Xboxlife forum

Tekken 6 - generel tråd

Alt snak om Fightingspil.

Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf neonxaos » 13. jan 2011 19:28

Prozel skrev:No offence, men hvor mange Tekken tråde er der lige? Et helt sub-forum er måske lidt overkill.


Vi taler om et separat site, ikke et separat Tekken-forum her.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Prozel » 13. jan 2011 19:34

neonxaos skrev:
Prozel skrev:No offence, men hvor mange Tekken tråde er der lige? Et helt sub-forum er måske lidt overkill.


Vi taler om et separat site, ikke et separat Tekken-forum her.


Oh, overså jeg lige. Beklager Stoffer ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Cerialbox » 13. jan 2011 20:25

EpicStoffer skrev:Var der ikke også noget med at de ville lave deres egen Tekken side?

Når moderatoren går ind i min pm og sletter et link jeg har fået tilsendt, well, then it`s my que to leave this place ;)

-Stoffer


Det sker skam helt automatisk. Linket til den hjemmeside bliver bare erstattet med "Fjernet af moderator".
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf EpicStoffer » 13. jan 2011 20:57

Det er stadig bullshit, og over grænsen når man bliver nød til at benytte et andet medie for bare at sende et link over pm.

Jeg er alligevel også hovedsagligt på tekken zaibatsu, og jeg gider ikke det her fucking bullshit.

Vi ses på et andet forum gutter, ellers så ses vi over live ;)

-Stoffer
EpicStoffer
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf neonxaos » 14. jan 2011 10:08

Okay, hvis der bliver pillet ved mine PM'er, automatisk eller ikke, så er jeg godt nok også den, der er ved at være skredet.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Prozel » 14. jan 2011 13:02

Det sker automatik, ergo gælder det alle :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf neonxaos » 14. jan 2011 13:26

Defor er det stadig noget svineri. Så er der jo ikke noget, der hedder private meddelelser.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf ShredNinja » 14. jan 2011 18:33

Well - dette har naaet topmaalet af absurditet. I kender min holdning, men jeg haaber, at moderatorerne vil tage sig tid til at laese foelgende, for jeg synes, det er paa sin plads at begrunde vores exit.

Vi befinder os i 2011. Der findes masser af gamingsites. Paa hvilken planet befinder moderatorerne sig, hvor det giver mening at fjerne omtale af andre sites i samme branche med henvisning til, at det er reklame? Og i private beskeder? Ikke alene ryger ideen med "privat", men at det skulle fungere som reklame naar kommunikationen gaar fra en til en?

Vi forsoeger at samle et community inden for fighting og stable events paa benene. Xboxlife fungerer direkte som en stopklods for dette ved at forhindre omtale af events, der ikke foregaar i xboxlife-regi.

I stedet for at bidrage til et gaming-community paa tvaers af sites, giver xboxlife blot sig selv et daarligt ry rundt omkring ved at fastholde en direkte antik tilgang til nettet. Det svarer til, at man paa politiken.dk skulle foregive, at berlingske.dk ikke eksisterede.

Hvis I virkelig mener, at I har saa lidt at byde paa i forhold til de sites, I ser som jeres konkurrenter, at det er noedvendigt for jer og jeres brugere at foregive, at de ikke eksisterer, saa burde det godt nok vaere det stoerste roede flag, jeres annoncoerer nogensinde har set.

Jeg haaber meget, I vil svare - gerne med en bedre begrundelse end, kan man ikke lide lugten i bageriet, kan man skride, for jeg savner virkelig gode argumenter for jeres politik.

/Shred

P. S. @Stoffer - hvis du ikke ved, hvor "vi er gaaet hen", saa send en besked over Live. For jeg kan jo ikke skrive det her...
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Da Senzai » 14. jan 2011 19:32

Så er der ellers dømt bye-bye Lenin.

Jeg kan sagtens følge jeres frustration, for det er møg-irriterende. Især fordi, at når vi er så få Fightere, som vi er, så gælder det om - synes jeg - at kommunikere med hinanden, og gøre ALLE opmærksom på, hver gang, der sker eller bliver afholdt noget, således, at vi fighting gamere ikke sidder alene uden nogen at spille med. Det er bare ikke muligt herinde med link-politikken :(

Det er ikke ligesom med Call of Duty, Halo og hvad de unge ellers spiller nu-om-dage, hvor man knap kan gå ud af hoveddøren uden at falde over nogle FPS-tosser (sagt med glimt i øjet - da jeg selv <3 ShadowRun ;) )

Jeg bliver ved med at skrive (eller nok mest læse, når I er væk) herinde for Xboxlife er stadig Nr. 1 danske Mainstream Xbox 360 site, og når nye spillere leder efter folk at spille med, er Xboxlife.dk nok stedet, hvor disse spørger først - og det vil være en skam, hvis nytilkommerne forsvinder igen, fordi, at de ikke ved, at der findes andre, der spiller samme spil som dem.

Jeg er ikke imod Xboxlife.dk eller andre sider. Jeg er for Fighting Communitiet, og det var da meget sjov at spille både SoulCalibur IV og SFIV ved X-1, og det var ganske fornøjeligt at være med til Xboxlife´s Tekken 6 arrangement, der blev afholdt på Frederiksberg lidt før release.

- Shin
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf centric dk » 14. jan 2011 21:55

ShredNinja skrev:[...]jeg haaber, at moderatorerne vil tage sig tid til at laese foelgende.

Så skriv til en af os, direkte til moderator@xboxlife.dk eller til Skou. Vi læser ikke alle indlæg, slet ikke i en tråd på 45 sider.

ShredNinja skrev:Paa hvilken planet befinder moderatorerne sig, hvor det giver mening at fjerne omtale af andre sites i samme branche med henvisning til, at det er reklame? Og i private beskeder? Ikke alene ryger ideen med "privat", men at det skulle fungere som reklame naar kommunikationen gaar fra en til en?

Jeg vil ikke sættes i bås som "en ond moderator" og jeg bliver provokeret af dit ordvalg. Jeg bruger min fritid på at hjælpe siden og sørge for at reglerne bliver overholdt. Jeg har ikke lavet reglerne og jeg har ikke tjent en eneste krone på denne side i de år jeg har fulgt med. Skou ejer denne side og han er den eneste der har indtægt herfra. Han er også den eneste der har udgifter og de skal dækkes (vi arbejder alle gratis). Derfor er censuren omkring konkurrenter blevet valgt i forsøg på at optimere indtjeningen. Jeg vil ikke komme med min mening omkring dette, blot fortælle hvordan det hænger sammen.

ShredNinja skrev:Vi forsoeger at samle et community inden for fighting og stable events paa benene.

Det synes jeg er godt.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf ALIE » 17. apr 2011 23:57

er der nogen billeder eller vid af Tekken X Street Fighter?
har kun set Street Fighter X Tekken.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Cerialbox » 18. apr 2011 01:55

Ikke endnu, kun en model af Ryu Billede
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Da Senzai » 18. apr 2011 06:56

Ak Ja, Tekken-tråden.. Det var tider!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Jibla » 6. aug 2011 20:52

Så spiller jeg Tekken 6 igen!
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Da Senzai » 6. aug 2011 21:13

Stærkt!

Så kan du pas´ne nå at stille op til dette års officielle DM (som i officielt sponsoreret af Namco, og finalerne kommer op på deres hjemmeside) i Tekken 6 ved Genki i Roskilde imorgen klokken 12.00 :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron