Xboxlife forum

Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf christianmp » 14. apr 2009 14:12

Han fik ikke bare bank, han fik monster prygl.

3 kampe, bedst ud af 5.

Første kamp.
Sidney som Sagat mod Manuel's Akuma.
Sagat fik vel kastet 3-4 tiger shots der ramte, resten var ren ownage af Akuma.

Anden kamp.
Sidney vælger Bison, amerikaneren holder stadig ved Akuma.
Som "R 3 p T II L 3" sad og forudså, så blev det til 3 sekunder tilbage, frem +p og så lavede Sidney et Psycho Crusher angreb, det var i grove træk alt han nåede i den kamp. Akuma var overalt, med gode fireballs, almindelige såvel som airborne, og masser af lækre combo's med srk xx FADC xx rød fireball, som hurtigt drænede Bison for al energi.

Tredje kamp
Dhalsim mod Akuma.
Her vinder Sidney sgu en runde, og jeg mistænker amerikaneren for at lade Sidney vinde.

Svjv ownede Sidney dog alt og alle i VF5 dagen efter.
Han havde øvet sig på det forkerte spil.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Trashberry » 14. apr 2009 16:28

hihi ville jeg enlig gerne ha set 8)
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf neonxaos » 14. apr 2009 16:59

Godt resumé der... men var det finalen så? Skulle Sid kæmpe sig frem til den, eller var det bare amerikaneren mod ham?

FFS, havde de også VF5??? Orv, jeg gad godt smide min Pai op mod Sid...

Sid har aldrig været så vild til SF, såvidt jeg ved. Han er god til Tekken, syg til VF og latterligt god til stort set alle MK-spil. Det må man sgu give manden. Han har fuldstændig ødelagt mig i VF4 Evo og MKII flere gange, men jeg har da taget et par kampe i Tekken 5. Har ellers udfordret ham på hjemmebane i DOA4, men det kunne han ikke tage seriøst som fightingspil. Det var lidt sløjt :)

Ah well - jeg gad sgu godt stille op i nogle SFIV-tourneys, men jeg har jo bare ikke tid nok til at blive rigtig god. Jeg ville dog nok spille det noget mere online, hvis vi fik de forbandede lobbyer.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 14. apr 2009 20:46

Kampen med Sidney var en del af "BATTLE OF THE CONTINENTS!", hvor danmarks 4 bedste gamere skulle dyste mod fire pro gamere fra USA. SPillene var Fifa, Need for Speed, Street Fighter og Counterstrike. Danmark vandt i Counterstrike og Fifa, men fik rockerbank i de to andre.

Det var et super Event. Jeg var derinde om Søndagen, og det sjoveste synes jeg var at møde ChristianMP, Reptile, BoomBoom, BadaBing og Juxer IRL efter at spillet med dem de sidste 2-3 år :D

Der blev også plads til en SF IV turnering, hvor jeg sluttede på en anden plads med Zangief! :D

Jeg tabte til PS3 spilleren Adnan. Den samme spiller som gik hele vejen og vandt den store turnering om Mandagen! Super fin fyr, og så kunne han nogle seje moves med Ryu! :D

Det var en, der hed Martin, der blev nummer 2.

Det var meget sjovt at se Sidney. Jeg tror, at jeg var den eneste der sad og Jublede, hver gang han gik på Scenen, hvor resten af salen sad og buhede! XD

Hvad mon ikke Amerikanerne tænker om os? Helt ærligt! Vi sad jo og buhuede af vores egen landsmand, der skulle representerer Danmark på hjemmebane!

Som Christian siger, var det alt for skægt, da Reptile sad og forudsagde Sidneys Moves før han lavede dem! xD

Superfedt event, og jeg takker alle for en god dag :)

Trashberry skrev:Hvad?? hvorfor finder jeg først udaf sådan noget forsent :(
gad godt ha give Sidney Lee nogle slag!!!


Fordi, at det var imod XboxLifes reglement at gøre opmærksom på eventet.Ghost havde forsøgt :).
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 14. apr 2009 22:36

Cool nok - så skulle jeg jo have mødt op og smadret jer allesammen :)

Oh well. Jeg synes nu også, at arrangørerne kunne have gjort bedre opmærksom på tingene et stykke i forvejen. Jeg kunne ikke finde noget som helst om turneringer i fightingspil før dagen før det skete, og der var det så for sent for mig.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 15. apr 2009 08:36

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6gKpNbKTJN0[/youtube]

Hurtige fingre alligevel :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Trashberry » 15. apr 2009 11:17

Da Senzai skrev:
Trashberry skrev:Hvad?? hvorfor finder jeg først udaf sådan noget forsent :(
gad godt ha give Sidney Lee nogle slag!!!


Fordi, at det var imod XboxLifes reglement at gøre opmærksom på eventet.Ghost havde forsøgt :).


Jeg takker for den fine opdatering af turneringen, som giver mig endnu mere lyst til at ha været der :shock:

Og ingen tak til xboxlife "som er det eneste forum jeg bruger".
Som Bender siger det: tror sku jeg laver mit eget forum med ludder og blackjack.. Naaa glem blackjack :P
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf neonxaos » 15. apr 2009 17:11

Nyt rygte! Efter sigende skulle udviklerne af SFIV komme med en eller to "annonceringer" på fredag. Rygtet vil vide, at der er tale om udgivelsesdatoer på patchen/opdateringen af SFIV, samt nyt om pc-versionen.

Her er et kæmpe gran salt. Det skal I nok liiiige tage først.

Rygtet er fra SRK, men jeg har mistet linket.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 15. apr 2009 18:32

De skrev de også på MugenGuild.com. :D

Det står på den japanske Street Fighter IV side på Japansk :D

Jeg er blevet en smule bidt af SFIV igen efter at havde rullet folk inde i Tivoli :D

Jeg hoppede lige i Trial mode idag, men jeg fatter stadig hat af at comboe´. Jeg kan ikke connecte en dyt ^^;

Dog kan jeg godt lidt med Gen - så længe, at det ikke er WaterFall Kicks. HeyHeyHeyHey!

Hvis det er lobbyer der kommer, så er jeg helt sikkert Game på SF igen! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf xX Reptile Xx » 15. apr 2009 23:56

besked slettet af moderator
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf ShredNinja » 16. apr 2009 09:53

Slettet af moderator


Okay - det er jo lettere grotesk, hvis det passer?

Fuld forståelse for, at admins ikke vil have reklameindlæg, men hvordan kan det være det samme som at diskutere, hvem der eventuelt kommer til hvilke turneringer?

Skal det så forstås sådan, at jeg heller ikke må nævne et tv-program, jeg så i går på tv2, da det også vil være gratis reklame for kanalen?

Hvis det kun er links, der er problemet (og det har jeg ærligt talt heller ikke den store forståelse for) så kan man vel nøjes med at fjerne dem og stadig bevare indlægget?

Jeg tror ikke, der er nogen her, der ønsker at lave gratis reklame. Vi vil bare gerne kunne informere hinanden om, hvor i landet, der er turneringer i vores yndlingsspil, og derved bruge xboxlife som vores foretrukne danske fighting game forum.

Beklager at dette er meget off-topic. Moderator er velkommen til at flytte dette til ris/ros-forummet.
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Indlægaf Da Senzai » 16. apr 2009 15:52

Problemet kommer sig af, at det blandt andet er et konkurrende site, der står for turneringerne :0).

Det var også førnævnte konkurrerende site, der arrangerede Street Fighter IV turneringerne inde i tivoli.

(Som var superfede. Stort tak herfra! :D)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf xX Reptile Xx » 16. apr 2009 18:23

Da Senzai skrev:Problemet kommer sig af, at det blandt andet er et konkurrende site, der står for turneringerne :0).

Det var også førnævnte konkurrerende site, der arrangerede Street Fighter IV turneringerne inde i tivoli.

(Som var superfede. Stort tak herfra! :D)


Selv tak, vil godt snak med dig engang i der her uge. Ang. noget med SF 4 :wink:
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf BadaBing DK » 16. apr 2009 20:33

ShredNinja skrev:
Hvis i vil vide meget mere om det der bliver skrevet om, og om andre SF events/turneringer. Så send en FR til R 3 P T II L 3 eller en besked da jeg ikk må skrive om det her for Skou!


Okay - det er jo lettere grotesk, hvis det passer?


Skou lukkede fuldt bevidst ned for alle tråde om Danmarks største gaming event, hvilket i mine øjne er synd da der immervæk er en del gamere herinde.

Men han bestemmer hvordan siden skal køres, og sådan er det desværre.

Jeg har dog hørt på rygtebørsen at den fuldstændig sindssyge finale mellem Manny "Master" Rodriguez vs Adnanish er på vej ud på det store internet, så I er ikke gået helt glip af eventet ;) Ingen links, da jeg får pisk af Skou hvis jeg laver numre.

Jeg håber virkelig at der kommer gang i nogle flere store turneringer og events, da det er det fedeste spil at opleve.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf xX Reptile Xx » 16. apr 2009 22:08

BadaBing DK skrev:Jeg håber virkelig at der kommer gang i nogle flere store turneringer og events, da det er det fedeste spil at opleve.


dele af besked slettet af moderator

Der er en SF 4 turnering på vej :wink:
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron