Xboxlife forum

Fightsticks-spil

Alt snak om Fightingspil.

Fightsticks-spil

Indlægaf Triforce » 25. apr 2009 19:21

Hey hvilke spil kan man få noget ud af at bruge fightsticks? ejer selv SCIV og DoA4 som fightspil. men overvejer også at anvende det til SFIV. men har ik købt det endnu. men ville høre om det kun er i 2D-fighters at et fightstick virkelig kommer til sin ret, eller om man også kan drage fordel ved at anvende det i 3D.
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Da Senzai » 25. apr 2009 19:33

Arcadestick gør en kæmpe forskel i SoulCalibur IV. Du kan 8-way runnne langt hurtigere og mere stabilt.



Dog synes jeg ikke rigtigt, at det var bedre i Dead or Alive, men det er måske fordi, at jeg havde spillet det 2 år uden stick, og at det var det første spil, jeg prøvede mit Hori Stick i :P.

Jeg bruger mit Arcade stick til alle mine fighters nu. Det føles så meget federe. Eneste undtagelse er UMK3, men det er kun fordi, at man ikke kan ændre controls i det spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Triforce » 25. apr 2009 19:40

ok tak for svaret. var nemlig ik sikker om det kunne anvendes i 3D da fightsticks jo er en kopi af en arcade-fighter som jo for det meste har været i 2D.
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Da Senzai » 25. apr 2009 20:16

Arcadesticks er digitale ligesom d-pad er :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 25. apr 2009 23:15

Både VF og Tekken er fx arkadespil oprindeligt, så 3D-fighterne er også designet omkring arkadesticks :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron