Xboxlife forum

Super Street fighter II Turbo HD Remix

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Da Senzai » 21. jan 2009 22:19

Haha! Abel havde jeg faktisk overvejet, som min 3rd mand! xD

Tror også, at jeg snupper Dan :0P

Tror det bliver sådan her;

Main; Fei Long
Secondary; Zangeif
Third; Dan
Fjerde; Abel (man han er nok kun måske, for jeg har jo ikke prøvet ham endnu :P)

Fei Long og Zangeif er dog 100% :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf munckster » 21. jan 2009 22:21

Guile har heller ik ligefrem ret mange special moves.. så ved ik om jeg gider maine ham 100%.. Ellers er M. Bison os awesome :P Og min backup er Ken.. hehe
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Da Senzai » 21. jan 2009 22:25

Tilgengæld har Guile så forward+fierce kick. Nok det vildelste spark i gaming history! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf munckster » 21. jan 2009 22:29

munckster skrev: -need arcade stick! Er Hori EX2 fine nok ? Flere der godt nok sagde på hadouken.tv at de let går i stykker..?


Bliver nødt til at investere i et arcade stick til SFIV... Standard controlleren holder bare ikke.... men er Hori EX2 fine nok ?
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 21. jan 2009 23:54

Til jer med forbindelsesproblemer - har I prøvet et køre Xboxens LIVE connection test? Hvis jeres NAT er Moderate eller Strict, så kan I have meget svært ved at connecte.

Damn mand, Amiga-versionen af SFII... Man skulle skifte disk tre gange mellem hver kamp, og man skulle udføre alle moves med EN KNAP. Det var fighting for de virkelig hardcore.

Angående stick - Hori EX2 er et udmærket stick. Jeg har tæsket mit godt og grundigt i et år, og selv om det virker en smule mere løst end før, så holder det. I skal bare passe MEGET på stikket til headsets - det kan ikke tåle meget. Alle som har hørt mig tale online kan nok bekræfte, at jeg efterhånden skratter en del, og jeg må tit lige unplugge headsettet og sætte det tilbage igen.

Ellers kan man vælge MadCatz nye FightStick - det er ikke voldsomt dyrt, men skulle også være af fin kvali. Og er man ikke rask i knolden (som jeg), så er der også MadCatz Tournament Edition-sticket til ca 1200 kr, men det er ustyrlig svært at forudbestille i øjeblikket.
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 22. jan 2009 12:07

Den siger ikke noget om der er Strict eller Moderate NAT... (ku bedre li den gamle network test?)

Har du et link til det der MadCatz FightStick?
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 22. jan 2009 13:29

Den nye test brokker sig kun, hvis du IKKE har Open NAT, såvidt jeg ved, så problemet må ligge et andet sted.

MadCatz FightStick: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001 ... d_i=468294

MadCatz FightStick TE: http://www.amazon.co.uk/Street-Fighter- ... im_vg_h__2

Jeg har kigget mig omkring, og jeg kan ikke finde disse sticks på et eneste dansk site. Jeg kan heller ikke finde Hori EX2 andre steder end på Amazon, hvor det i øjeblikket ikke er på lager, og ikke kommer det på ubestemt tid: http://www.amazon.co.uk/Hori-Officially ... 346&sr=1-6
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 22. jan 2009 14:13

Tak for links :)

Hmm... Det MadCatz er nok lige dyrt nok for mig desværre (lever på SU i øjeblikket, totalt nedern :P) Sidst jeg kikkede på Amazon, for et par dage siden, var Hori EX2 på lager.. kostede omkring 40£, alligevel noget billigere...
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 22. jan 2009 15:32

EX2 skal nok komme på lager igen. Jeg ved, at Hori også vil lave dem med Street Fighter-klistermærker på, ligesom med Dead or Alive, Virtua Fighter og Soulcalibur. Kig efter på Amazon i de kommende uger.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 22. jan 2009 19:19

neonxaos skrev:EX2 skal nok komme på lager igen. Jeg ved, at Hori også vil lave dem med Street Fighter-klistermærker på, ligesom med Dead or Alive, Virtua Fighter og Soulcalibur. Kig efter på Amazon i de kommende uger.


Cool.. det må jeg lige holde øje med...

Haha.. prøvede lige at sætte mit oldgamle Street Fighter II til PC i maskinen. Fik det til at køre gennem Dosbox.. men hvor er det bare tarveligt ifht. Super Turbo versionerne :P går bare super langsomt og så kun med 1 slå og 1 spark knap... hadoken = ned, højre, ned, højre, slå :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf ShredNinja » 26. jan 2009 13:47

Ja jeg spillede det også kun til Amigaen i sin tid og var vældig begejstret for det. Først bagefter jeg fandt ud af, hvor crappy en conversion det var...

Jeg har lagt en bestilling ind på Amazon på et Hori EX2. De forventer at kunne levere mellem 26. februar og 6. april(!) og jeg gider ikke rigtig øve mig med Xbox-controlleren. Det er lidt mere tilfredsstillende at spille spillet, når man rent faktisk kan få sine special moves ud med rimelig sikkerhed :wink:
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf neonxaos » 27. jan 2009 12:59

Shred - du kan jo også prøve at forudbestille et MadCatz FightStick i stedet - de er jo sat til udgivelse 20. februar... men det står til ca £70.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Citruss » 27. jan 2009 15:10

neonxaos skrev:Shred - du kan jo også prøve at forudbestille et MadCatz FightStick i stedet - de er jo sat til udgivelse 20. februar... men det står til ca £70.


det første parti af deres fightsticks er sådan set allerede udsolgt så vidt jeg kan se.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf neonxaos » 27. jan 2009 15:11

Jamendog - jeg troede kun, at det var TE-stickene, der var røget. Men så fatter de måske, at vi rent faktisk gerne vil købe deres ting.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Citruss » 11. feb 2009 01:38

Tak for kampen ladies and erhhh.. shemales ;) Jeg skal lige love for at der blev cheap-throwet meget.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron