Xboxlife forum

Street Fighter IV - GamerTags!

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Daimon » 21. feb 2009 23:04

Jeg er også klar på nogen kampe :P

Gamertag: SNorthdale
Daimon
Niveau 4
 
Indlæg: 560


Indlægaf KIAMMI » 22. feb 2009 00:24

Lasborg skrev:Jeg er fighting noob, så jeg har brug for at slås med nogen på mit eget niveau for ellers kommer jeg til at sidde og tude alt for meget.


tjaa så jeg er jeg da fighting über noob, for jeg tabte da over Lasborg (og vandt en enkel eller 2) :P
faktisk er jeg så meget noob, at jeg ikke havde opdaget, at det spritnye fightstick var sat til dpad og ikke leftstick :lol: , så tror pokker at jeg ikke kunne hoppe skråt og lave lækre ting, men sjovt var det sq at spille :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Trashberry » 24. feb 2009 15:26

SHOOORYYYYKEN!!!! dragon punch force attack cancel også cancel den også til ultra. Gal det er svært.

Jeg spiller mest med Ryu, Honda og Sakura.

Bare ad mig :P
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Da Senzai » 24. feb 2009 18:21

GamerTagListe opdateret! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Benthin » 16. mar 2009 16:01

Jeg er stadig kæmpe noob ;) men bare add mig, lige nu spiller jeg mest som M. Bison har dog slet ikke unlocket alle :D
Benthin
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2009 21:13

Jeg har fjernet mit GamerTag fra listen igen. Gider simpelthen ikke spille det her crap mere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Citruss » 17. mar 2009 21:15

hehe, så jeg dig ikke spille det tidligere?

ah well, good old blanka kan tage modet fra de fleste.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2009 21:15

Jo, og det var sidste gang :0/

Jeg gider bare ikke, at det skal være så fucking svært at lave moves og comboer i det her spil. Eller også er jeg bare idiot til fighters.

Fatter ikke, at de overhoveder udgiver det her. Røvsyge figurer og intet lobbysystem. Når vi nu har SFIIHD, kunne de sgu da ligeså godt lave noget nyt istedet, for SFIIHD 1,5
Senest rettet af Da Senzai 17. mar 2009 21:30, rettet i alt 7 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Citruss » 17. mar 2009 21:16

Okay :-) Vi ses i BlazBlue.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf neonxaos » 17. mar 2009 21:56

Da Senzai skrev:Jo, og det var sidste gang :0/

Jeg gider bare ikke, at det skal være så f*cking svært at lave moves og comboer i det her spil. Eller også er jeg bare idiot til fighters.

Fatter ikke, at de overhoveder udgiver det her. Røvsyge figurer og intet lobbysystem. Når vi nu har SFIIHD, kunne de sgu da ligeså godt lave noget nyt istedet, for SFIIHD 1,5


NOOB!!! :D

Nej, timingen er godt nok streng, men langt de fleste moves er da nemme?

Nå, hul i det - vi mødes igen, når der kommer lobbyer, eller når vi får det næste fede fightingspil. Masser af goodies på vej!
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf christianmp » 20. mar 2009 09:49

Da Senzai skrev:Jo, og det var sidste gang :0/

Jeg gider bare ikke, at det skal være så f*cking svært at komme ind på enyeez åndssvage Dhalsim. Eller også er jeg bare idiot til fighters.

Fatter ikke, at de overhoveder udgiver det her. Røvsyge figurer og intet lobbysystem. Når vi nu har SFIIHD, kunne de sgu da ligeså godt lave noget nyt istedet, for SFIIHD 1,5

Dejligt at man kan tilpasse foraet som man ønsker.
Men for helve.. hvor er det også svært med den langlemmede, spritåndede møgkarl.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Krisgebis » 20. mar 2009 10:30

Gamertag: Krisgebis

Har ikke fået tid til at spille så meget, men vil gerne have nogle der kan lære mig nogle tricks.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf KIAMMI » 20. mar 2009 11:35

tjaa jeg venter stadigvæk på mit fight stick, og så vil jeg også være på!!

neonxaos har du fået dit????
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf neonxaos » 20. mar 2009 13:19

KIAMMI - nej, det lader stadig vente på sig!

Krisgebis - jeg er på sent i aften, men jeg stiller gerne op til et par kampe. Nogle af de andre er ved at være bedre end mig, men jeg har da nogle trix oppe i ærmet.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf GiraffeD » 23. mar 2009 23:50

Hey, jeg har det også! :D Så hvis der er nogle dårlige herinde, tager jeg gerne et spil

GT: GiraffeD
Og jeg spiller mest med Ryu (eftersom det er den eneste jeg har vundet med på XBL xD)
og jeg er virkelig dårlig. Jeg har vundet 3/40 kampe på XBL xD
GiraffeD
Niveau 1
 
Indlæg: 81


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron