Xboxlife forum

Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf neonxaos » 16. jan 2009 10:18

Hot damn, så fik jeg sgu forudbestilt et TE stick hos Amazon France! Krydser fingre :)

1250 kr.

Argh.

...
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Unklemac » 16. jan 2009 11:44

neonxaos skrev:Hot damn, så fik jeg sgu forudbestilt et TE stick hos Amazon France! Krydser fingre :)

1250 kr.

Argh.

...


Du kunne jo lige smide et link til den ;)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Thit » 16. jan 2009 11:51

Citruss skrev:
Thit skrev:Der er vist også noget med et 'Ryu headband' man får med ved preorder i Gamestop, håber godt nok det passer.


whut? hvad tager de for det i gamestop?


jeg aner det faktisk ikke..

normal udgave er nok på de sædvanlige 500 kr, men det er jo sådan at man faktisk ikke kan forudbestille collectors.. De kommer nemlig bare i ukendt mængde, og blir så tilbudt til de første der dukker op. (kræver normal preorder at blive tilbudt collectors)

Meeen, der kører dog et tilbud hvor man får SFIV til 199, hvis man trader to spil ind (360/PS3), samtidig med preorder. tjek hjemmesiden evt!
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf neonxaos » 16. jan 2009 11:58

Hey Unkle - de har desværre lukket for preorders nu - det gjorde de før jeg kunne nå at skrive noget til jer :(

Men linket er her: http://www.amazon.fr/Joystick-Arcade-St ... 464&sr=8-8
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 18. jan 2009 17:06

Oh oh!

Så har destructiod postet Street Fighter IV training manual, som de har fået af Capcom. Og hvad ser jeg?!?!

Fei Long´s ChickenWing Command er 270 grader på sticket og så kick! Hvordan skal jeg nogensinde kunne time det, så jeg kan hoppe over Hadoukens?! :o!

http://www.destructoid.com/you-must-rea ... 8285.phtml

Jeg må maine en anden så :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 18. jan 2009 17:09

Du må lære at se ud i fremtiden og se hvornår de kommer. Eller lav en anden tac.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 18. jan 2009 20:46

Ja, SFIV bruger desværre ikke de brugervenlige commands fra HD Remix... men jeg skal lære det denne gang. Ordentligt.

Jeg vil maine Chun. Er helt tosset med hendes animation i IV - ser megacool ud. Sekundær... Rose eller Gen, hvis jeg kan finde ud af hans stances, og så skal jeg også prøve Viper, selv om hun er low tier. Hun kan dog tilsyneladende stadig sparke r...! Look at my girl go:

vs Ryu: http://www.youtube.com/watch?v=9tcHj45p ... A0&index=0
vs. Ruy http://www.youtube.com/watch?v=5hWg08ih ... A0&index=1
vs. Ken: http://www.youtube.com/watch?v=8GtzBzZo ... A0&index=3
vs Ken: http://www.youtube.com/watch?v=UFNgsIvv ... A0&index=5

Flashy comboer, unikke special moves, men lidt tamme normals og dårligt AA. Man skal bestemt spille hende på en måde, der ikke rigtig ligner de andre figurer i SF.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf GarlicEddy » 18. jan 2009 23:16

cdr skrev:Håber jeg kan få special edition, men indtil videre kan jeg kun finde den på Play.com og de sendet det ikke ud af UK..

okay men de sælger også special edition her i dk mester du skal bare finde den rigtige side :D har selv bestilt det

Og jeg kommer pænt meget til at værer den nye char: rufus
er pænt meget frisk til at tage kampen op vis der er nogen der holder en tunering eller bare en kamp for sjovt altså når spillet udkommer 8)
GarlicEddy
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf cdr » 19. jan 2009 07:29

GarlicEddy skrev:
cdr skrev:Håber jeg kan få special edition, men indtil videre kan jeg kun finde den på Play.com og de sendet det ikke ud af UK..

okay men de sælger også special edition her i dk mester du skal bare finde den rigtige side :D har selv bestilt det

Og jeg kommer pænt meget til at værer den nye char: rufus
er pænt meget frisk til at tage kampen op vis der er nogen der holder en tunering eller bare en kamp for sjovt altså når spillet udkommer 8)


Ja det har jeg set nu. Men det havde de ikke da jeg skrev indlægget..
Men kan se at coolshop først får den hjem d. 13 Marts, kan det virkeligt passe?
cdr
Niveau 4
 
Indlæg: 500


Indlægaf GarlicEddy » 19. jan 2009 10:00

cdr skrev:Ja det har jeg set nu. Men det havde de ikke da jeg skrev indlægget..
Men kan se at coolshop først får den hjem d. 13 Marts, kan det virkeligt passe?


det ser sådan ud men jeg kan heldigvis godt vente de dage ekstra 8) da jeg så vil bruge min tid på MK vs DCU eller SCIV eller et andet kampspil jeg finder på.
GarlicEddy
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Jibla » 19. jan 2009 15:12

neonxaos skrev:Viper, selv om hun er low tier. Hun kan dog tilsyneladende stadig sparke r...! Look at my girl go:


Er det ikke lidt for tidligt at dømme hende for low tier? Så vidt jeg ved så var der da en der spiller Viper på den der top10 liste over ranks fra arkaden i Japan?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 20. jan 2009 00:38

Jo, det var bare de første meldinger fra Japan, men når man ser videoerne ovenfor, så virker hun ikke så svag. Selvfølgelig skal der en god spiller til at udnytte hendes styrker, men sådan er det jo med alle chars. Hun virker interessant for mig - hendes Seismo Hammer er unik på mange måder, og hendes Thunder Knuckle og drillende feints ser sjove ud for mig.

Og i sidste ende - tiers er kun løse guidelines. Alle chars kan man vinde med. Undtagen Vega ;)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Citruss » 20. jan 2009 01:42

cdr skrev:
GarlicEddy skrev:
cdr skrev:Håber jeg kan få special edition, men indtil videre kan jeg kun finde den på Play.com og de sendet det ikke ud af UK..

okay men de sælger også special edition her i dk mester du skal bare finde den rigtige side :D har selv bestilt det

Og jeg kommer pænt meget til at værer den nye char: rufus
er pænt meget frisk til at tage kampen op vis der er nogen der holder en tunering eller bare en kamp for sjovt altså når spillet udkommer 8)


Ja det har jeg set nu. Men det havde de ikke da jeg skrev indlægget..
Men kan se at coolshop først får den hjem d. 13 Marts, kan det virkeligt passe?


jeg spurgte dem om det samme, og fik følgende svar:

"Hej spil-fan :-),

Tak for din mail

Det skyldes at vi pt mangler at få den helt konkrete releasedato på spillet.

Du må have en rigtig god dag."

- de har desuden valgt at sætte spillet 100kr op efter de svarede på mailen.

Mht hvilken karakter der bliver min main, er jeg også ved at komme over i Rufus-gaden. Hans design er så absurd og unormalt, hvilket er fedt.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf neonxaos » 20. jan 2009 08:58

Rufus har godt nok nogle lede comboer, og damn, han er hurtig. Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er han den hurtigste i spillet.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 21. jan 2009 09:19

Orh, Ja!

Prøv lige, at tjekke den her trailer ud; http://www.gametrailers.com/player/44552.html !

Jeg må godt nok sige, at jeg er imponeret over over de Engelske Voice Actors. Klart bedre, end jeg havde forventet! :D

Dan synes jeg ikke lige passer så godt, men ellers er resten top notch.

Jeg har tænkte mig at gøre sådan, at alle de Asiatiske taler Japansk, og alle de andre Taler Engelsk! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron