Xboxlife forum

Fightingspil på vej

Alt snak om Fightingspil.

Re: Fightingspil på vej

Indlægaf TerrificFalcon » 31. maj 2012 16:59

Ser godt ud, men det er af Mortal Kombat-fyrene, desværre. Jaja, det kan sagtens være at de igen formår at lave den bedste story-del i et fighting-spil i denne konsolgeneration, men deres netkoder er noget værre lort, og så er der jo ligesom ikke så meget ved det, desværre. Umiddelbart vil jeg gerne sige, at jeg springer over denne her titel... Men for helvede, hvor ser det da godt ud.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Fightingspil på vej

Indlægaf Hasani94 » 31. maj 2012 19:23

Det ser sgu AWESOME ud, også er det Netheream der står for det <3 Jeg er officielt blevet hypet!
- Troede at det var en slags; MK vs Dc Universe 2, inden jeg så videon :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Fightingspil på vej

Indlægaf TerrificFalcon » 31. maj 2012 22:24

Angiveligt betyder hvilken figur man er, på hvilken del af banen (det er multi-stages) utroligt meget. Det er da komplet skod, at banevalg rent faktisk kan betyde at du får det MEGET sværere med den karakter du har valgt at spille som; det lyder jo på ingen måde kompetetivt, og jeg kom altså ikke her for casual-spil.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Fightingspil på vej

Indlægaf Hasani94 » 1. jun 2012 00:21

TerrificFalcon skrev: Det er da komplet skod, at banevalg rent faktisk kan betyde at du får det MEGET sværere med den karakter du har valgt at spille som.


Altså, er det noget du har læst dig frem til eller bare noget du gætter?
- Tror personligt ikke at de kan finde på at lave sådan noget... Characters i Netherealm spil plejer at være nogenlunde balanced, eller er det bare mig der syns det ? :S
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Fightingspil på vej

Indlægaf TerrificFalcon » 1. jun 2012 00:54

Ed Boon skrev:You're really going to want to care where you are, in which background, with which character.


Fra første interview omkring spillet. Det kan du så tolke som du har lyst til, men det betyder forskellige baner (med en tydelig en, som det fremstår af hans styrkemarkør i form af really) har forskellige påvirkninger på forskellige figurer. Jeg gider ikke at spille, hvis et tilfældigt banevalg kan være det der afgør om det er Shin eller mig der vinder kampen. Det er simpelthen for casual til mig.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Fightingspil på vej

Indlægaf ALIE » 1. jun 2012 09:09

Ed Boon You're really going to want to care where you are, in which background, with which character.



http://e3.gamespot.com/video/6379456/in ... -w-ed-boon

ja må indrømme, det gør mig lidt bange.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Fightingspil på vej

Indlægaf Hasani94 » 1. jun 2012 10:07

TerrificFalcon skrev:
Ed Boon skrev:You're really going to want to care where you are, in which background, with which character.


Fra første interview omkring spillet. Det kan du så tolke som du har lyst til, men det betyder forskellige baner (med en tydelig en, som det fremstår af hans styrkemarkør i form af really) har forskellige påvirkninger på forskellige figurer. Jeg gider ikke at spille, hvis et tilfældigt banevalg kan være det der afgør om det er Shin eller mig der vinder kampen. Det er simpelthen for casual til mig.


Det havde jeg sku ikke set.
Må også inddrømme at det fjerner meget af mit hype omkring spillet :(
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron