Xboxlife forum

Super Street fighter II Turbo HD Remix

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf munckster » 10. jun 2009 22:03

neonxaos skrev:CHAMPEN KAN ENDNU!


Hehe.. Det er sq meget sjovt.. Fireball-spam er godt nok et helt andet begreb i det her spil :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Da Senzai » 11. jun 2009 06:01

neonxaos skrev:CHAMPEN KAN ENDNU!


MEN KAN DU LÆRE AT SPILLE SOUL CALIBUR IV TIL PÅ LØRDAG; HVA`???

sry for offtopic, MEN SKAL DET VÆRE FØRSTE GANG SHIN SENZAI NOGENSINDE VINDER NOGET?!??!?!

Fuck, jeg skal øve mig hårdt imorgen! Selvom det nok ender med, at jeg taber til Cassandra/Sophitia eller noget andet åndssvagt :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf munckster » 11. jun 2009 09:37

Da Senzai skrev:
neonxaos skrev:CHAMPEN KAN ENDNU!


MEN KAN DU LÆRE AT SPILLE SOUL CALIBUR IV TIL PÅ LØRDAG; HVA`???

sry for offtopic, MEN SKAL DET VÆRE FØRSTE GANG SHIN SENZAI NOGENSINDE VINDER NOGET?!??!?!

f*ck, jeg skal øve mig hårdt imorgen! Selvom det nok ender med, at jeg taber til Cassandra/Sophitia eller noget andet åndssvagt :P


Jeg hører du er rimeligt syg til det :P Jeg har aldrig prøvet det, men skal nok sørge for at være lame :D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 11. jun 2009 16:23

Da Senzai skrev:MEN KAN DU LÆRE AT SPILLE SOUL CALIBUR IV TIL PÅ LØRDAG; HVA`???


Nej, det er problemet, jeg kan åbenbart ikke lære det spil. Forstår seriøst ikke, hvordan man bliver god. Men hvis jeg dukker op, skal jeg da gerne tabe nogle kampe med Setsuka.
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Halio » 11. jun 2009 16:29

Jeg kan se der snart er tilbud på SF2THD, er det noget ved at købe hvis man i forvejen har SF4? :P
Halio
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Da Senzai » 11. jun 2009 16:30

munckster skrev:Jeg hører du er rimeligt syg til det :P Jeg har aldrig prøvet det, men skal nok sørge for at være lame :D


Må heller stoppe inden, jeg går for meget off topic, men jeg er rimeligt vild til Tekken, og det bruger jeg, når jeg spiller Yoshi!

Nu har jeg ikke rørt spillet i et par måneder, men jeg var psykopat på offense med YoshiMitsu. Problemet er bare, at jeg er så ynkelig og hjælpeløs på Defense, da jeg fatter hat af at forsvare mig selv i Soul Calibur 4. Jeg kan simpelthen ikke nå at se angrebene eller regne dem ud, før jeg ligger ned :P

@ Neon. Det er altså også ringe det spil. Jeg tror at problemet med Soul Calibur, er at der ikke er noget system i det. For mig virker det som om, at man bare står og slår hæmningsløst ud i luften med sit sværd, og håber på at ramme noget.

Det samme gør fjenden og så skal du gætte om han slår højt eller lavt.

Jeg spillede det en del med Mew2000 og han vandt hele tiden. Det han gjorde var at dogde alt med 8 Way Run. Men noget decideret "system" tror ikke, at der er i spillet. Det virker pænt random :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf munckster » 11. jun 2009 17:15

Halio skrev:Jeg kan se der snart er tilbud på SF2THD, er det noget ved at købe hvis man i forvejen har SF4? :P


Hmm.. Det er uden tvivl et super godt spil! Men jah.. Hvis du i forvejen har SFIV er der nok ikke den store grund til at spille det.. Vi spillede det igår bare lidt for sjov, men ja.. Jeg ville kun købe det nu for nostalgiens skyld :P (Købte det før SFIV udkom :) )
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Citruss » 11. jun 2009 22:32

Mig og Xolution spiller SSFHDII - feel free to join
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Unklemac » 11. jun 2009 23:27

munckster skrev:
neonxaos skrev:CHAMPEN KAN ENDNU!


Hehe.. Det er sq meget sjovt.. Fireball-spam er godt nok et helt andet begreb i det her spil :P


Der er INTET SPAM I Street Fighter. Specielt ikke i online kampe i SSF2THDR!

Du skal være glad for at jeg ikke var en af de hardcore SF-nørder, for så du nok bleven blacklisted for at bruge fyfy ordet: SPAM
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf munckster » 11. jun 2009 23:35

Unklemac skrev:
munckster skrev:
neonxaos skrev:CHAMPEN KAN ENDNU!


Hehe.. Det er sq meget sjovt.. Fireball-spam er godt nok et helt andet begreb i det her spil :P


Der er INTET SPAM I Street Fighter. Specielt ikke i online kampe i SSF2THDR!

Du skal være glad for at jeg ikke var en af de hardcore SF-nørder, for så du nok bleven blacklisted for at bruge fyfy ordet: SPAM


Haha.. Det var nu ikke sådan ment.. Men mere ment som at man KAN spamme fireballs overdrevet hurtigt i forhold til i SFIV...
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Unklemac » 11. jun 2009 23:37

munckster skrev:
Halio skrev:Jeg kan se der snart er tilbud på SF2THD, er det noget ved at købe hvis man i forvejen har SF4? :P


Hmm.. Det er uden tvivl et super godt spil! Men jah.. Hvis du i forvejen har SFIV er der nok ikke den store grund til at spille det.. Vi spillede det igår bare lidt for sjov, men ja.. Jeg ville kun købe det nu for nostalgiens skyld :P (Købte det før SFIV udkom :) )


Jeg vil også sige at fordi du har SFIV, så der ingen grund til at spille denne version. Kampene er også generelt hurtigere overstået, fordi man giver mere i skade (eller man har mindre health), end i SFIV. Når du spiller mod computeren, så ses det tydeligt at den bruger cheatcodes(tm).

Køb du hellere Gunstar Heroes hvis du er til platformspil og aldrig har prøvet det.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Unklemac » 11. jun 2009 23:46

munckster skrev:
Unklemac skrev:
munckster skrev:
neonxaos skrev:CHAMPEN KAN ENDNU!


Hehe.. Det er sq meget sjovt.. Fireball-spam er godt nok et helt andet begreb i det her spil :P


Der er INTET SPAM I Street Fighter. Specielt ikke i online kampe i SSF2THDR!

Du skal være glad for at jeg ikke var en af de hardcore SF-nørder, for så du nok bleven blacklisted for at bruge fyfy ordet: SPAM


Haha.. Det var nu ikke sådan ment.. Men mere ment som at man KAN spamme fireballs overdrevet hurtigt i forhold til i SFIV...


Nemlig! Så hurtigt at jeg måtte lukke varmluft ud på Gamefaqs over hvor idiotisk det er at spille online, hvis den anden spiller sidder og downloader eller 'leger' med sin forbindelse. Jeg fik dog min 100 ranked wins achievement ved at være cheap med E Hondas HHS og Headbutt. Prøv ham, og sæt autofire på. AvAv :)

Der er også røget lidt nostalgi væk i det at alt er "HD".
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Citruss » 12. jun 2009 00:49

Unklemac skrev: Jeg fik dog min 100 ranked wins achievement ved at være cheap med E Hondas HHS og Headbutt. Prøv ham, og sæt autofire på. AvAv :)


Tja, det var vel nogenlunde sådan han fik den selv samme achievement :)

Gode kampe som altid Simon.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Kayniel » 4. jul 2009 22:11

Har folk lyst til at spille det her mandag aften? bare for at få noget fighting i gang. Det kunne være meget sjovt at samle 4-5 danskere :)
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Kayniel » 5. jul 2009 20:32

vi kan da også bare lade være..
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron