Xboxlife forum

King of Fighters XII.

Alt snak om Fightingspil.

King of Fighters XII.

Indlægaf Da Senzai » 21. feb 2008 22:41

Eller det bliver ligesom alle andre KoF, bortset fra, at Grafikken bliver vild.

Ifølge Wikipedia kommer det også til 360´eren, og kan derfor gå hen og blive det første nye 2D fighter spil til Maskinen.

Nice ser det ud ihvertfald;

http://www.gametrailers.com/player/30829.html
Senest rettet af Da Senzai 1. jan 2009 14:08, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf HunkyDory » 22. feb 2008 00:12

Er det nye Streetfighter ikke også i 2D? Det syntes jeg da det ligner.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Da Senzai » 22. feb 2008 21:25

ALtså. Både og. Det bliver ligesom Maksimum Impact. Det er 3D, men spiller (angiveligt) præcis ligesom en 2D Fighter.

For mig et spil ikke 2D før der er 2D Grafik og kamera :P

SF4 er ligeså 2D som det første Tekken :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Volatile Badger » 22. feb 2008 23:47

Jeg ved ikke om folk kan huske det morbide og abnormale barn, som Capcom tillod et andet firma at føde. Street Fighter EX er navnet. Dette var - og er desværre stadig - i 3D. Parallex scrolling og hele svineriet, som vi ser i det nye ST IV.

Jeg siger ikke at spil som Street Fighter ikke kan begå sig i 3D-genren. Spil som DoA, Tekken, Virtua Fighter osv. er jo milepæle inden for deres genre, og står som nogle af de absolut bedste. De har dog også altid været i 3D. Street Fighter har - foruden EX - altid været 2D, med 2D baggrunde, 2D animationer og dets lignende. Selvom de nye trailers ser lovende ud, så tror og frygter jeg desværre at ST IV vil floppe. If something isn't broken, then it's not worth fixing. Noget jeg synes Capcom kunne lære noget af - i hvert fald i henhold til deres Street Fighter franchise.

Spil som Guilty Gear, KoF, Marvel VS Capcom og ikke mindst Street Fighter er nogle af de mest mindeværdige spil inden for netop fighting-genren, og har en stor plads i mit hjerte - det vil være så utrolig ærgeligt hvis deres next-gen ST skulle bliv et flop, selvom jeg frygter det.

Just my 5 cents.
Billede
Volatile Badger
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf pwr » 24. feb 2008 11:39

Kewl! Er stor fan af KOF serien. Spillede dem på arcade fra KOF '94 og frem til '98 derefter på PC via emulator. Så ville være dejligt med et nyt KOF spil og DEJLIGT med opdateret grafik =)

Kim Kaphwan og Takuma = GG
pwr
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf pwr » 24. feb 2008 11:43

Volatile Badger skrev:Jeg ved ikke om folk kan huske det morbide og abnormale barn, som Capcom tillod et andet firma at føde. Street Fighter EX er navnet. Dette var - og er desværre stadig - i 3D. Parallex scrolling og hele svineriet, som vi ser i det nye ST IV.

Jeg siger ikke at spil som Street Fighter ikke kan begå sig i 3D-genren. Spil som DoA, Tekken, Virtua Fighter osv. er jo milepæle inden for deres genre, og står som nogle af de absolut bedste. De har dog også altid været i 3D. Street Fighter har - foruden EX - altid været 2D, med 2D baggrunde, 2D animationer og dets lignende. Selvom de nye trailers ser lovende ud, så tror og frygter jeg desværre at ST IV vil floppe. If something isn't broken, then it's not worth fixing. Noget jeg synes Capcom kunne lære noget af - i hvert fald i henhold til deres Street Fighter franchise.

Spil som Guilty Gear, KoF, Marvel VS Capcom og ikke mindst Street Fighter er nogle af de mest mindeværdige spil inden for netop fighting-genren, og har en stor plads i mit hjerte - det vil være så utrolig ærgeligt hvis deres next-gen ST skulle bliv et flop, selvom jeg frygter det.

Just my 5 cents.


Det er næsten umuligt at fucke et KOF spil op (eneste umiddelbare eksempel er kof 2001, som, virkede lidt for hjemmebrygget)

Er dog ved at være træt af NEO GEO grafikken's lave opløsning, så et overhaul på det punkt er dejligt.

Et lille sidespring: SVC Chaos (SNK vs Capcom, produceret af SNK) er et super spil. NEO GEO grafikken blir ikke bedre end i det spil IMHO. Gad godt se et ordentligt SVC spil på next gen (alle de lorte spil der fandtes på PS2 var det rene juks)
pwr
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Da Senzai » 24. feb 2008 11:45

Yeah, SVC Chaos var megafedt, selvom jeg aldrig rørte SNK figurerne. Spillede mest som Enten Chun-Li eller Hugo. Generelt, så gad jeg godt se flere 2D Fighters på 360´eren.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 1. jan 2009 14:10

Så er det fulde Rooster afsløret!;

Billede

Mit hold kommer til at være;

Ryo, Shen Woo og Daimon :D

Spillede lidt Ryo i SNK vs Capcom. Har leget med Shen Woo i Mugen, og jeg har lollet en masse, de gange, jeg har fået bank af Daimon!

Glæder mig til at give den gas med mit Hori-Stick.

Synd, at Ramon ikke er med.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 14. jan 2009 13:34

SVC Chaos var en sløj omgang for mig... næh, giv mig Capcom VS SNK any day of the week i stedet!

Men KOF XII er klart den flotteste 2D fighter, jeg nogensinde har set, så jeg er meget nysgerrig. Har aldrig rigtig dyrket SNKs fightere. Jeg kender kun Iori, Ryo, Joe og Terry i det roster (rooster er noget, der siger kykkelikyy, Senzai!).

Men jeg vil gerne schooles her. Kender nogen en udgivelsesdato?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 14. jan 2009 15:13

Kykkelikyyyyy :D:D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 16. jan 2009 10:12

Release date er sat til april 2009! :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron