Xboxlife forum

BlazBlue

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Jibla » 9. jul 2010 02:02

http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360

"Lager: Nej
Bestil den nu, producenten har i dag oplyst at de forventer at kunne levere varen indenfor en uge.
Ved forsinkelse vil du straks blive informeret. Vi sender dig varen straks den ankommer til vores lager"

Er de helt forkert på den eller er den god nok?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Cerialbox » 9. jul 2010 02:05

Man skal aldrig stole på det de skriver der. Har 3 gange oplevet at det var fuldkommen falsk og at varen aldrig kom på lager (eller meget senere end det de skrev).
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Jibla » 9. jul 2010 02:07

Yeah, men shopto.net har nu også varen som udsolgt. Til gengæld har de en speciel edition hjemme til Xbox 360. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Cerialbox » 9. jul 2010 02:12

Den er da rimelig billig den der special edition på Shopto, hvorfor bestiller du ikke bare den? Er den for stor til at blive sendt til DK?
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Jibla » 9. jul 2010 02:16

Det ved jeg ikke om den er, jeg gider bare ikke andet end standard æsker. :)

Men jeg tror lige at jeg venter med spillet, det tyder ikke på at andre har købt det. :)

Det overraskede mig bare at spillet egentlig var udkommet.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Cerialbox » 9. jul 2010 02:32

Tænker du på Continuum Shift? Calamity Trigger har da været ude i nogle måneder, mindst.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Da Senzai » 9. jul 2010 06:09

Der er ingen grund til, at du køber Calamity Trigger, Continuum Shift er lige rundt om hjørnet, og der er i forvejen ikke for mange online i Calamity Trigger.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 10. jul 2010 05:51

Jeg troede bare at det var 2'eren fordi at det også hed noget med C. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf pumpking » 19. jul 2010 15:44

ja jeg har lige købt den faktisk Jibla

det er først til oktober at den udkommer i EU og sikkert ved slutningen af måneden, så der er stadig en del tid tilovers til training og lære spillet at kende.

modsat sf er historieren en af spillets vigtige punkter så hvis du vil følge med ska du have 1eren også (video på nettet som alternativ måske)

men der vist ikke mange herfra der spiller dette, fra min friendlist er det kun senzai der har en ranked level men den er på lige fået spillet level.
lad os lave en liste til at se hvor mange vi er så skriv navn på hvis i vil have nogen at spille med
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf pumpking » 19. jul 2010 15:48

ps jeg har købt limited edition på shopto til 250 med fragt, så har man som ekstra artbook og en dvd med gode tips og combo vidoer

fake edit: der er blevet annonceret en limited version af continuum shift til slutningen af august så jeg håber at se folk der. jeg møtte nul i calamaty trigger lidt ærgelidt må jeg tilføje :(
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf Da Senzai » 8. aug 2010 21:18

Så er "Valkenhayn R Hellsing" lige blevet annonceret som ny DLC figur til Continuum shift.

Billede

De tre nye CS figurer + 2 DLC kæmpere giver 5 fightere mere i CS end CT indtil videre (Ja, jeg gik på HTX, og kan regne! :D)

Det nærmer sig en opgradering a la SSFIV størrelse! Det vil helt sikkert være spændende, hvis de bliver ved med at release figurer løbende. Spillet er jo allerede ude i USA.

Spørgsmålet er så bare, hvad de kommer til at koste pr. styk, og ikke mindst om de allerede har figurene færdiglavet (så de burde havde været på disken ved release) og udsender dem med noget tid interval for at tjene penge. Eller om de faktisk laver nye kæmpere efter release, sålænge, at der er demand.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf pumpking » 9. aug 2010 19:09

det kommer til at ligge på 560 mp til hvert figur
der er kun 3 i alt så en mere efter butleren. men som jeg, vil du sikkert blive overrasket over hvem det er og hvordan personen ser ud
og de er ikke i cden figurerne er lavet efter cc var færdigt udviklet
(dlc + m-12 har ikke nogen arcade eller story mode)
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf Da Senzai » 9. aug 2010 19:28

Det er alligevel mange point synes jeg :P

Men okay. BlazBlues characters er også superfede :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf pumpking » 9. aug 2010 19:32

hehe prøv at skrive platinum the trinity på gogle
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf fr1lund » 12. aug 2010 18:34

Så har jeg fået BlazBlue Calamity trigger til PC! Det kører over games for windows live og der burde ikke være nogle problemer med at spille sammen PC og Xbox.

Gamertagget er til venstre ;)
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron