Xboxlife forum

Kan 2 personer spille over LIVE på samme Xbox 360?

Alt snak om Fightingspil.

Kan 2 personer spille over LIVE på samme Xbox 360?

Indlægaf neonxaos » 10. feb 2009 14:07

Det er ikke umuligt, at dette spørgsmål allerede er stillet andetsteds, men jeg kan ikke finde nogle svar i forbindelse med fightingspil.

Er det muligt at logge to personer på Xbox LIVE og spille fx Street Fighter online sammen? Visse spil tilbyder, at man kan logge en gæst på sin egen konto og spille sammen online. Men hvis det ikke virker i fightingspil, kan man så evt logge på to LIVE-konti samtidig på den samme Xbox, og så invitere den anden spiller ind i sin egen Player Match-lobby?

Hvis dette ikke er muligt, så kunne jeg godt finde på at starte en lille petition til Capcom. Har allerede stillet spørgsmålet på SRK, men har ikke fået svar endnu. Prøver på Capcom Unity i aften.
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Enyeez » 10. feb 2009 14:08

det kommer an på spillet tror jeg, jeg mener at man kan spille 2 fra samme konsol i Bomberman, online.
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf neonxaos » 10. feb 2009 22:13

Man kan tilsyneladende ikke i HD Remix... Jeg vil dog teste det ved lejlighed.

På SRK siger de, at man sandsynligvis kan i SFIV, hvilket forhåbentlig er sandt!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf XboxGeek » 10. feb 2009 22:40

I CoD: World at War kan du godt spille 2 sammen over Xbox-Live.
Nu kan jeg se at du hentyder til fighting spil, men det er nok forskelligt fra spil til spil.
(Det kan godt være mit svar er forkert, er ikke 100% sikker, så bebrejd mig ikke.)
XboxGeek
 


Indlægaf Mr. Aggiz » 10. feb 2009 22:42

Det er rigtigt nok hvad i andre siger, det er kun i bestemte spil, at det er muligt, at have en ekstra med som gæst i spillet.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf loonitunius » 10. feb 2009 22:46

hvordan kan du i codwaw ? jeg har da ikke kunne finde den funktion ? kunne kun i cod3
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron