Xboxlife forum

Soulcalibur IV

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf TerrificFalcon » 11. aug 2008 18:43

Nej, Khaine. Der er en uskreven regel om at man ikke må vinde over folk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Khaine775 » 11. aug 2008 19:20

TerrificFalcon skrev:Nej, Khaine. Der er en uskreven regel om at man ikke må vinde over folk.


Fair nok, folk er bare så skide elite i det spil :?

Men min K/D ratio er da oppe på 5/22 nu! :D
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Cena » 11. aug 2008 23:25

Jeg er ved at få lange løg...
Har spillet et par timer nu, og fatter bare ikke hvordan jeg laver critical finnish?
Min mand står bare og ligner en idiot når jeg trykker LB?

Er der en der gider præcisere helt præcis hvordan man laver en critical finnish?
På forhånd tak...

Er virkelig n00b til figthing games.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Da Senzai » 12. aug 2008 18:31

Er det bare mig eller er folk allerede stoppet med at spille det?

Sidder her alene i en lobby, og der har jegt siddet længe :0/

Prøvede så lidt ranked for at få nogle kampe, men derinde er der kun lagspassere :0/

Kom nu på, så vi kan game, mand!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Cena » 12. aug 2008 18:40

Jeg gider ikke spille Online, for får bare ROCKER smadder.
Er totalt nybegynder, og gider ikke spilde tid på at blive bedre.
Skal alligevel snart af med det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf sLux » 12. aug 2008 18:45

Da Senzai skrev:Er det bare mig eller er folk allerede stoppet med at spille det?

Sidder her alene i en lobby, og der har jegt siddet længe :0/

Prøvede så lidt ranked for at få nogle kampe, men derinde er der kun lagspassere :0/

Kom nu på, så vi kan game, mand!


Du ved jeg nok skal game med dig Shin. Jeg kan lige smadre dig i en halv times tid.
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Jibla » 12. aug 2008 19:25

Jeg kommer på om lidt. :)

EDIT:

Ikke alligevel så.
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf BenjaminK » 22. aug 2008 15:00

Wuhuu, henter demoen nu - skal klart have det spil engang !
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Da Senzai » 24. aug 2008 14:34

Shin har brug for hjælp!

Der er gået lidt luder og for meget fritid i mig, så har besluttet mig for, at jeg vil forsøge at få lidt achievements i SoulCalibur IV.

Uheldigvis for mig, er der en Achievement, der hedder "Bliv Level 20 online" - og det er sgu ikke nemt, når man har så lidt tålmodighed som mig!

Jeg synes selv, at jeg er verdensmester med ham der YoshiMitsu, så achievementen burde, jeg snildt kunne få. Problemet er bare at samtlige af dem, der spiller online er nogle Lagspassende bøsserøve (Der er iøvrigt ikke noget galt med at være bøsse), der kun spiller med Kilik, Cervantes, Maxi og Mitsurugi, og jeg kan simpelthen ikke vinde over dem. Jeg har størst problemer med Kilik og Mitsurugi. Jeg har ikke tabt en eneste kamp, hvor der har været god forbindelse, men de kampe er der bare ZERO af, når man spiller ranked.

Nu ved jeg, at der er et par stykker herinde, der har fået den, så jeg vil da lige høre, hvordan søren I har gjort det? Har I nogle tip til, hvordan man banker lagspassere? Eller er det jer, der er lagspasserne og spiller med Kilik? Jeg spiller med Yoshimitsu.

På forhånd tak, Shin.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf TerrificFalcon » 24. aug 2008 15:31

Jeg har bare mainet Algol. Hvis der så kommer en eller anden idiotisk bøsserøv (der er i øvrigt - som også tidligere sagt - ikke noget galt i at være bøsse), så kan man altid side og nyde at idioten ikke fatter at Algol's "Crouch + B" rammer MID og ikke LOW. Det er virkeligt noget lort når man måder lagspassere og andre idioter, så er man altså nødt til at bruge samme teknik...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf sLux » 24. aug 2008 17:22

Da Senzai skrev:Shin har brug for hjælp!

(Der er iøvrigt ikke noget galt med at være bøsse)


:lol:

Whatever you say Kasper.
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Da Senzai » 24. aug 2008 17:52

Du har nok ret Terrificy, men synes bare, at det er overdrevent plat. Derudover, så er Yoshimitsu, slet ikke så safe, som de andre, så har ikke rigtigt noget han kan spamme ^^;

Jeg er heldigvis nået til Level 15 nu, så jeg har nok snart færdigt med det lort, så jeg kan spille nogle ordentlige kampe igen ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf TerrificFalcon » 24. aug 2008 18:52

Jeg synes også at det er overdrevent plat - men forhelvede, så får den anden idiot ikke en gratis sejr. Men ja, lvl 15, så mangler du jo kun et par kampe til, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf neonxaos » 31. aug 2008 12:54

Dang, jeg kan slet ikke tage mig sammen til at blive god til det her spil... Jeg bryder mig på ingen måde om denne engine. Måske er jeg ved at blive gammel, og hader alle nye systemer (har aldrig spillet SC seriøst før, så det føles nyt).
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 31. aug 2008 12:58

neonxaos skrev:Dang, jeg kan slet ikke tage mig sammen til at blive god til det her spil... Jeg bryder mig på ingen måde om denne engine. Måske er jeg ved at blive gammel, og hader alle nye systemer (har aldrig spillet SC seriøst før, så det føles nyt).


Bare spil det for sjov. Jeg gik kun op i VF5, og nu venter jeg bare til MK vs DC kommer. Jeg har alligevel ikke rigtig tid til at spille for tiden.
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron