Xboxlife forum

Fighting sticks - beskrivelser og anmeldelser

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Narfan » 29. jun 2010 12:22

ok damn.. kender i en sted jeg kan få den for god pris?
Billede
Narfan
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Vicsage » 29. jun 2010 18:11

Narfan skrev:hvad er forskel på de 2?
http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
er den til street fighter meget bedre?


Hold dig fra Tekken 6 sticket. Det er simpelthen så elendigt. Brug hellere de 500 kroner på et Hori EX 2 stick der koster det samme, og er laaangt bedre.
Vicsage
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf pumpking » 29. jun 2010 20:17

hmm det var lidt ærgelidt..

pris for brugte figtstick ligger mellem 500 - 800 kr

men jeg kunne ikke finde mere end den ene jeg fandt.

det ser ud som om xbox versionen er udsolgte mange steder, sikkert begrund af at xbox kontroleren er besværligt at bruge til figthing.

af dem jeg har set er billigespil.dk den med det laveste pris 830 kr. men de er udsolgte. du kan måske ringe og høre hvornår de er på lager igen.

her er de på lager men koster 930 kr
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=361759

men er stadig ret godt, og det er ny. jeg købte min til 1200 med forsendelse

dog synes jeg det er lidt mærkelig at den ligger under katagorien action og ikke tilbehør.. hehe
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Fighting sticks - beskrivelser og anmeldelser

Indlægaf Lasborg » 27. apr 2011 13:36

Nu hvor MK er kommet har jeg igen lyst til at få mig et fight stick. Kan se at det er muligt at få Tekken 6 Hori sticket til omkring 350 kr. Har set at det ikke har fået vildt gode anmeldelser rundt omkring, men er det ikke et ok casual stick til prisen?
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fighting sticks - beskrivelser og anmeldelser

Indlægaf Lasborg » 29. apr 2011 09:14

Ingen svar :(
Nå fuck it, jeg har bestilt den, så må vi se om det går.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fighting sticks - beskrivelser og anmeldelser

Indlægaf Da Senzai » 29. apr 2011 11:38

Som kan læses i "Tak for denne gang", så er alle dem, der ved noget om Sticks skredet fra Xboxlife.dk.

Jeg har selv 6 Hori Sticks, som jeg er ret glad for. 2 Hori EX2, 2 Hori Real Arcade Pro EX, Hori Real Arcade Pro 3 og et Hori Arcade Fighting Stick. Dog virker Hori Acade Fighting Sticket til PS3 til at være af lidt sløjere kvalitet end dem til Xbox 360, men det er måske bare mit stick.

Hvis det er Tekken-Sticket fra Tekken-bundlen, så skal du være opmærksom på, at der ikke er mulighed for at bruge headset sammen med det.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Fighting sticks - beskrivelser og anmeldelser

Indlægaf Lasborg » 29. apr 2011 12:32

Ahh ok. Det er den fra Tekken 6, lyder da underligt at de har "fjernet" jacksticket til headsettet, eftersom de bruger Microsofts Wireless protokol så skulle der i i hvert fald ikke være nogen egentlig grund til ikke at tage den med. Men det er ikke noget der gør mig noget, taler sjældent når jeg spiller.

Og så kan man jo altid modde den på et senere tidspunkt, hvis man vil have andre parts i.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster