Xboxlife forum

Fightingspil på vej

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf neonxaos » 19. feb 2010 08:05

Updated.

Fra nu af står de nyeste ændringer med fed skrift.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 21. mar 2010 08:42

Samurai Shodown Sen udkommer den 16 April

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003 ... d_i=468294

Ret crazy, at der kommer 3 fighters inden for en måned tidsramme. SSFIV, BB og SSS :o!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 1. jul 2010 16:27

Opdateret. Hvad har jeg glem? (Ingen boksning eller wrestling-titler her, de hører mere under sport)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf jQrgensen » 1. jul 2010 18:15

Da Senzai skrev:UFC er et Wrestling spil :P Har du prøvet det`?

Men hensyn til den liste, så skal du nok ikke spille UFC, hvis du vil have
noget vildt :)

UFC spillene er rimelige slowpaced.

Jeg er godt klar over, at de rammer hinanden rigtigt i UFC, men det ændrer jo ikke på at gameplayet i spillet er wrestling :)

Love,

Shin.


UFC er IKKE et wrestling spil - Wrestling er inde over spillet men UFC er bygget op på MMA som er mixed martial arts.
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf Jibla » 1. jul 2010 19:23

jQrgensen skrev:UFC er IKKE et wrestling spil - Wrestling er inde over spillet men UFC er bygget op på MMA som er mixed martial arts.


Men gameplayet, som Senzai skriver, er bygget op som et wrestling spil og ikke et fighting spil. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 1. jul 2010 19:57

Smukt, Neon :D

Du mangler dog Deadliest Warrior (arkade titel), der vist kommer den 25 Juli.


UFC er et Wrestlingspil.
Senest rettet af Da Senzai 1. jul 2010 20:33, rettet i alt 4 gange.
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 1. jul 2010 20:07

Men MK9 er sat til forår 2011. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf jQrgensen » 1. jul 2010 21:19

Jibla skrev:
jQrgensen skrev:UFC er IKKE et wrestling spil - Wrestling er inde over spillet men UFC er bygget op på MMA som er mixed martial arts.


Men gameplayet, som Senzai skriver, er bygget op som et wrestling spil og ikke et fighting spil. :)


2 mand i en ring eller 2 mand i en storby eller et hvilket som helst andet scenarie giver vel det samme. UFC er ikke et wrestler spil.
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf Da Senzai » 1. jul 2010 21:28

UFC er et nærmere et Wrestlingspil end et Fighting Spil.

For at bruge dit eget eksempel, så er der også 2 mand mod hinanden i Wrestlingspil.

Jeg kan godt fornemme, at det er nyttesløst at diskuterer det med dig, men jeg bliver simpelthen så arrig over at læse, at du mener at UFC er et fighting game.

Prøv at gå på Markedspladsen, og hent en Demo af enten Virtua Fighter 5 eller Dead or Alive 4. Bagefter kan du hente en Demo af hvilket som helst Wrestlingspil, og så kan du se, hvilken titel UFC spillene ligner mest.

Er dit Gamertag på Xboxlife repræsentativt for hvilket spil du har spillet? Isåfald bør du slet ikke udtale dig så standhaftigt.

Jeg bliver lige en kælling nu, men nøj, hvor kan jeg ikke have, at du mener at UFC ikke er et Wrestling spil, men en fighter i samme dur på højde med Tekken, VF, osv.
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf jQrgensen » 1. jul 2010 21:41

Da Senzai skrev:UFC er et nærmere et Wrestlingspil end et Fighting Spil.

For at bruge dit eget eksempel, så er der også 2 mand mod hinanden i Wrestlingspil.

Jeg kan godt fornemme, at det er nyttesløst at diskuterer det med dig, men jeg bliver simpelthen så arrig over at læse, at du mener at UFC er et fighting game.

Prøv at gå på Markedspladsen, og hent en Demo af enten Virtua Fighter 5 eller Dead or Alive 4. Bagefter kan du hente en Demo af hvilket som helst Wrestlingspil, og så kan du se, hvilken titel UFC spillene ligner mest.

Er dit Gamertag på Xboxlife repræsentativt for hvilket spil du har spillet? Isåfald bør du slet ikke udtale dig så standhaftigt.



Jeg bliver lige en kælling nu, men nøj, hvor kan jeg ikke have, at du mener at UFC ikke er et Wrestling spil, men en fighter i samme dur på højde med Tekken, VF, osv.


Nu kan du ikke bruge mit gamertag til meget da jeg ikke har spillet xbox i 2 år. Det kan da godt være at UFC minder om et wrestling spil - men det er ikke lavet eller tiltænkt til at være et wrestler spil. Har aldrig nogensinde sagt at jeg mener UFC er et fighting spil der minder om tekken eller VF - Jeg siger bare at UFC ikke er et wrestler spil og bliver kategoriseret som et fighterspil
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf neonxaos » 1. jul 2010 23:44

UFC er et MMA-spil, som simulerer en sportsgren. Men fightingspil defineres som spil, hvor to modstandere slås mod hinanden. Ergo er UFC teknisk set et fightingspil, men det er primært et sportsspil, altså en simulation af noget virkeligt. Det er dog langt fra den rene fightinggenre, som vi diskuterer her. De har typisk meget lidt med virkeligheden at gøre, og bygger på sammenkædninger af hurtige comboer, special attacks og counters, næsten altid med overnaturlige og overmenneskelige elementer. Vi ønsker ikke at se ned på spil, der handler om MMA, wrestling eller boksning - det er bare ikke formålet med dette forum.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 2. jul 2010 00:53

Du skriver så smukt Neon.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Kayniel » 20. jul 2010 14:05

http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf neonxaos » 21. jul 2010 16:06

Kayniel skrev:eh..


Du skriver så smukt, Kanel!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Kayniel » 21. jul 2010 17:22

Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron