Xboxlife forum

Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf pwr » 3. nov 2008 23:32

Har altid været glad for Ryu hvor lamt det end lyder. Zangief er også sjov når man lander en piledriver. Jeg var i SF2 arcade dagene god med Guile, så måske ham =)
pwr
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Toca racer » 19. nov 2008 17:51

det er paa tide at det kommer, bliver rigtig glad, da jeg elsker street fighter filmen 8)
Toca racer
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf christianmp » 19. nov 2008 19:00

Efter en fed weekend i gamingens tegn blev jeg mega hooked på SFIV.

Vi spillede en SFII turnering, hvor jeg nåede til semi-finalen, og damn hvor var det retro og nice at spille igen.
Ha-dou-ken!

Skal se om jeg kan smide en video op af finalen, hvor en gut, ChickenBone, river modstanderens E.Honda rundt med Ryu.

Glæder mig meget til SFIV, som forhåbentligt kan revive min lidenskab til fighter-genren.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Thit » 20. nov 2008 00:00

christianmp skrev:Efter en fed weekend i gamingens tegn blev jeg mega hooked på SFIV.

Vi spillede en SFII turnering, hvor jeg nåede til semi-finalen, og damn hvor var det retro og nice at spille igen.
Ha-dou-ken!


Ja, og tak for sidst christian! :D Rigtig sjovt at møde dig, du er jo jordens rareste person.
Det var en genial aften, og jeg var faktisk også helt overraskende glad for Street Fighter II.
Var sikkert kommet længere med min onde buttonmashingteknik, hvis ikke jeg havde været oppe mod Chickenbone så tidligt i turneringen. Ak ja!

Her er forresten et hurtigt billede fra den episke finale: http://i51.photobucket.com/albums/f365/ ... G_5106.jpg
Filmen du har vil jeg meget gerne se!

..Og så er det forresten officielt at vi får Street Fighter II HD Remix på xbla allerede tirsdag i næste uge!
Det er bare instant purchase, hvis man synes der er lidt lang tid til SFIV i februar :shock:
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Jibla » 20. nov 2008 00:05

SF2HD kommer på onsdag, såfrem at I ikke kan vente på SFIV. Dog kommer MK vs DCU fredag, så SF2HD kan rende mig. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 20. nov 2008 00:06

^----v

Haha! Som var det spyttet ud af min mund! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Thit » 20. nov 2008 00:26

Men prøv for faen lige at se hvad de mener når de siger HD:

Billede

Det er jo.. fortryllende :shock:
(selvom de gamle sprites nu også var umådelig stor kunst)
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Krisgebis » 20. nov 2008 01:30

Desværre opdaterer de ikke antal frames pr. animation, hvilket ødelægger det for mig, når man ser spillet i bevægelse. Hvorfor ikke bare fordoble det, så burde det være en smal sag at ordne.

Deres første undskyldning med at de ikke ville pille ved spillets fighting engine holder jo heller ikke længere, nu de er begyndt at balancere spillet på ny.

SF4 here I come (når det altså udkommer). Håber folk er med på at spille det en masse mod hinanden, så vi kan få trænet lidt. Må nok være punchbag det første stykke tid.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf munckster » 20. nov 2008 02:09

Krisgebis skrev:Desværre opdaterer de ikke antal frames pr. animation, hvilket ødelægger det for mig, når man ser spillet i bevægelse. Hvorfor ikke bare fordoble det, så burde det være en smal sag at ordne.

Deres første undskyldning med at de ikke ville pille ved spillets fighting engine holder jo heller ikke længere, nu de er begyndt at balancere spillet på ny.

SF4 here I come (når det altså udkommer). Håber folk er med på at spille det en masse mod hinanden, så vi kan få trænet lidt. Må nok være punchbag det første stykke tid.


Jeg er klar på at være punchbag sammen med dig :P Stinker også til fighters, men alligevel elsker jeg dem.. SFII er nice og ender sikkert også med at købe SFIIHD.. og SFIV køber jeg 100%
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf cdr » 20. nov 2008 02:12

Jeg kan slet ikke begynde at beskrive hvor meget jeg glæder mig til at spille det her spil på boxen.

I sin tid var jeg bedst med Ryu og Guile, men glæder mig til at kunne bruge Vega da han altid har været min yndlings.
Billede
cdr
Niveau 4
 
Indlæg: 500


Indlægaf neonxaos » 3. dec 2008 20:42

Dang, så lige den lange trailer igen... det her spil har SÅ meget personlighed, det er helt sygt. Hvem skal man spille... Det bliver nok Chun og Viper.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 3. dec 2008 20:51

Vi skal da spille Fei Long! :D

Havde ellers regnet med Karin eller Makoto. De blev desværre skrottet til fordel for Rose. ROSE! WTF?!

Havde også håbet på Hugo!

Synes castet ser lidt svagt ud, men altså. FEI LONG!

Jeg er faktisk ikke så meget, for de fleste SFII figurer. BORTSET FRA FEI LONG!

Adon, gad jeg også gerne havde set.

Lidt skuffende, at kun 1 af mine SF Mains er med. Well, sådan er det! Så må jeg jo bare Represente FEI LONG (<-- min SFII/IV main) endnu hårdere!

Det kunne også være, at jeg skulle prøve ham MMA fyren i den blå gi.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf The Riddick » 3. dec 2008 21:41

jeg forventer at se starwars stjerner i denne titel!
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Da Senzai » 18. dec 2008 22:04

http://www.allps3trophies.com/upcoming- ... phies.html

De fleste achievements ser ret nemme ud. :0I

- Husk, at jeg har sagt helle for Fei Long.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf cdr » 18. dec 2008 23:42

Håber jeg kan få special edition, men indtil videre kan jeg kun finde den på Play.com og de sendet det ikke ud af UK..
Billede
cdr
Niveau 4
 
Indlæg: 500


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron