Xboxlife forum

HD remixes på vej!

Alt snak om Fightingspil.

HD remixes på vej!

Indlægaf Jibla » 14. mar 2009 13:12

Selvom at der var mulighed for andet end fighting spil i HD remix, så ryger den alligevel herind.

http://www.videogamer.com/news/capcom_w ... mixes.html

"He said: "Are we done doing HD Remixes? No we're not done. But the next ones that we do will be even better, based on what we learned."

When asked if Marvel vs. Capcom 2 was a game that didn't need the HD Remix treatment, Svensson replied: "I won't say it doesn't need it. Marvel would be great to do. There's obviously a fan base for it. It's probably our most requested title. Unfortunately, I wish I had news to share on that front but I don't."

The chances of Capcom making Marvel vs. Capcom 3, however, are less likely. "I would never say never but I would say the barriers to doing that are much higher than the barriers for MvC2," said Svensson."
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 14. mar 2009 13:26

MvC2 HD Remix? Jeg har aldrig rigtig spillet originalen, men man hører jo så meget godt om det. Og så er jeg jo gammel X-Men-fan, så... bring it!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 14. mar 2009 13:28

Det er fee'
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 14. mar 2009 13:29

Andre ønsker kunne jo være Alpha 3 HD Remix og... jeg tør næsten ikke sige det - Third Strike HD Remix (Fourth Smash? :D )? Jeg så også MEGET gerne en fortsættelse til Rival Schools - lidt off-topic, da jeg ikke rigtig tror, at det gamle egner sig til HD Remix-behandlingen som sådan, men en fuld 2'er på SFIV-motoren? Great success!
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 14. mar 2009 13:32

Jeg håber stadig så meget, at Marvel vs. Capcom 2: New Age of Heroes kommer på arkade(med online TAG! - Ligesom over Kiallera!), da det er mit favoritiest fighting game of alle tider!

Jeg har dog meget svært ved at tro, at de tegner nye sprites a la SUPER STREET FIGHTER II TURBO HIGH DEF REMIX, da MvC2 har 56 forskellige Characters. Jeg håber spillet kommet, men tror ikke, at det bliver som HD.

Marvel vs Capcom, X-Men Vs Street Fighter, Marvel SuperHeroes vs Street Fighter kunne være muligheder :D.

Det kunne være så fedt at spille tag online! Det er ihvertfald good news! Jo flere fighters jo bedre! :D

Edit: Hvad med Star Gladiator? Det har jeg spillet meget! (Btw, Hayato fra Star Gladiator er med i MvC2. Alle er bare med i det spil xD)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 14. mar 2009 14:08

Star Gladiator... det er simpelthen gårt forbi min opmærksomhed. Men ligner et spil fra samme æra som EX1, Rival Schools, Tekken 2, Soul Edge, noget i den stil?

Damn, MvC2 ser nu altså meget sjovt ud... jeg har det, men har kun spillet det en gang, fordi ingen gider spille mod mig. Men det der udvalg af figurer er insane. Hvad hvis jeg nu lavede et team af mine gamle yndlingshelte fra X-Men, Psylocke, Rogue og ja, Beast mangler vist desværre, men så må det blive Gambit - ved du tilfældigvis, om det kan bruges til noget, Senzai?

Sidder også og glor alle 2D versus fightere igennem på Wikipedia, og fandt X-Men: Children of the Atom - DAMN, det havde jeg glemt! Spillede det til døde på PC - på tastatur! :D

Nej, nu har jeg da gættet det næste spil: Darkstalkers 3 HD Remix. Capcom har vist en forkærlighed for den serie!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 14. mar 2009 22:19

Jeg var jo bare en ung knøs, dengang det hed PSX, men jeg mener ihvertfald at Star Gladiator var før Tekken 3. Jeg kan bare huske, at det var megafedt, og jeg slet ikke kunne få armene ned, da jeg år senere så Hayato i Marvel vs Capcom 2

Psylocke er vild :D Rogue brugte jeg selv meget. Hun er ikke top tier, men hun var sjov at spille! :D

I det første Marvel vs Capcom (eller X-Men vs Street Fighter), der kunne Rogue kysse Ryu f. eks og så kaste Hadoukens! :D

Gambits synes jeg ikke var så fed. Cyclops tilgengæld, nøj, hvor var han Killer! Jeg bliver aldrig træt af at råbe OPTIC SWEEP eller MEGA OPTIC BLAST!

Haha! Jeg ved ikke, hvor pålidelig, jeg er, for dengang jeg spillede var Marvel vs Capcom var før, jeg havde en PC eller Internet. Det kan godt være, at jeg var den bedste fighter på Blokken, men som jeg har erfaret på Xbox Live, så er det ikke ens betydende med, at man er verdensmester bare fordi, at man tæve sin bedste vens lillesøsters veninde! :D

Jeg vil faktisk være tilfreds med Marvel vs Capcom det første. Alle de fede var med der. Hulk, Jin Saotome, Strider Hiryu, Captain Commando, Spider-Man :D.

Darkstalkers HD kunne være sjovt. Har kun leget med Darkstalkers i MvC2 og så på PSP (den første), men der var D-Padded så ringe, at jeg gav op.

Det er lige før, at det fedeste istedet for MvC 2 ville være at lave MvC HD, som var blevet rebalanceret.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron