFIV holder jeg nok ikke op med, men ellers går min stemme til Blaz.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf pivos » 2. jun 2009 11:55

Håber snart jeg har Street Fighter 4, hvilket jeg regner med at få byttet her på siden..

Men ellers spiller jeg stadig Soul Calibur IV.. ;)

Kanont spill...
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron