Xboxlife forum

Hvordan spiller I på Jeres Arcade Stick?

Alt snak om Fightingspil.

Hvordan spiller I på Jeres Arcade Stick?

Indlægaf Da Senzai » 24. feb 2009 20:16

Hej!

Hvordan sidder I, når I Gamer med Arcade stick? Jeg spiller ikke så godt, når jeg sidder med sticket på skødet.

Når jeg spiller på Sticket, så ligger jeg med overkroppen i sengen og benene hvilene på den reol mit fjernsyn står på. Herfter når jeg ligger fladt, er sticket placeret i på skødet.

Så jeg ligger vandret, når jeg gamer SF. Det fungerer, hvis det ikke var fordi, at når jeg ligger sådan, så har sticket til Mic´en det med at falde ud.

Jeg kan ikke finde ud af at lave moves når jeg sidder normalt med sticket i skødet. At stille det på et bord er ikke en mulighed, da mit værelse er 1,5-2m bredt.
Senest rettet af Da Senzai 24. feb 2009 20:44, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Citruss » 24. feb 2009 20:42

Jeg sidder i min seng, med sticket foran mig. Sticket ligger på et sammenfoldet tæppe, hvilket gør det kommer lidt længere op i min højde.
Mine ben er krydsede, sådan at jeg ikke ramler ind i fightsticket med dem.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf munckster » 24. feb 2009 22:03

Jeg sidder i en sofa ca. 2-2½m fra mit tv.. sidder med sticket i skødet.. Har prøvet med det på sofabordet, men det holder ikke for er nok lidt for voldsom så sticket flyver rundt :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Jibla » 24. feb 2009 23:56

Ligger enten ned i en stol med benene oppe på en anden stol og med sticket i skødet.

Eller så sidder jeg i stolen med sticket i skødet.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 26. feb 2009 11:58

Jeg sidder i sofaen med sticket i skødet og benene på på sofabordet eller på min chaiselong. Jeg kan ikke rigtig finde ud af det, hvis sticket står på bordet, så jeg vil nok stadig være lidt handicappet på en rigtig arkademaskine. Men der er jo alligevel ingen i Danmark.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron