Xboxlife forum

MK nextgen 2

Alt snak om Fightingspil.

MK nextgen 2

Indlægaf Jibla » 26. jan 2009 22:12

Så er der et nyt MK spil annoneceret men alt omkring det er stadig ukendt. Man kan godt gå udfra at det er en MK vs titel, og mon ikke det er en MK vs DC 2 - with proper netcode? >_<

http://kotaku.com/5139128/mortal-kombat ... 2m-shipped

Men som hardcore MK fan så skal jeg selvfølgelig have det, og jeg hoppede da ind på http://www.noob.com/ med det samme.

Der stod ikke rigtig noget interessant, men jeg undrede mig over det øverste billede. Hvem er ham i den røde gi?

Hvad kunne du godt tænke dig at se i det nyeste MK?

Personligt;

Lagfrit 10 man lobby uden chat lobby systemet (ala Doa4)
Ingen freefall, free kombat og rage.
3D baggrunde men 2D som SFIV - da projektiler virker bedre i 2D.
Lige så god story mode.

Og en masse andet jeg ikke kan komme i tanke om nu.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 26. jan 2009 23:03

Fedest!

Jeg synes, at jeg læste i et link, jeg fandt ved på MugenGuild.com, at det ville være noget lignende Shoalin Monks, men det er nok kun et rygte.

Jeg håber, at det bliver en vs. titel. Jeg synes, at mange af figurerne i 3D mk spillene var overflødige og upersonlige. I et vs spil, får man alle favoriterne fra MK plus en bunke hel nye figurer fra en anden franchise. Altså, nye figurer gameplaymæssigt, men som stadig er cool og veludviklet fra en anden serie, og som man kender og synes er AweSome.

Derudover så er jeg så meget enig med Jibla. Drop Rage, free-fall og Klose Kombat.

Gameplaymæssigt, synes jeg MK vs DC var super. Så. Samme fighting system bare uden 3D movement.

Det ville også være fedt, hvis banerne blev lavet ligesom Dark Alliance og Deception, hvor der var massere af områder i banen. Stage Fatalities må godt venne tilbage. De mindede lidt om Ringouts bare federe :D

BEDRE NETKODE er et must så spillet bliver spillebart. Derudover vil det være fantastisk med "Winners-Stays" online, så man kan spille mere end 1 vs 1.

Roster wishlist vil være; Liu Kang, Reptile, Cyrax og Sheeva :D

Love,

Shin

Billede

Edit: 3D Movements skal også fjernes!
Edit2: Hvis det bliver MK vs DC igen, så er LOBO must have, som DLC!
Senest rettet af Da Senzai 26. jan 2009 23:17, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Firephreakk » 26. jan 2009 23:04

Kunne det ikke være Ken fra Street Fighter?

MK vs Street Fighter?

http://www.comicbookbin.com/ken000.html
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Da Senzai » 26. jan 2009 23:11

Det kunne også være Kobra. En figur fra Deception. Han ligner basicly Ken Masters fra Street Fighter og så har han Jins hoodie fra Tekken 4. Da de første screens fra Deception blev frigivet troede folk, at det var Ken. Så det kan være et hint til, at Kobra kommer som DLC :P

Men dunno´er. Boon er meget kryptisk med sine hints :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Firephreakk » 26. jan 2009 23:19

Mortal Kombat vs Street Fighter er måske meget passende, når man tænker over det.

Hvis SF4 får stor succes og MK har fået en revival med MKvsDC, så lugter det jo meget af penge, hvis man lige merger succeserne.

Der er jo mange farverige figurer i SF ligesom i MK.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg hverken kender Kobra eller Deception, så det er rene gætterier fra min side.

Nu gik hovedskriften på et nyt spil og ikke bare DLC, så jeg ved ikke helt om DLC er et issue. Måske flere karakterer fra MK eller DC universet. Der er jo unægtelig nogen at tage af.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf neonxaos » 27. jan 2009 12:53

Jeg troede faktisk at MK ville dø efter MK vs DC, men det har jo solgt ganske fint. Nu må vi bare se, om Midway overlever længe nok til at lave etnyt spil i serien...

MK vs Street Fighter kunne være morsomt. Jeg har svært ved at se, hvordan det skulle fungere, men lad dem da prøve!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf WraithDK » 27. jan 2009 13:01

Hehe ja - MK vs. SF kunen være ret fedt, ellers skulle det være mod dem fra tekken - eller alle 3 - kunne været pænt syret :P
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf GarlicEddy » 30. jan 2009 23:22

ville deesværre havde svært ved at se hvordan det skulle lykkes at lave MK vs SF da det ville betyde at de skulle blive enige om hvordan grafikken skulle være endten skulle street fighter chars'ne blive mere som dem i mk eller også skulle mk blive enige om at lave det specille from som der er i SF4 så enten ville SF fan blive skuffet eller også ville MK fansne blive skuffet, men vis det skulle være kunne det jo lade sig gøre vis det var tekken se det ville være cool :P
GarlicEddy
Niveau 0
 
Indlæg: 22



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron