Xboxlife forum

Tekken 6 - generel tråd

Alt snak om Fightingspil.

Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf neonxaos » 14. jan 2009 13:54

Hej alle

Jeg sad oppe det halve af natten og gloede Tekken 6-videoer, og min holdning til spillet ændrede sig godt nok lidt. Det ligner mere af det samme, ja, men der er godt nok meget indhold, nye moves og en absurd masse characters at vælge mellem. Jeg savner Tekken lidt, og jeg savner at ævle om det, så jeg tænkte, at denne tråd måske kunne hjælpe.

Så alle jer derude - skal I have spillet, er I trætte af Tekken, ønsker I som jeg at gå i hi indtil efteråret for at mindske ventetiden? ÆVL LØS!

PS: Kunne det ikke være en ide at have et forum her på Xboxlife, kun til fighting-spil? Så kan alle andre styre uden om alt vores vrøvl om comboer, frame advantages, okizeme og arkadesticks til 2000 kr. stykket? Hvem har noget at sige i den sag?
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 14. jan 2009 15:10

Heh, jeg var faktisk forbi TekkenClub dk, og fik også set på nogle Match Videoer, og jeg er faktisk positivt overrasket!

Det ser federe ud en jeg troede

Jeg har ikke spillet Tekken seriøst siden Tekken 4, da jeg blev megatræt af alle de juggles og feje groundstomps i Tekken 5. Tekken 6 bliver vel kun værre, men det ser faktisk ret sjovt ud alligevel. Jeg så mest Kampe med Law (min Main, sammen med Hwoarang og Kazuya), og han ser så vild ud nu! Så jeg glæder mig faktisk nu.

Jeg har også langt mærke til at mange af de nye figurer ligner nogle, der hører til i en 2D Fighter. Lars ligner supermeget Rock Howard, Lily ligner Ingrid og hende Dr. B´s datter ligner en, der er som skudt ud af en Anime.

Nu glæder jeg mig, men jeg kan godt forestille mig, at jeg bliver en rigtig dårlig taber, når først spillet udkommer, og jeg gentagne gange bliver trådt på og jugglet til helvede. :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 14. jan 2009 15:12

Hvis det ikke har fatalities eller hadouken, så spiller vi det ikke.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 14. jan 2009 18:06

Yeah, Kaz ser helt gal ud. Men damn, se nogle kampe med MadDogJin, der spiller Hwoarang (crap, nu kan vi ikke kalde ham Bob mere).

http://www.youtube.com/watch?v=LvxxvccscbQ - crap kvali, men interessante juggles.

http://www.youtube.com/watch?v=l1M0uMIT ... re=related - samme spillere, samme kvali, men bedre kamp - og MadDog spiller lidt Zafina

Hvis i finder gode videoer, post dem endelig her!

Jeg glæder mig engentlig til jugglefesten - ja, man bliver irriteret på det, men dang, det er labert at udføre store juggles.


Var det ikke en ide med et ekstra forum til os nørder? Eller er det bare mig?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 15. jan 2009 00:27

http://www.youtube.com/watch?v=Tq-3TddPpTQ - Go9ma_KILLER vs KickMASTER.

FEAR THE OPTIMUS JACK-5!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf ALIE » 15. jan 2009 00:40

ser fed ud bare fordig det ikke er en million gange flottere så er folk skuffet. tekken har det beste dybeste kamp system de beste figure og historier. street fhigther og dead og mortal kan godt gæmme sig
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf armorking » 15. jan 2009 20:34

langt tid til spillet udkommer (: hvis namco bandai tilføje tag i tekken 6 , vil det være det bedste fighting spil nogenisnde . Uden tag vil slet ikke tænke på spillet , det går meget op i syge juggles , man kan næsten ikke bevæge sig og det er det væreste ved spillet (: synes jeg
armorking
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Maltéz » 15. jan 2009 20:39

Håber Namco får styr på netkoden denne gang. Jeg solgte Soul Calibur IV efter to uger pga. netop det.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf cdr » 15. jan 2009 21:00

Jeg var die hard Tekken fan før i tiden, har haft alle titlerne, og har dog et par stykker endnu.

Men glæder mig stadig mere til SFIV næste månede.
Og regner nok med at købe Tekken 6 til min PS3, da jeg synes at det skal holdes på en Playstation.
Billede
cdr
Niveau 4
 
Indlæg: 500


Indlægaf sLux » 15. jan 2009 21:31

Tekken er fedt, i små doser :P

Jeg vil gerne spille som Lei eller Law. :-) (lei hvis Shin tager Law).
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf TerrificFalcon » 15. jan 2009 21:36

Jeg glæder mig fandeme til TEKKEN 6. Jeg har allerede spillet 40+ kampe af arcadeversionen i Japan, og det føles VIRKELIGT godt. Det er også dejligt med et spil hvor der er to forskellige grupper af mennesker; Dem der kan juggle, og dem der ikke kan.

Jeg har egentligt altid kunnet lide TEKKEN, fordi at det er så nemt at tage op for mange, men samtidigt så svært at mestre. Tror også at jeG ryger på King i denne her omgang. Han har sgu altid været min favoritfigur, lige siden Tag, som var mit første spil i serien.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf neonxaos » 16. jan 2009 10:16

Yeah - Tekken handler om juggles, men så er det også det, vi skal spille det for. Det er faktisk fedt nok i min bog - man kan jo få sit timing/action-fix i Street Fighter :)

Jeg skal spille Devil Jin!

...

Naaaaaah :)

Efter at have set Go9ma, så har jeg lyst til at prøve Jack.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 16. jan 2009 15:22

sLux skrev:Tekken er fedt, i små doser :P

Jeg vil gerne spille som Lei eller Law. :-) (lei hvis Shin tager Law).


Lei er også nice! Jeg bankede Sidney Lee´s Heihachi med Lei til D3! xD

Men så tog han Jinpache og whoopede min behind 5-0 perfect ^^;

Haha!

Vi kan også lege, slux, at du er Jackie Chan og så er jeg Bruce Lee, og så representer vi Hong Kong! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Capper » 16. jan 2009 23:27

Det ser vildt fedt ud. Er der lavet en dato for hvornår det udkommer?

Vil sgu rigtig gerne have det til den tid.
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf munckster » 16. jan 2009 23:36

Skal helt sikkert også have Tekken 6, bare fordi det er Tekken. Men må indrømme jeg også ser mere frem til SF4 næste måned.. Tror jeg vil spille Jack eller Bryan, dem har jeg altid godt ku li'.. (har aldrig været specielt hård til fighting, men elsker dem:P )
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron