Xboxlife forum

Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2010 21:05

neonxaos skrev:
Da Senzai skrev:Cool. Jeg prøver at få lidt styr på teorien bag Street Fighter IV, så jeg er klar til når SUPER kommer :P


Mmm... det glæder jeg mig til at se, haha! Jeg troede ikke lige, det var dit spil?


Det er det egentlig heller ikke helt - men jeg er nødt til at give det en chance, når nu Makoto ser ud til at være næsten lige så god til Karate som mig! :D

Mit største problem med Street Fighter IV har været, at det er så svært at lave combo´er. Jeg er ved at indse, at det nok har været fordi, at jeg ikke har haft check på, hvad jeg har lavet, og så derfor har defaultet til simple tre-hit juggles med min ven Gen. (iøvrigt fedt, at han er nerfet i IV´eren). Og så har jeg været en herredårlig taber, når jeg kæmper som en galning for at få damage ind, og så skulle Sagat bare losse mig en gang i roen, og så havde han givet mig mere skade, end jeg gav ham med min tre-hitter. :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Kayniel » 15. mar 2010 22:36

fra Ono.

He admitted, however, that the SFIII characters are all aimed at extremely high level players. Hakan is within easier reach than the SFIII characters, and Ono wants those who feel they can't reach the SFIII characters to use Hakan as a stepping stone. He also noted here that Juri is meant for beginners.


Held og lykke :) Jeg tror du skal træne igennem ved mindre du bare vil fjolle lidt rundt med Makoto.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2010 22:40

Det er alment kendt, at min mantra er "It takes a long time to mastah Ku.. Karate!", så mon ikke det går?

Jeg er trodsalt ikke typen, der quitter på Street Fighter spil bare fordi, at jeg ikke er Xboxlife Champ efter en uge!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf pumpking » 16. mar 2010 21:43

godt at hører senzei

men angående sagat kan du lave super til ultra combo. det tog næsten hele ryus liv

http://www.eventhubs.com/news/2010/mar/ ... nd-dudley/

det bliver fedt at starte en lobby og spille endless tournament med jer.
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf neonxaos » 17. mar 2010 19:07

Da Senzai skrev:Det er alment kendt, at min mantra er "It takes a long time to mastah Ku.. Karate!", så mon ikke det går?

Jeg er trodsalt ikke typen, der quitter på Street Fighter spil bare fordi, at jeg ikke er Xboxlife Champ efter en uge!


REALLY now? :D :D :D
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf CrawzR » 17. mar 2010 19:48

Bliver det muligt at spille PC imod Xbox? Regner med at købe SSFIV, dog til PC, men det kunne være cool at spille imod jer! :)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Pludderkal » 17. mar 2010 19:51

Lige pt. er der jo ingen udgivelsesdato for super street fighter 4 til pc overhovedet så det giver vist sig selv..:P
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf CrawzR » 18. mar 2010 19:02

Pludderkal skrev:Lige pt. er der jo ingen udgivelsesdato for super street fighter 4 til pc overhovedet så det giver vist sig selv..:P


Doh, havde jeg ikke set.. :s
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf fr1lund » 20. mar 2010 15:28

Så er det vel godt at du har en xbox?! :D
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf CrawzR » 20. mar 2010 15:56

fr1lund skrev:Så er det vel godt at du har en xbox?! :D


Er selvfølgelig rigtig nok :P, det ville være dog være oplagt at spille på min monster pc ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Nasty Beaver » 20. mar 2010 16:19

Er det rigtigt det jeg har hørt, at SSF IV vil blive solgt til billige penge?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Unklemac » 20. mar 2010 16:22

Nasty Beaver skrev:Er det rigtigt det jeg har hørt, at SSF IV vil blive solgt til billige penge?


349kr hos Gamestop. Så det bliver nok endnu billigere hvis du bestiller det fra England.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf CrawzR » 20. mar 2010 16:22

Nasty Beaver skrev:Er det rigtigt det jeg har hørt, at SSF IV vil blive solgt til billige penge?


Jep, http://www.shopto.net/XBOX%20360/VIDEO% ... %20IV.html.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Nasty Beaver » 20. mar 2010 16:25

Super, tak. Så er det sgu et must have. :)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Da Senzai » 21. mar 2010 01:34

Prozel skrev:
fr1lund skrev:Så er det vel godt at du har en xbox?! :D


Er selvfølgelig rigtig nok :P, det ville være dog være oplagt at spille på min monster pc ;)


Det kører nok bedre på din xbox 360. Det kan godt være, at du har verdens bedste PC, men hvis dem du spiller imod ikke har, så kan det være ligemeget :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron