Xboxlife forum

Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Jibla » 27. dec 2008 23:11

Fuck det, så er normal edition preordered.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 30. dec 2008 17:23

Jibla skrev:f*ck det, så er normal edition preordered.


Det lyder som en god ide! Street Fighter IV har lige fået 9,5 af Official Xbox Magazine, og det lader til, at Capcom har gjort meget ud af Onlinedelen :D

P.O.T.S skrev:
Early (as f) console review from Game Informer Official Xbox Magazine:


Street Fight IV 9.5
+ Does the Impossible: Preserves the past, embraces the future.
+ Fantastic art direction..
-Anime sequences don’t add much to the experience
? Seth, have you met Dr. Manhattan?

Online play is really where Street Fighter IV will really shine. The whole game is clearly weighted toward Live competition; the more you play, the more titles and icons you unlock to show off to other people in the multi-player lobby. That's really no surprise since SF has always been about human competition, and Live is clearly the next evolution of player match-ups. We also liked the ability for anyone on our friends list to challenge us in the middle o our match-as if they walked up next to us in the arcade and dropped in a quarter.

Conclusion: It should make Capcom proud as well as every fighting gamer proud. Street Fighter IV says we can be trusted with our own legacy, that you can respect the past while living in the present day, and that sequels –even highly anticipated ones with a legion of passionate fans-don’t have to stink.


Jeg skal være ham her;

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 14. jan 2009 13:29

Damn, tiden går for langsomt - ikke nok med, at vi skal vente 1000 år på Tekken, så er der stadig en måned til SFIV. Pokkers.

Jeg har prøvet som en gal at få fat på et MadCatz SFIV Tournament Edition stick, men MadCatz er åbenbart totalt ligeglade med Europa - det er kun muligt at forudbestille, hvis man bor i UK. Hvad i hele hule h... er det for noget pjat? Og ja, jeg kan også bestille fra fra Play-Asia og betale 2000+ kr. for det, men come on da... det er jo vanvid.

Ah well, har stadig mit trusty Hori EX2.

Hvem skal jeg dog spille i dette spil? Chun og Viper tiltaler mig... men der er jo også the Gief :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Citruss » 14. jan 2009 14:08

neonxaos skrev:Damn, tiden går for langsomt - ikke nok med, at vi skal vente 1000 år på Tekken, så er der stadig en måned til SFIV. Pokkers.

Jeg har prøvet som en gal at få fat på et MadCatz SFIV Tournament Edition stick, men MadCatz er åbenbart totalt ligeglade med Europa - det er kun muligt at forudbestille, hvis man bor i UK. Hvad i hele hule h... er det for noget pjat? Og ja, jeg kan også bestille fra fra Play-Asia og betale 2000+ kr. for det, men come on da... det er jo vanvid.

Ah well, har stadig mit trusty Hori EX2.

Hvem skal jeg dog spille i dette spil? Chun og Viper tiltaler mig... men der er jo også the Gief :)



tja, du får ikke TE meget billigere. Play.com er trods alt heller ikke helt billige. Så må du købe et af de øvrige SF sticks/pads.

Personligt glæder jeg mig til at spille med Sagat, eftersom han er min favorit og nu også OP. Jeg glæder mig dog også til at se hvordan Rose kommer til at gøre det.

EDIT: For TE uden told, se her http://www.spielegrotte.de/index.php?Su ... sk=0&xy=se
Senest rettet af Citruss 14. jan 2009 14:12, rettet i alt 1 gang.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Enyeez » 14. jan 2009 14:11

meh, Ken er ikke så god mere...

og Daigo spiller Ryu nu, fesen.

åbenbart pga knockdown, som ken ikke er så god til.
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Citruss » 14. jan 2009 14:15

Enyeez skrev:meh, Ken er ikke så god mere...

og Daigo spiller Ryu nu, fesen.

åbenbart pga knockdown, som ken ikke er så god til.



1) Sagat
2) Ryu
3) Zangief
4) M. Bison/Balrog/Akuma
5) Chun Li
6) Blanka/Rufus
7) C. Viper
8) Ken
9) Dhalsim
10) Abel
11) Guile
12) E. Honda
13) El Fuerte
14) Vega

baseret på den japanske arcade version. Det er dog begrænset hvor meget man kan vurdere ud fra sådan en liste, eftersom spillet er relativt nyt. Her indtager Ken en midterplacering.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Enyeez » 14. jan 2009 14:19

Citruss skrev:
Enyeez skrev:meh, Ken er ikke så god mere...

og Daigo spiller Ryu nu, fesen.

åbenbart pga knockdown, som ken ikke er så god til.



1) Sagat
2) Ryu
3) Zangief
4) M. Bison/Balrog/Akuma
5) Chun Li
6) Blanka/Rufus
7) C. Viper
8) Ken
9) Dhalsim
10) Abel
11) Guile
12) E. Honda
13) El Fuerte
14) Vega

baseret på den japanske arcade version. Det er dog begrænset hvor meget man kan vurdere ud fra sådan en liste, eftersom spillet er relativt nyt. Her indtager Ken en midterplacering.


så ligner det lidt at jeg skal llame Akuma :p

Ryu er ligesom Jin er i Tekken, FESEN!
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf neonxaos » 14. jan 2009 14:22

Citruss skrev:tja, du får ikke TE meget billigere. Play.com er trods alt heller ikke helt billige.

EDIT: For TE uden told, se her http://www.spielegrotte.de/index.php?Su ... sk=0&xy=se


Jaa, men man kan desværre ikke vælge Danmark som destination... Jeg har dog sendt dem en mail, og krydser fingre... Tak for tippet!
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 14. jan 2009 14:57

Jeg så en video fra GameSpot igår med Dan! Hans fighting Stance ser mega vild ud!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf munckster » 14. jan 2009 15:35

Så fik jeg også lige smidt en forudbestilling afsted hos game.co.uk - 265kr inkl. fragt. Gode priser de fører derovre må man sige:D (lige en sidenote, bestil hos game istedet for amazon selvom prisen er den samme, for ved checkout rammer prisen 39£ hos amazon pga de skal betale dansk moms)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Unklemac » 14. jan 2009 15:43

Har også købt før os game.co.uk.betal.told.samt.gebyr.

Tror mit navn står registreret hos Postdanmark som "hustler-importer", med mine 2 handler om året, som begge blev fanget.

Glæder mig til SFIV udkommer, det ser virkelig godt ud!
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf munckster » 14. jan 2009 15:48

Unklemac skrev:Har også købt før os game.co.uk.betal.told.samt.gebyr.

Tror mit navn står registreret hos Postdanmark som "hustler-importer", med mine 2 handler om året, som begge blev fanget.

Glæder mig til SFIV udkommer, det ser virkelig godt ud!


Hmm... game.co.uk sender de ikke fra England? Så kan der da ikke komme told/moms/gebyr på? Det er play.co.uk der sender fra Jersey..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Unklemac » 15. jan 2009 14:04

munckster skrev:
Unklemac skrev:Har også købt før os game.co.uk.betal.told.samt.gebyr.

Tror mit navn står registreret hos Postdanmark som "hustler-importer", med mine 2 handler om året, som begge blev fanget.

Glæder mig til SFIV udkommer, det ser virkelig godt ud!


Hmm... game.co.uk sender de ikke fra England? Så kan der da ikke komme told/moms/gebyr på? Det er play.co.uk der sender fra Jersey..


Checkede lige min mail, og jo du har ret. Det er Play.co.uk! Det var godt du lige sagde det, for nu kommer der en ordre afsted.

Godt at jeg snart kan stoppe med at dyrke karate! :mrgreen:
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Thit » 15. jan 2009 14:13

Det spil er så meget forudbestilt! :D

Og mindre end collectors edition kan vist ikke gøre det. Jeg er nu lidt ked af at se det underlige lyseblå boxart de har her i europa. En smule fesent, i forhold til det festfyrværkeri æsken indeholder!
Der er vist også noget med et 'Ryu headband' man får med ved preorder i Gamestop, håber godt nok det passer.
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Citruss » 15. jan 2009 14:15

Thit skrev:Der er vist også noget med et 'Ryu headband' man får med ved preorder i Gamestop, håber godt nok det passer.


whut? hvad tager de for det i gamestop?
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron