Xboxlife forum

Tekken 6 - generel tråd

Alt snak om Fightingspil.

Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf ShredNinja » 31. dec 2010 15:31

Hey Adnan

Helt sikkert! Det vil sgu være cool at få en samlet side for Tekken-communityet, som back in the day ;-) så kan vi også slippe for "Fjernet af moderator", når vi gør opmærksom på, at der - surprise! - eksisterer ANDRE gamingsites derude, også på dansk...

Giv endelig lyd, når I får det op at køre, så skal jeg nok garantere, at jeg opretter mig derinde :-)

Godt nytår til jer alle!
/Shred
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Da Senzai » 31. dec 2010 16:43

Haha, jeg var også medlem af TekkenClub.dk back in the days. Dengang folk vidste, at det var Sidney man talte om, når man refererede til Chucky :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Cerialbox » 31. dec 2010 16:55

Hey, hvorfor blev min post slettet? Det er da en genial video (http://www.youtube.com/watch?v=o_ls7Rxr7Zk)
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Morten Skou » 31. dec 2010 17:16

Cerialbox skrev:Hey, hvorfor blev min post slettet? Det er da en genial video (http://www.youtube.com/watch?v=o_ls7Rxr7Zk)


Hvad har den med Tekken at gøre?

Fremover, hvis et indlæg bliver slettet af en moderator, så lad venligst være med at oprette det igen - det er jo nok blevet slettet af en årsag. Tag istedet fat i en online moderator :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf EpicStoffer » 31. dec 2010 17:23

@Cerial

Jeg forstår heller ikke hvorfor du ser dig nødsaget til at poste det inde i den er tråd?

Overvejet at gå ind i en random off topic tråd hvis du savner nogle at tale med?

-Stoffer
EpicStoffer
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf TerrificFalcon » 31. dec 2010 17:34

Knægten prøver jo på at spise fyren af med en historie om at han arbejder for Heihachi Mishima - som er en figur i Tekken (come on, der burde du i hvert fald ikke stå af, Stoffer :P). Og så ruller den jo ellers bare videre derfra.

Det er borderline-relevant, i form af at det praktisk talt ikke er mere end en fanvideo - som jo dog burde høre hjemme i tråden her.

Det lyder ærligt talt som om at I dømmer videoen ud fra de første 10 sekunder - og i så fald, så er I begge to gået glip af en god Tekkenrelateret griner, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf EpicStoffer » 31. dec 2010 17:44

Flame off

Haha, yeah jeg lukkede den ned efter de første 10 sek tid :P

My bad ;)

"Heihachi Mishima is a game" :D

-Stoffer
EpicStoffer
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf EpicStoffer » 2. jan 2011 15:45

Jeg havde lige skrevet det vildeste indlæg, og kommer så til at trykke på back... Fucked up! #-o

Super kort version :

Boosting by deathmatch. Yes, no? Why?

-Stoffer
EpicStoffer
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf ShredNinja » 2. jan 2011 16:33

Det er jo sådan, de ofte gør det i arcadehallerne. Altså spiller deathmatch om promotion/demotion. Men det er jo ikke at booste. Boosting er, når den ene spiller lader den anden vinde, for at han kan få sin rank op. DET er til gengæld plat, men ikke noget der kan få mit pis i kog. Af samme årsag skal man altid tage folks rank online med et gran salt, indtil man har spillet mod dem. Det er ikke altid til at vide, om det er legit ;-)

Jeg mener virkelig, at Tekken kunne have godt af at få indført et "ligasystem", eller hvad vi nu skal kalde det, i stil med SSFIV's Championship Mode, så man kunne blive paired med spillere på samme niveau som en selv, når man spiller "for alvor". Ja man kan søge efter kampe med rank som søgekriterium, men det fungerer jo ca lige så godt som at gå ned i Føtex og udfordre pensionisten i køen foran en selv til deathmatch. Eller er jeres erfaring anderledes? ;-)

/Shred

PS:@Stoffer - altid ctrl+a -> ctrl+c med dine indlæg - så undgår du som regel at miste det, du har skrevet, ved en fejl ;-)
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Da Senzai » 2. jan 2011 16:35

Rigtige mænd tager ikke backup.




- Men de græder meget! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf neonxaos » 5. jan 2011 08:44

Random noob: U fukin cheat!
Mig: Why?
Random noob: U pin me down and never let me get back up!
Mig: That's the game. It is you who has to learn. Google the word 'okizeme'!
Random noob: OK good point! Seems I'm just fucked!

Hvad i...? Fik man simpelthen brugt logik på en af dem?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf EpicStoffer » 7. jan 2011 01:52

I doubt it... :wink:

Tror jeg vil forsøge at lave Baek min bedste nye sub... 8)

Fury of kicks team ftw :twisted:


-Stoffer
EpicStoffer
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf ShredNinja » 13. jan 2011 15:59

http://www.eventhubs.com/news/2011/jan/ ... l-feature/

Folk der disconnecter meget vil blive paired med andre disconnecters i deres eget private "helvede" - awesome!
Jeg ved godt, det teknisk set handler om MvC 3, men damn hvor ville det vaere nice med saadan en feature i Tekken :-)

On a sidenote, saa var jeg for nylig forbi Ishoej og de gale Tekken-spillere (Adnan og co). De paataenker at goere soendag til fast Tekken-dag, saa nu synes jeg lige, jeg ville naevne det her as well, naar nu Adnan ikke har gjort det. Jeg kan ikke linke til hans post fordi xboxlife saa vil miste samtlige indtaegter og internettet, som vi kender det, vil moede sin undergang. Men I ved, hvor de haenger ud ;-)

/Shred aus Österreich - "Bitte - haben sie etwas ANDERES als Knödl? Bitte..."
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf EpicStoffer » 13. jan 2011 18:25

Var der ikke også noget med at de ville lave deres egen Tekken side?

Når moderatoren går ind i min pm og sletter et link jeg har fået tilsendt, well, then it`s my que to leave this place ;)

-Stoffer
EpicStoffer
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Tekken 6 - generel tråd

Indlægaf Prozel » 13. jan 2011 19:14

No offence, men hvor mange Tekken tråde er der lige? Et helt sub-forum er måske lidt overkill.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron