Xboxlife forum

BlazBlue

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf neonxaos » 19. jan 2010 12:53

Damn, forsiden til det spil er godt nok talentløst lavet. En dårligt tegnet pige med en pistol signalerer ikke ligefrem fightingspil i mine øjne. Det tror jeg virkelig kommer til at skade spillets salgstal, da mange casual kunder slet ikke vil opdage spillet. "BlazBlue" er samtidig også i forvejen et meget lidt appellerende navn, og det er synd.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Unklemac » 19. jan 2010 13:14

Ja det var der flere der snakkede om. Kan jo håbe de når at ændre det. Ser meget fesent ud, sådan lidt ala. Metal Gear Solid klon på PSP, med meget lavt budget >.<

Prøvede at forudbestille det hos Gamestop, men de har hverken SSFIV eller Blazblue i deres system endnu.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf neonxaos » 21. jan 2010 12:58

Hmm, hmmm, hmmmmmmmmmmmmmmmmmm... kiggede lidt videoer... det ser labert ud, men samtidig meget kaotisk. Kan nogen fortælle mig, hvor svært det er at lære? Snakker vi simpelt (Street Fighter IV), mellemsvært (Tekken) eller umuligt (Guilty Gear)?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 2. feb 2010 00:03

http://ve3d.ign.com/articles/news/52803 ... r-Revealed

Aaaaarghhh!!! Tværplatforms-multiplayer mellem X360 og pc... det er jo vanvittig dumt! Ikke nok med lag, nu skal vi også trækkes med pc-brugere med for lave specs og også muligheden for klamme hacks i hobetal. Jeg håber virkelig, man kan søge på Xbox only eller pc only, afhængigt af sin platform.

Jeg kan godt se ideen, men jeg er godt nok ikke helt lun på den. En pc-version er dog en super idé i sig selv. Og jeg kan jo bare købe det til PS3, hvis multiplayerdelen over Live bliver et cirkus.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Cerialbox » 3. feb 2010 12:09

neonxaos skrev:http://ve3d.ign.com/articles/news/52803/BlazBlue-Calamity-Trigger-PC-Screenshots-Trailer-Cross-Platform-PC-Xbox-360-Multiplayer-Revealed

Aaaaarghhh!!! Tværplatforms-multiplayer mellem X360 og pc... det er jo vanvittig dumt! Ikke nok med lag, nu skal vi også trækkes med pc-brugere med for lave specs og også muligheden for klamme hacks i hobetal. Jeg håber virkelig, man kan søge på Xbox only eller pc only, afhængigt af sin platform.

Jeg kan godt se ideen, men jeg er godt nok ikke helt lun på den. En pc-version er dog en super idé i sig selv. Og jeg kan jo bare købe det til PS3, hvis multiplayerdelen over Live bliver et cirkus.


GLORIOUS!

Det var lige hvad jeg savnede ved PC versionen af SF4! Med hensyn til de problemer en PC version vil kunne bringe, så tror jeg du overdriver lidt. Har spillet godt over 2000 kampes SF4 på PC og har ikke mødt én eneste cheater. Det er ikke de samme typer som sidder og hacker i CS, som spiller lettere obskure fighting spil. I starten var der mange der ikke fattede at SF4 skulle køre med 60 FPS, men dem møder man slet ikke mere.

Nu håber jeg bare spillet kommer ud andre steder end Frankrig.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf neonxaos » 3. feb 2010 21:31

Jeg har talt med flere om pc-versionen af SFIV, og de siger alle, at onlinedelen er totalt ubrugelig - derfor min frygt. Men jeg håber, at de to dele gøres filtrérbare, så brokkehoveder som jeg kan nøjes med at spille mod Xbox-folk, hvis det andet nu viser sig at være noget rod.

Min største frygt omkring BB er dog, at ingen køber det. For så er det jo lige meget med online på den ene eller den anden måde. Og i dén sammenhæng er det jo bare fedt, at det også kommer til pc, så den potentielle brugerbase er større. Fingers crossed.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Cerialbox » 3. feb 2010 21:56

neonxaos skrev:Jeg har talt med flere om pc-versionen af SFIV, og de siger alle, at onlinedelen er totalt ubrugelig - derfor min frygt. Men jeg håber, at de to dele gøres filtrérbare, så brokkehoveder som jeg kan nøjes med at spille mod Xbox-folk, hvis det andet nu viser sig at være noget rod.

Min største frygt omkring BB er dog, at ingen køber det. For så er det jo lige meget med online på den ene eller den anden måde. Og i dén sammenhæng er det jo bare fedt, at det også kommer til pc, så den potentielle brugerbase er større. Fingers crossed.


Whaaat? SF4 på PC er langt fra uspilleligt, har som sagt spillet godt over 2K kampe og der er ikke den store forskel på Xbox og PC versionen.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf neonxaos » 4. feb 2010 11:31

Godt at høre.

Jeg pønser på at anskaffe alle fire versioner :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Kayniel » 4. feb 2010 14:31

Af ssf4? eller blazblue?

begge spil er vel svære at skaffe 4 forskellige versioner af, ved mindre der bliver udgivet en xbox680 i morgen :)
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf neonxaos » 4. feb 2010 15:30

Blazblue udkommer til PS3, Xbox 360, pc og PSP, så det er ikke så svært. :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Kayniel » 4. feb 2010 18:58

ah, psp. Den så jeg ikke komme.

Jeg er lige blevet færdig med det her semester, så der skal nok blive mere tid til noget SF4/BB nu :)
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Da Senzai » 17. feb 2010 16:40

Jeg var lige i spinderiet for et bytte sko idag, og spurgte derfor inde i GameStop, og de ikke havde et preorder tilbud på BlazBlue.

De sagde, derinde at spillet ikke findes i deres system, og at spillet ikke udkommer herhjemme.

Ikke, at jeg tror på dem, men det sagde de.

Det kunne godt se ud som om, at BlazBlue laver en Mortal Kombat vs DC Universe / Battle Fantasia.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Kayniel » 17. feb 2010 18:12

Hmm, det udkommer allerede i midten af marts. Jeg må indrømme at jeg ser mindre og mindre frem til det, idét jeg har fornemmelsen af, at folk ikke kommer til at spille det i mere end en uge.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf neonxaos » 17. feb 2010 18:20

I don't give a rat's ass :) Onlinedelen er baseret på GGPO, så det skulle være muligt at finde god, lagfri modstand online. Det her spil vil formentlig lige være sagen for mig, når jeg trænger til at spille mod andet end Ryu, Ryu, Ryu, Ryu, Ryu, Ryu, Ryu, Ryu, Ken og Ryu.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Kayniel » 17. feb 2010 18:29

Jeg troede du spillede mod Bob, Bob, Bob, Bob, Bob, Bob, Bob, King og Bob (nej, jeg kender intet til tekken :) - ud over at alle var konge med eddy i t3)

Spørgsmålet er om amerikanerne har lagt det på hylden - i så fald tror jeg spillet dør ret hurtigt. Det er vel begrænset hvor mange crossaint-ædere der dedikerer sin fritid til det.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron